mboost-dp1
Hvordan går du tilbage i din browser?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
stryger fingeren hen af skærmen på min tablet. fungere meget godt.. ellers knapper på mus og backspace
Jeg er dybt forundret over hvor meget nogle folk tilsyneladende bruger alle de genvejsknapper de kan komme i nærheden af. Jeg har ellers længe gået og håbet på at det ville blive et overstået kapitel med det tastatur og mus genvejshelvede det hele er blevet til.
Sådan her skal et tastatur layoutmæssigt se ud: Dell tastatur De to back/forward knapper som Lenovo har udstyret min ellers super lækre T61p med, er bare unødvendigt spam i mine øjne.
P.t. bruger jeg en Logitech MX Revolution fordi den er let og ergonomisk, men alt udover scroll hjulet måtte de godt fjerne for min skyld, det vejer bare unødvendigt.
Jeg kan ikke være den eneste der har det på den måde, hvad angår genvejstaster der dækker funktionalitet rigeligt dækket af eksisterende tastekombinationer.
Sådan her skal et tastatur layoutmæssigt se ud: Dell tastatur De to back/forward knapper som Lenovo har udstyret min ellers super lækre T61p med, er bare unødvendigt spam i mine øjne.
P.t. bruger jeg en Logitech MX Revolution fordi den er let og ergonomisk, men alt udover scroll hjulet måtte de godt fjerne for min skyld, det vejer bare unødvendigt.
Jeg kan ikke være den eneste der har det på den måde, hvad angår genvejstaster der dækker funktionalitet rigeligt dækket af eksisterende tastekombinationer.
#54, det kommer an på hvor tasterne sidder.
Som på fx en Lenovo laptop, sidder der nogle frem/tilbage genvejs taster op ad piletasterne, og stjæler derved plads fra andre taster/kræver en omstrukturering af tasterne. Dette kan gøre det besværligt for dig at bruge tastaturet.
Som på fx en Lenovo laptop, sidder der nogle frem/tilbage genvejs taster op ad piletasterne, og stjæler derved plads fra andre taster/kræver en omstrukturering af tasterne. Dette kan gøre det besværligt for dig at bruge tastaturet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.