mboost-dp1

Hvornår har du sidst besøgt jubii.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - bjerh
5. sep. 2008 09:08
Nåeh.. svarede på den gamle poll, om man havde brugt windows 3.11, som så lagde et svar i denne poll istedet. :) Svaret er dog rigtig nok... Jeg har måske kigget på den for nogle år siden, i anledningen af deres dårlige regnskab. Men ellers er det ved at være en 8 år siden jeg sidst brugte den...
Gravatar #2 - XeveN
5. sep. 2008 09:13
Har ikke været på Jubii siden Google kom frem..
Gravatar #3 - MiniatureZeus
5. sep. 2008 09:25
Kodylprygl var vidst det sidste jeg lavede på jubii...
Gravatar #4 - trylleklovn
5. sep. 2008 09:47
Engang dar jeg var teenager var jeg på Jubii chat..
Gravatar #5 - Tumleren
5. sep. 2008 09:48
Kan ikke huske hvornår... Men tror da det er mindre end et år siden
Gravatar #6 - holmen
5. sep. 2008 10:11
Det var årevis siden, men så skulle jeg printe noget fra en bekendts mail, sm er en jubiimail, så det er inden for et år.
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
5. sep. 2008 10:15
Jeg undgår Jubii som pesten. Hvis jeg kommer derind er det via. en google søgning. Så hedder det "BACK BACK BACK BACK" asap, skal fanneme ikke have en pind med det vamle lort at gøre. Jeg hader jubii.
Gravatar #8 - mooboo
5. sep. 2008 10:18
I dag :)

Var lige inde og tjekke om domænet var udløbet.
Gravatar #9 - Feder
5. sep. 2008 10:27
Var derinde og søge da jeg åbenbart fik besøg fra deres søgemaskine på min hjemmeside, så skulle lige tjekke hvordan jeg lå.
Gravatar #10 - Flemhans
5. sep. 2008 10:28
besøgte ganske vist jubilee line i london i fjor
men jubii.dk er hvor kun mug gror
og der har jeg sandelig gjort helt rent bord.
Gravatar #11 - Adagio
5. sep. 2008 10:50
Jubii? Findes det stadig?

Jeg har aldrig selv været derinde. Sidst jeg så siden var for en... 9-10 år siden eller sådan noget tror jeg, hvor en af mine venner var inde på siden
Gravatar #12 - Skak2000
5. sep. 2008 11:21
Sidst jeg var inde på Jubii var da jeg lavede en Google søgning, hvor jeg kom ind på Jubii's forum. Men tælder det med?

Hmm... Den statistik ser sku ikke godt ud for Jubii...
Gravatar #13 - knasknaz
5. sep. 2008 11:43
Min bedstefar fortalte engang om at en af hans soldaterkammerater havde været udsationeret på Møn under første verdenskrig, hvor han mødte en fyr, som sagde at en af hans forfædre engang havde været inde på Jubii.dk !
Gravatar #14 - Krissam
5. sep. 2008 11:51
hvornår skiftede de fra m.jubii.dk til mmm.dk? har ik været på "jubii" siden da :)
Gravatar #15 - Sikots
5. sep. 2008 12:24
Jeg bruger www.cuil.com oftere end jubii...

Og Cuil har jeg prøvet (nu) fire gange... Alle fire gange jeg har forsøgt er jeg blevet skuffet ...

Jeg har ikke brugt jubii de sidste mange år, hvor mange er rimelig uklart!
Gravatar #16 - Wikzo
5. sep. 2008 12:47
En fire-fem år siden.

Ups, nej. Jeg glemte lige, at >pcplayer engang var derinde. Jeg besøgte siden for omkring halvandet år siden for at tegne et abonnement på magasinet :P

Kigger lige forbi for at se, hvordan det ser ud i dag.
Gravatar #17 - praktikant muffe AKA pewbe
5. sep. 2008 12:52
Min mor bruger jubii, og den holder hun fast i :S

Måske man skulle PRØVE at lære hende at bruge google? :P
Gravatar #18 - Lobais
5. sep. 2008 13:25
Jeg har et script, der dagligt henter tvguiden fra tv.jubii.dk. Tæller det?
Gravatar #19 - WhiteSpider
5. sep. 2008 13:32
Bruger kun chatten på jubii, ganske hyggelig måde at slå tiden ihjel på :)
Så besøger jubii nogen gange i ugen
Gravatar #20 - mindzero
5. sep. 2008 13:38
Det er vidst også et par år siden.

Husker at man fik spillet en del kodylprygl og så et eller andet lignende spil med quiz. Altså hvor man udfordrede vennerne i en quiz.

Jubii's andre services har jeg vidst ikke rigtig fået brugt så meget af...
Gravatar #21 - Bllets
5. sep. 2008 13:39
Har ikke været på jubii siden de ødelagde chatten..

Er http://www.tv.jubii.dk bedre end http://tvtid.dk?
Gravatar #22 - Sirius7dk
5. sep. 2008 15:14
har en jubiimail jeg tjekker et par gange om aaret fordi det er min gamle msn.

men alt for meget spam, det er for besvaerligt at fjerne spam og jeg kan kun blokere et lille antal adresser goer at jeg holder mig langt vaek derfra :)
Gravatar #23 - Léon
5. sep. 2008 15:18
Newz.dk for satan! Nu bliver jeg jo nød til at besøge jubii.dk. Skal lige se hvordan den ser ud, kan næste ikke huske det.

