mboost-dp1

Hvornår forventer du Diablo III udkommer?

Gå til bund
Gravatar #1 - RQvsom
15. feb. 2011 11:04
Vinter 2011.
Gravatar #2 - Andens999
15. feb. 2011 11:27
Håber det rammer her til efterår 2011 men kan godt se at de måske gerne vil have en del af julesalget...
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2429812405]
15. feb. 2011 11:28
"Når det er færdigt"
Gravatar #4 - loki
15. feb. 2011 12:14
Hvor er: "Er ligeglad, venter på SWTOR!" ;)
Gravatar #5 - cjoey
15. feb. 2011 13:31
Jeg forventer at det kommer læææænge efter jeg gerne ville have haft det :-)
Gravatar #6 - gentox
15. feb. 2011 15:44
Er ligeglad, kommer højst sandsynligt ikke til at spille det alligevel.
Gravatar #7 - front243
15. feb. 2011 17:05
Jeg gætter på efterår/vinter 2011. Måske det bliver endeligt annonceret på Blizzcon.
Gravatar #8 - Bllets
15. feb. 2011 17:15
Jeg forventer det bliver udgivet omkring 3 dage før jeg bliver alvorlig syg og skal blive hjemme i 3-4 uger...
Gravatar #9 - vision-dk
16. feb. 2011 08:32
Efterår 2011 - men er lidt bange for at det er en "glad håber"
Gravatar #10 - Kosire
16. feb. 2011 08:40
Hvad med en "Er ligeglad/Spiller det ikke/Ser ikke frem til det" option?
Gravatar #11 - vision-dk
16. feb. 2011 08:52
Kosire (10) skrev:
Hvad med en "Er ligeglad/Spiller det ikke/Ser ikke frem til det" option?

Måske en "stem blankt", hvorvidt nogle er ligeglad med spillet er jo irrelevant for afstemningen om hvornår spillet udkommer.
Gravatar #12 - nielhardt
16. feb. 2011 11:02
Soon™
Gravatar #13 - Nielson
16. feb. 2011 11:37
Gentagelse af værste skuffe.
Gravatar #14 - zahrten
16. feb. 2011 16:51
Først når WoW's salgstal begynder at falde... De har haft D3 klar i årevis, det er bare ikke rentabelt at udgive det...
Gravatar #15 - vision-dk
17. feb. 2011 08:29
#14 For der er selvfølgelig god økonomi i ikke at udgive noget, man har smidt utallige timer i og som ligesom alt andet software bliver lidt mere forældet for hver dag?

...og det er præcis de samme der spiller WOW og Diablo? Jeg spiller f.eks. Diablo, men ikke WOW
Gravatar #16 - Kris
17. feb. 2011 09:57
Det bliver formentlig sat til udgivelse vinter 2011. Og 2 uger inden så udsætter de det først 3 måneder. Og så et halvt år mere. Og så kommer det endelig på gaden omkring oktober 2012.
Sådan plejer det i hvert fald at være med blizzard.
Gravatar #17 - moulder666
17. feb. 2011 14:30
Det bliver formentlig sat til udgivelse vinter 2011. Og 2 uger inden så udsætter de det først 3 måneder. Og så et halvt år mere. Og så kommer det endelig på gaden omkring oktober 2012.
Sådan plejer det i hvert fald at være med blizzard.

Mjaaaaaaa-nej! Er du sikker på, at det er Blizzard du snakker om? Du ved, firmaet der er kendt for ikke at komme med en udgivelsesdato før til allersidst i forløbet?

Som nævnt ovenover - "Det er færdigt, når det er færdigt!" :-)
Gravatar #18 - rwj_dk
17. feb. 2011 17:03
Ondt at skrive ordet "Forventer"... Håber på Dec. 2011 men med Blizzard bliver det nok desværre nærmere Forår/Sommer 2012
Gravatar #19 - Bastardo
19. feb. 2011 09:27
Nu plejer Blizzard at gøre tingene ordentligt når de først er igang. Så mon ikke de dedikerer nogen krafter til deres spin-off League of Legends der er lidt i knæ med servere og bemanding for tiden; så 2013.
Gravatar #20 - Bllets
19. feb. 2011 11:52
Bastardo (19) skrev:
Nu plejer Blizzard at gøre tingene ordentligt når de først er igang. Så mon ikke de dedikerer nogen krafter til deres spin-off League of Legends der er lidt i knæ med servere og bemanding for tiden; så 2013.

Wait... what?
Gravatar #21 - zahrten
20. feb. 2011 20:07
For der er selvfølgelig god økonomi i ikke at udgive noget, man har smidt utallige timer i og som ligesom alt andet software bliver lidt mere forældet for hver dag?

