mboost-dp1

Hvorfor har du ikke en iPhone?

Gå til bund
Gravatar #1 - sissy
2. mar. 2008 15:53
Vil nok sige det er en blanding, den er dyr, besværlig at få hjem og så er den ikke så meget mig.

Men hvis de nu solgte den billigt i DK var det nok noget jeg ville overveje.
Gravatar #2 - vandfarve
2. mar. 2008 15:59
1 skrev:
Men hvis de nu solgte den billigt i DK var det nok noget jeg ville overveje.

Men det behøver de ikke, da folk alligevel køber dem i udlandet og tager dem med hjem. Apple er bare kloge og holder priserne oppe, hvilket jeg naturligvis også ville gøre, hvis jeg stod i samme stilling.
Gravatar #3 - BurningShadow
2. mar. 2008 16:04
Det er ikke lige mig... Hvis det ikke var fordi jeg lige havde købt en ny mobil, så kunne jeg faktisk have fundet på at købe en Nokia 1200 (tror jeg det er). Den kan det jeg skal bruge, og det er nok for mig.
Gravatar #4 - gentox
2. mar. 2008 16:10
Første gang jeg ser en tråd om en afstemning, hvor jeg ikke kan finde selve afstemningen?

Men ville have stemt "Den er ikke lige mig"
iPhone kan helt sikkert en masse gøgl, men det er ikke noget jeg har brug for, eller synes er lækkert.

Så enten er jeg ved at være gammel, eller også falder jeg helt ved siden af den målgruppe den henvender sig til.
Gravatar #5 - Xill
2. mar. 2008 16:12
Det er for dyrt og slet ikke mig .. den har ikke GPS, 3G eller andet brugbart ..
Gravatar #6 - TullejR
2. mar. 2008 16:14
Ingen tactile feedback.
Gravatar #7 - trylleklovn
2. mar. 2008 16:17
Ehm hvordan stemmer man?

Jeg har en iPhone, og det har jeg fordi mest brugervenlige og hurtigeste UI på alle de telefoner jeg har prøvet, hvilket selvfølgelig inkluderer Windows mobile og Symbian S60. Det betyder ikke, at jeg ikke kan finde ud af at bruge de respektive styresystemer, men det gør antallet af gange min håndflade rammer min pande væsentligt mindre at benytte iPhone.

Udover det så er det rart, at have den unix baggrund som os'et på tilbyder, jeg kan ssh'e til den og afvikle diverse services. Og så foretrækker jeg bare touchscreen devices, skriver ikke så meget på min mobil, at jeg absolut SKAL have rigtige knapper. Og browseren er super lækker!
Gravatar #8 - Xill
2. mar. 2008 16:33
jeg har lige stemt på "TV-kort til computeren?" ... men går ud fra det ikke er den du vil stemme på

men hvis det ikke er lige til at få lov til at stemme, så giver det vel også mening at der er flere svar i tråden end der er folk som har stemt ...
Gravatar #9 - rasmusv
2. mar. 2008 18:20
#4,7,8 | Afstemningen er på macnation.newz.dk.
Gravatar #10 - Azuria
2. mar. 2008 18:21
Udover at jeg ikke kan stemme, så mangler jeg da muligheden "Apple Ip**** aparti"...
Gravatar #11 - trylleklovn
2. mar. 2008 18:23
#9 Ahahahahaha! Jeg troede det var en joke! LOL!
Gravatar #12 - TullejR
2. mar. 2008 18:30
O_o macnation O_o
Gravatar #13 - lorenzen
2. mar. 2008 18:42
Jeg har ikke en iPhone, fordi jeg først får min om 20 dage cirka.

Skisme hårdt at vente på.
Gravatar #14 - Jace
2. mar. 2008 18:57
Hvad sker der lige med alle de silent updates som man selv skal sidde og finde af skumle veje i forummet?

Meld det nu ud på forsiden når I kommer med noget nyt...
Gravatar #15 - The-Lone-Gunman
2. mar. 2008 20:59

Det skal nok blive meldt ud når den er klar og den er blevet officiel. Så kommer den jo også op og ligge under fanebladet.

I skal da hellere være glade for, at der sker noget på siden og at I får lov at smugkigge lidt.

Uden at love noget, så sker der nok lidt ting og sager i morgen.
Gravatar #16 - Jace
2. mar. 2008 21:31
15 skrev:

Det skal nok blive meldt ud når den er klar og den er blevet officiel. Så kommer den jo også op og ligge under fanebladet.

I skal da hellere være glade for, at der sker noget på siden og at I får lov at smugkigge lidt.

Uden at love noget, så sker der nok lidt ting og sager i morgen.