Bruger og besøger normalt aldrig jubii
Gravatar #24 - ZenN
5. sep. 2008 15:21
har lige været derinde, pga denne tråd :D
men kan ikke huske, hvornår jeg ellers var det inde i det her liv.
Gravatar #25 - kapper_14
5. sep. 2008 15:50
Mener ikke jeg har været derinde siden folkeskolen....
Gravatar #26 - J4F
5. sep. 2008 17:21
Lav så en afstemning der hedder:
Hvornår var du sidst inde på Google:
30 sekunder siden.
5 minutter siden.
Mindre end ½ time siden.
Ca. 1 time siden.
Osv....

Så skal der sammenlignes :p
Gravatar #27 - TwoZero
5. sep. 2008 18:32
Vil tro det er mere end 5 år siden jeg sidst brugte jubii til noget, og mindes at jeg havnede der efter at havde fulgt et link fra *Tradaaa* Google...

Har faktisk aldrig brugt Jubii som andet end et supplement til f.eks. Google, Yahoo og Altavista...
Gravatar #28 - silan
5. sep. 2008 19:24
Faktisk kun et par dage siden jeg var derinde - bare for at se om den stadig eksisterede og stadig var et totalt makværk at se på. Og det er den jo desværre. Derudover er det mindst et par år siden.
Gravatar #29 - X-PanDer
5. sep. 2008 19:27
Var derinde for under et år siden, tro det eller ej, netop for at tjekke om det stadig kørte rundt.

Tilbage i 2000 brugte jeg det af og til. Men nu er det jo et rent reklamehelvede. Deres søgefunktion har jeg dog ikke brugt siden, for Google kom jo til.
Gravatar #30 - AndersGC
5. sep. 2008 21:12
Har aldrig rigtig brugt Jubii, så sku lii ind for (for første gang) at se, hvordan det rent faktisk ser ud..
ved ikk hvorfor man ikk sku bruge det, men kan vel regne ud at det nok er resultaterne der gør det? ;P
Gravatar #31 - Lobais
6. sep. 2008 07:55
#21: Bllets: Er http://www.tv.jubii.dk bedre end http://tvtid.dk?
Den er i hvert fald god og stabil.

Dog, jeg bruger også andre scripts, der henter fra både tv.jubii.dk, tvtid.dk, dr.dk, tvguide.tdconline.dk, tv-guiden.dk, ahot.dk og ontv.dk. Mit script samler så filerne, så man får de mest fyldige programbeskrivelser.

Det hele lagres i xmltv, der kan bruges af måde mythtv og mce: http://niels.dybdahl.dk/xmltvdk/index.php/Forside
Gravatar #32 - NioBe
6. sep. 2008 08:23
Jubii.dk?? Er den stadigvæk i live? :P

Var ved at skrive: Findes den stadigvæk...? men så at der var andre der skrev den mig...

Har skrevet: Mere end et år siden.
Gravatar #33 - BuFFer
6. sep. 2008 09:44
For 10+ år siden brugte jeg Jubii meget - mest til chat.

Men da Jubii skød sig selv i foden (eller var det hovedet?)
med brugerbetaling og 'Jubii Nation', smuttede jeg.

Har ikke haft behov for Jubii siden. :)
Lidt ærgeligt måske - men de har ik noget indhold for mig.

Har måske besøgt Jubii en gang hver år siden - bare for lige at sige:
''Hej gamle ven, er du stadig lige røv syg?"
.. og ja det er du. :] zzz
Gravatar #34 - Emi_one
6. sep. 2008 10:10
Sidst jeg var derinde var da det var startsiden på skolens computere, men det blev skiftet til google da jeg startede i 4. klasse, så det er mange år siden. :P
Gravatar #35 - Wlah
6. sep. 2008 10:30
Jubii er/var en af danmarks første og største portaler.
Jeg kan endda huske da den blev solgt for en million.

Men eh... Siden Google kom er portaler stille og rolig dalet i popularitet. Mest pga bloat (imo).

Interessant er det at yahoo (nok DEN største portal) er for japanerne hvad google er for europæerne. Hvorfor ved jeg ikke, men google er stort set ukendt hos den almene japaner.

Selv chattede jeg en del på M/S Jubii for lang tid siden, men derudover er det godt nok længe siden jeg har været derinde. :)
Gravatar #36 - buch
6. sep. 2008 12:51
Jeg bruger ikke jubii.dk som sådan, men bruger en af deres sektioner euroinvester.dk dagligt.
Gravatar #37 - johanmw
6. sep. 2008 15:24
Så vidt jeg husker, så er valutakurser.dk en del af jubii, og det bruger jeg ikke ofte, men en del. Derfor "inden for den seneste måned"
Gravatar #38 - Hůňděštějlě2
6. sep. 2008 23:03
Jeg har også brugt valutakurser.dk en enkelt gang imellem. Selvom Google har indbygget valutaomregner har valutakurser noget god statistik der viser udviklingen over tid. Jeg har desuden også brugt euroinvester.dk en del, men selve jubii.dk har jeg ikke benyttet i umindelige tider.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login