mboost-dp1
Hvornår har du sidst været til LAN?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det er desværre mere end et år siden - meeeen nu udkommer D3 jo heldigvis snart - og det er generelt hamrende god underholdning at sidde og bygge et party op fra bunden! :-)
Lidt fra The Party 98 :)
8 år siden jeg sidst var til et mini lan, 11 år siden jeg var til et stort. Tiden går sq..
8 år siden jeg sidst var til et mini lan, 11 år siden jeg var til et stort. Tiden går sq..
Hvem af os har ikke et LAN derhjemme?
Hvad forhindrer dig i at placere server og alle klienterne på samme LAN?Keba (15) skrev:Det hjælper ikke rigtigt på det at flere og flere spil har droppet support for LAN. Man kan selvfølgelig leje en server, eller spille et ældre spil, men det er da stadig træls.
Var apg allerede en del af den udøvende magt i 2001?AcidCrow (30) skrev:Connect blev ransaget af Anti Pirat Gruppen i sin tid tilbage i 2001
Det overrasker mig alligevel en del at det anden mest populære valg på afstemningen pt. er at folk aldrig har været til LAN (11%)
Har ikke været til et ordentligt LAN siden connect. Er der overhovedet store LAN parties mere?
Det største jeg har været til fornylig var med ca 40 deltagere, ikke meget i forhold til de gode gamle dage..
Det største jeg har været til fornylig var med ca 40 deltagere, ikke meget i forhold til de gode gamle dage..
Det er ved at være et lille års tid siden for mig, men som der er blevet nævnt kommer Diablo III om under to uger, så der står den på LAN med 11 kammerater fra Onsdag d.16 til Søndag den 20. Det bliver SÅ fedt :D
Har ofte overvejet at tage til DreamHack, især nu hvor de afholder store StarCraft 2 turneringer, det gad jeg sgu godt se "live" :)
Har ofte overvejet at tage til DreamHack, især nu hvor de afholder store StarCraft 2 turneringer, det gad jeg sgu godt se "live" :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.