Nej det er rigtig dårlig økonomi at få folk til at gå fra et spil de betaler 70-100 kr for om måneden til at et spil de betaler 300 kr for en gang. For slet ikke at snakke om løn til alle de admins og udviklere der er nødvendige for at holde værdien af sådan et spil oppe.
Og jo det er primært de samme personer der spiller wow som diablo. Der eksistere utallige tråde om de top de to emner. Der er realtivt accepteret at blizzard i mange tilfælde er sin egen værste konkurrent. Der er ingen tvivl om at wow's succes har spillet en kæmpe rolle i hvorfor vi har måtte vente så længe med at se D3.
Og det skulle ikke undre mig at vi ser en udgivelsesdato der ligger ca. 1 måned før The old republic udkommer...
Gravatar #22 - csstener
20. feb. 2011 23:41
Hvor er "Når wow bliver upopulær" knappen??

[on topic]
Men ud fra de knapper der er så må det blive: Efterår 2012. Kan også godt vente for så bliver det forhåpenlig lavet årdenlig første gang.
Gravatar #23 - vision-dk
21. feb. 2011 11:03
#zahrten 21

Jeg er stadig ikke enig, og mener ikke D3 spilles af de samme som der spiller WOW. Jeg mener også stadig at det er for dyrt at udvikle noget og så sylte udgivelsen.

/OT Det undrer mig lidt du rater mig irrelevant for at reagere på et af dine egne indlæg. Irrelevant != uenig.
Gravatar #24 - filmz-loke76
21. feb. 2011 11:55
Ud fra den roadmap der er lækket fra Blizz skulle det være omkring 4 kvartal 2011..

zahrten (14) skrev:
Først når WoW's salgstal begynder at falde... De har haft D3 klar i årevis, det er bare ikke rentabelt at udgive det...

Nu strammer sølvpapirshatten vist lidt for meget...
Gravatar #25 - csstener
21. feb. 2011 13:47
vision-dk (23) skrev:
#zahrten 21

Jeg er stadig ikke enig, og mener ikke D3 spilles af de samme som der spiller WOW. Jeg mener også stadig at det er for dyrt at udvikle noget og så sylte udgivelsen.

/OT Det undrer mig lidt du rater mig irrelevant for at reagere på et af dine egne indlæg. Irrelevant != uenig.

Det må han ikke newz.dk: "Irrelevant
En kommentar som ikke har noget at gøre med emnet, der bliver diskuteret i den valgte tråd."

filmz-loke76 (24) skrev:
Ud fra den roadmap der er lækket fra Blizz skulle det være omkring 4 kvartal 2011..

Nu strammer sølvpapirshatten vist lidt for meget...

Har læst det samme flere steder. Så nej det gør den ikke.
Gravatar #26 - emilbp
21. feb. 2011 23:18
filmz-loke76 (24) skrev:

Jeg skulle lige til at sige det samme - jeg håber virkelig deres Product Slate holder. Den har vist sig temmelig nøjagtig mht. WoW indtil videre, så man kan jo håbe. Men det er nok irrelevant for sammenhængen, at WoW er udgivet til tiden - hvis der opstår problemer, så er Blizzard jo sjældent sene til at udskyde projektet til de mener det er færdigt.
Gravatar #27 - zahrten
23. feb. 2011 15:53
Selvfølgelig er det dyrt at udvikle et spil og især et MMO som D3. Men når man skal maksimere sin profit er udviklingsomkostninger jo sunk cost. Og hvis der stadig er mere profit i udelukkende at holde wow kørende i stedet for 2 spil. Det ved jeg jo af gode grunde ikke om der er, men noget kunne tyde på det. Det er år siden vi så de første trailere/ingame footage. Jeg kan huske der var tider hvor det var en no brainer at D3 ville udkomme før SC2. Spil som SC2 og TOR har haft udgivelser der viser en klar fremgang i både interface og historie. D3, jo har haft et par calss annoucments, men der har ikke været den opbygning som normalt karakterisere så stort et spil. Vi så noget der lignede et færdigt spil for år siden, og så har der foruden et par Alpha rygter være meget stille siden.
Lige nu sidder der sikkert en håndfuld udviklere, hvis job er at holde D3 grafisk up to date.
Gravatar #28 - GoBBLeS666
23. feb. 2011 18:14
^^ D3 er ikke et MMO.

Håber det kommer til jul, og rygterne peger jo derpå, men det er nu ikke fordi Jorden går under hvis ikke.
Har jo trodsalt ventet på det i en del år, også før det var annonceret :)
Gravatar #29 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. feb. 2011 18:41
GoBBLeS666 (28) skrev:
^^ D3 er ikke et MMO.

Håber det kommer til jul, og rygterne peger jo derpå, men det er nu ikke fordi Jorden går under hvis ikke.
Har jo trodsalt ventet på det i en del år, også før det var annonceret :)

Enig! Vi (fanbase) har ventet i flere år, så hvad vil der ske ved at vente et års tid mere? Jeg satser på medio 2012 (så vi kan nå og spille det inden jorden går under)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login