mboost-dp1
Hvordan kommunikerer du hyppigst med folk online?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Facebook uden nogen tvivl. Mest fordi det er pokkers irriterende at have nogle venner på MSN, andre på ICQ og de sidste på Skype - de er næsten alle sammen på Facebook alligevel!
Magten (11) skrev:Sku man nu ikke lige starte med at aflive faxen? Ufatteligt den stadig bliver holdt i live..
Faxen bliver nok også mest brugt i virksomheder da det mange gange er hurtigst måde at sende en kopi til fx en regnskabs afdeling, hvis man ikke har den elektronisk.
Jeg har arbedjet 2 steder, hvor forretnings regnskab skulle have en kopi af faktueren med det samme som vi modtog de forskellige vare, og der er faxen altså bare smartere :)
( ind til man får faktueren på en usb stick aller andet )
Messenger som primær, email som sekundær.
Derudover diverse fora, men det kommer nok an på hvordan man definerer "kommunikerer med folk" hvor stor vægt der skal lægges på det.
Facebook vil jeg ikke røre med en ildtang, da jeg har en personlig aversion mod at udlevere mine personlige oplysninger til Mark Zuckerberg efter hans skandaløse udtalelser om privatliv og beskyttelse af samme.
Jeg har intet behov for at putte flere penge i lommen på sådan en fascistoid stodder.
Derudover diverse fora, men det kommer nok an på hvordan man definerer "kommunikerer med folk" hvor stor vægt der skal lægges på det.
Facebook vil jeg ikke røre med en ildtang, da jeg har en personlig aversion mod at udlevere mine personlige oplysninger til Mark Zuckerberg efter hans skandaløse udtalelser om privatliv og beskyttelse af samme.
Jeg har intet behov for at putte flere penge i lommen på sådan en fascistoid stodder.
Steam
Forum
Jeg er skam på facebook men jeg bruger det ikke til andet end envejs kommunikation :)
Forum
Jeg er skam på facebook men jeg bruger det ikke til andet end envejs kommunikation :)
Bruger primært en blanding af Messenger og FB-chat ved hjælp af programmet Digsby.
Problemet med dette er dog at folk tror jeg er på FB hele dagen da jeg står som online bare jeg har tændt computeren.
Problemet med dette er dog at folk tror jeg er på FB hele dagen da jeg står som online bare jeg har tændt computeren.
Jeg bruger Skype og MSN... men det er for det meste til at kommunikere med folk jeg kender i forvejen.
Har lidt problemer med at finde nye og interessante folk fra andre dele af verden på nettet. Det er altid sådan noget med at oprette sig, og blive kastet ind i et kæmpe chatrum, hvor der ikke kommer nogen større og interessante dialoger igang.
Har lidt problemer med at finde nye og interessante folk fra andre dele af verden på nettet. Det er altid sådan noget med at oprette sig, og blive kastet ind i et kæmpe chatrum, hvor der ikke kommer nogen større og interessante dialoger igang.
#36 Der syntes jeg IRC er lækkert.
Hvis man kan finde nogle goder kanaler, kan man snakke med mange spændende mennesker indenfor de områder man har af interesse.
Jeg har dog droppet det der oftest forbindes med chat, og er ret domæne specifik indenfor software udvikling.
Forums er hvor jeg ranter løs.
Hvis man kan finde nogle goder kanaler, kan man snakke med mange spændende mennesker indenfor de områder man har af interesse.
Jeg har dog droppet det der oftest forbindes med chat, og er ret domæne specifik indenfor software udvikling.
Forums er hvor jeg ranter løs.
jeg vil til enhver tid insisterer på at ha en log over de samtaler jeg fører så facebook er ikke min favorit til chat.
Messenger har altid været top-1 sammen med mail.
Iøvrigt er jeg helt enig med #21
Desværre er det efterhånden ikke muligt at fravælge hvis man vil nå at se skyggen af invitationer og sociale initiativer. Det er som om fb har lagt beslag på alt i den retning.
Jeg var væk fra fb et år - havde det egentlig fint med det, men mit sociale engagement faldt også væsentligt. Klam tanke - men man skal åbenbart være på fb for at opdage events osv.
Messenger har altid været top-1 sammen med mail.
Iøvrigt er jeg helt enig med #21
Desværre er det efterhånden ikke muligt at fravælge hvis man vil nå at se skyggen af invitationer og sociale initiativer. Det er som om fb har lagt beslag på alt i den retning.
Jeg var væk fra fb et år - havde det egentlig fint med det, men mit sociale engagement faldt også væsentligt. Klam tanke - men man skal åbenbart være på fb for at opdage events osv.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.