Det kunne være newz skulle til at få sig sådan et fint beta-logo som skal påklistres rundt omkring :)

Bare for at undgå forvirring :D
Gravatar #17 - NioBe
3. mar. 2008 11:10
Sidder lidt og grubler over om jeg skal spare op til den nye X1, der kommer om ikke så længe. Ellers blir det nok en SE G900 i stedet... Så har svaret "Den er ikke lige mig".
Gravatar #18 - karga
3. mar. 2008 12:13
Har ikke en iPhone, fordi den er alt for hyped.. når jeg vælger mobiltelefon, så vælger jeg ud fra mine egne erfaringer eller andres.. og ikke at den tager overskrifter hver dag på nettet
Gravatar #19 - bjerh
3. mar. 2008 13:03
Venter på 2. eller 3. generation.. Syntes ikke den er godt nok som den er nu. I hvert fald ikke hvis jeg skal bruge 3-3500kr på den..
Gravatar #20 - Magten
3. mar. 2008 13:29
1. For dyr
2. GPS, 3G, exchange synkronisering og andre mangler (nogen der ved om synkronisering med exchange virker smertefrit og automatisk endnu?)
3. For stor
4. Første telefon fra Apple - uvidenhed på området?!
5. Min SE W880i funger 110%..
Gravatar #21 - Jakob Jakobsen
3. mar. 2008 15:17
...Fordi jeg har en HTC Kaiser AKA TyTN II
Gravatar #22 - Norrah
3. mar. 2008 17:32
#21 hvad er din rekord i bubble breaker?
Gravatar #23 - Mr. Q
3. mar. 2008 18:59
Tjah.. Jeg stemmer bare ikke så.. Jeg vil bare vente til den kommer til DK, med en dansk operatør så jeg er fri for at skulle hacke den, og miste min garanti på den konto..
Gravatar #24 - Chucara
3. mar. 2008 23:42
Prisen er decideret afskyelig, og så har den samme problem som alle andre telefoner. Jeg blier træt af den efter et stykke tid, når den har lagt i min lomme sammen med mine nøgler og diverse andre skarpe ting.

Hardware ser nu engang bedst ud når det er nyt. Desuden er 6000+ meget at give, når der alligevel kommer en ny udgave om et halvt år, som jeg hellere ville have.

Endelig ville jeg hellere have det, der tilsyneladende er umuligt at opdrive for tiden: en telefon, der bare er en telefon.

Jeg kan leve uden farveskærm, MMS, MP3, (især) kamera, javaspil og alt det andet gøgl, bare jeg kunne få en telefon, med følgende features:

- Telefon
- SMS
- evt. kalender
- Praktisk størrelse (større end at man kan sluge den, mindre end en PDA)
- Pænt design
- Lang batteritid
Gravatar #25 - Azuria
4. mar. 2008 05:27
#24 Dine bønner er hørt. Nokia 1200.
Gravatar #26 - trylleklovn
4. mar. 2008 07:14
#23 Den kommer jo til, at koste ekstremt meget mere når den officielt kommer til DK hvis den følger prisen i Frankrig, som lå på noget ala 10k så vidt jeg husker, unlocked? Er det virkelig det værd, at slippe for et par minutters venten ved et program, som unlocker telefonen for dig?

#24 Nu koster den jo heller ikke 6k. 8gb modellen koter 2600,- fra ny i UK, og hvis man ikke lige har lyst til, at rejse til UK for, at købe en så er der andre der gider det for en og sælger i danmark til mellem 3000-3500,-
Gravatar #27 - Chucara
4. mar. 2008 14:12
#25: Der mangler lige punkt 5 (pænt design). Det er selvfølgelig smag og behag, men det er rart at se, at der er andre end mig, der synes telefoner har alt, alt for meget bloat efterhånden - det er blot et spørgsmål om tid, før der kommer printer i dem.
Gravatar #28 - bimmerdk
4. mar. 2008 22:37
Syntes der mangler det svar: Har haft solgte den igen eller sådan et eller andet ????

men må vel være "Den er ikke lige mig" der passer bedst hvis man har haft den og har solgt den igen
Gravatar #29 - mknielsen
4. mar. 2008 23:50
Flere mangler 3G (UMTS)... min eneste krav er HSDPA :)

Når iPhone får HSDPA, så står jeg i kø. Indtil da, overvejer jeg en iPod touch og så benytte min N95 med Jaikuspot. Mit eneste problem med Jaikuspot, er manglen på sikkerhed...

Datahastighed betyder alt for mig... jeg vil kunne streame video, selv når der ikke er et hotspot i nærheden.
Gravatar #30 - Newt
6. mar. 2008 09:38
Jeg forstår heller ikke når folk siger den er for dyr: 2600,- i UK og 2000,- i USA for 8GB versionen. Man må bo meget langt ude på landet hvis man ikke kender en eller anden der tager til UK eller USA i øjeblikket.

Men folk betaler gerne op til 4500,- for Nokia N95 uden at blinke med øjnene!

Jeg fik min iPhone for 14 dage siden. Og jo, det er surt at der ikker 3G eller HSDPA (lækker forkortelse -tal nu menneskesprog, for filan!) og den er lidt stor i det, men ud over det er det den ultimativt fedeste telefon/PDA jeg nogen sinde har haft fat i! Og jeg har haft rigtig mange forskellige telefoner jeg har testet igennem mit arbejde!
Gravatar #31 - Kragmose
6. mar. 2008 15:09
Har en ipod touch, og er godt træt af spørgsmålet "Ville du ikke hellere have haft en iPhone??"
Hvis jeg havde brug for en telefon, havde jeg nok foretrukket en iphone, ja. Men sagen er at jeg end ikke kan huske hvor jeg sidst har lagt min mobil, så lidt bruger jeg den. Touch kan præcis det jeg købte den for, og jeg er ubeskriveligt tilfreds med den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login