mboost-dp1
Hvornår fik du Internet derhjemme?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg kom på internettet i november '95 - 14.4 Kbit gennem AOF Randers.. I starten med sanktioner af de gamle.. 1 time om lørdagen.. (uhhh!) men snart efter fik jeg selv telefon og et 33.6 Modem. I '98 fik jeg TDC ADSL (NetExpres) og dem har jeg stadigvæk. Jeg venter stadig på en 8 Mbit-linje fra Energi Randers, men de har tilsyneladende glemt mig.. så kan de rende og hoppe.
ak ja, det var vist i starten af 97, og det varede indtil 2002 hvor min mor og jeg begyndte at gå online på skift med hver vores modem og derfor fik adsl :D good times
Kan jeg da virkelig ikke huske. Dvs jeg kan huske vi var i Bilka og købe et 56k modem og fik en gratis get2net CD med internet på.
Senere fandt jeg så ud af at det nok ikke lige var på cd'en at internettet var, og der var jo også en grund til vi skulle have modem'et :-)
I dag sidder jeg på en 256kb/256kb trådløs skod forbindelse, og glæder mig til at jeg kommer hjem om et par uger til min 4Mb/4Mb. Noget dyr, men en lækker forbindelse :-D
Senere fandt jeg så ud af at det nok ikke lige var på cd'en at internettet var, og der var jo også en grund til vi skulle have modem'et :-)
I dag sidder jeg på en 256kb/256kb trådløs skod forbindelse, og glæder mig til at jeg kommer hjem om et par uger til min 4Mb/4Mb. Noget dyr, men en lækker forbindelse :-D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.