mboost-dp1

Hvor tit tjekker du din mail?

Gå til bund
Gravatar #1 - Derfor
4. mar. 2007 18:24
Mit mail program kører sådan set altid, da jeg bruger samme adresse til messenger og altid er på.
Gravatar #2 - buch
4. mar. 2007 18:26
Har altid gmail til at stå åbent i et faneblad
Gravatar #3 - MiniatureZeus
4. mar. 2007 18:37
Teoretisk set kører mit mail program altid, da jeg bruger Gmail Notifer.

Før i tiden brugte jeg thunderbird fra Mozilla, men da den blev ved med at "lukke spam ind".
Gravatar #4 - BurningShadow
4. mar. 2007 18:41
Mit mailprogram kører altid. Jeg gider ikke checke manuelt, så der er en audio-alert på...
Gælder uanset om det er Windows eller Syllable, der er booted.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
4. mar. 2007 18:48
Måtte vælge "Mit mailprogram kører altid"

Har en samurize kørende kun med oversigt over mine mailkonti
Gravatar #6 - Spiderboy
4. mar. 2007 18:52
Jeg checker mail 1-2 gange i ugen. Jeg modtager aldrig noget vigtigt på den alligevel.

Hvis jeg havde ferie eller på anden måde ikke havde noget at give mig til til daglig, så ville jeg sikkert også kun checke postkasse 1-2 gange om ugen.
Gravatar #7 - Xill
4. mar. 2007 19:28
doh .. jeg er en af de 4 af 160 (2,5%)der ikke gider mail ..

men hvis jeg nu ikke siger det til nogen .. bliver jeg nok ikke mobbet ..
Gravatar #8 - terrak
4. mar. 2007 19:31
Jeg bruger Gmail Notifier, lige som #3

Det lille program kan hentes her
Gravatar #9 - mindzero
4. mar. 2007 19:44
Har Thunderbird kørende i tray (igennem en extension) og så hentes de også ned til min telefon imellem klokken 8 og 22 (gider ikke høre lyde om nye mails om natten).

Får egentlig ikke nogen vigtige mails eller noget, men er bare afhængig af at være up-to-date. :(
Gravatar #10 - Cyrack
4. mar. 2007 20:21
Tja, har gTalk på mine windows maskiner, kgmailnotifier (svjh) på gnu/linux og GMail på min mobil (googles egen java app). Men jeg er igennem min inbox hver morgen, til frokost og inden jeg går hjem og når jeg modtager mail.
Gravatar #11 - trylleklovn
4. mar. 2007 21:18
Mail.app kører hele tiden her.
Gravatar #12 - vibeweb
4. mar. 2007 21:41
jeg har https://www.google.com/ig som startside og gmail "widget" i første faneblad, så den bliver tjekket rimelig tit (har det med at få lukket browseren, for så at åbne den 17 sec efter)
Gravatar #13 - X-PanDer
4. mar. 2007 23:06
Førhen kørte Messenger altid og sagde til når der rullede mails ind, men det kører ikke mere og jeg er generelt blevet MEGET dårlig til at tjekke efter.

Men hva fa'n, hvis ting er så vigtige så det ikke kan vente et par dage, så ville telefonen nok have givet lyd istedet.

Så stemte, en gang om ugen.
Gravatar #14 - Windcape
5. mar. 2007 05:43
Et par gange om dagen.

Hvis folk vil have fat i mig instant, så kan de bruge en IM client, eller ringe til min mobil.

Email er det mere uforpligtende måde at kontakte hinanden på.

Mht. GMail, så kører de jo et Atom-feed, så I kan i princrippet bruge jeres RSS reader istedet for Gmail-Notifier :-)
Gravatar #15 - Diskill
5. mar. 2007 11:18
Har en Gmail Notifier extension til Firefox som kører når Firefox kører (altid)
Gravatar #16 - Zombie Steve Jobs
5. mar. 2007 13:49
Privat og arbejdsmail kører i samme app på jobbet. Der kommer popups ved nye mails. Skal lige siges at jeg får omkring 50-100 mails i løbet af en dag, så man skal være god til at kikke dem igennem med det samme.
udover det har jeg sat min privatmail op på telefonen, derhjemme kører privatmailen hele tiden.
Gravatar #17 - Chillyskye
5. mar. 2007 14:02
Jeg bruger kun mails på arbejde, men når jeg er på arbejde kører den også hele tiden.
Gravatar #18 - Borg[One]
5. mar. 2007 14:13
#16 hair - har du forsøgt at unsubscribe nogle af pr0n-sites du har registreret dig hos?
Gravatar #19 - Sikots
5. mar. 2007 14:46
Kører altid... Specielt min private mail...
Gravatar #20 - Xp3rt 
5. mar. 2007 16:19
Hjemme (og på arb) bruger jeg Gmail notifier, så der bliver kun tjekket når der er noget at tjekke

På arbejdet kører jeg med Outlook til arbejdsrelaterede ting, og det kører altid, men derfor tjekker jeg ikke hele tiden hehe
Gravatar #21 - luuuuu
5. mar. 2007 16:59
et par gange om dagen.................

hvis jeg da husker det
Gravatar #22 - xandax
5. mar. 2007 17:15
Mit mailprogram kører altid
---

På arbejde.
Hjemme gider jeg ikke længere tjekke mails mere end en gang i mellem. For nok e-mails på arbejde :D
Gravatar #23 - CyBeRDuDe
5. mar. 2007 17:51
Google.com/ig som startside, med Gmail widget, så, hver gang browersen bliver åbnet.. :P.. Vel stort set det samme som "Mit mailprogam kører altid"...
Gravatar #24 - owrflow
5. mar. 2007 18:30
Tjecker kun et par gange om ugen, hvis folk vil mig noget vigtigt kan de skrive på msn eller jabber.
Gravatar #25 - knasknaz
5. mar. 2007 19:04
Checker spam flere gange om dagen og bliver sjældent skuffet!
Iiiihhh alle de gode tilbud man får.
Gravatar #26 - Huleboeren
5. mar. 2007 20:09
"GMAIL Notifier" plugin kører i Firefox, som stortset altid er åbent..
Gravatar #27 - freez
5. mar. 2007 21:22
Hej,

Jeg modtager dagligt mails, men ikke altid jeg syntes at alt er relevant, jeg har fået en af mine venner til at udvikle et program der overvåger IMAP & POP3 konti og sender mig en sms inden for given interval evt hvert 5 min hvis der er nye mails. Så skriver den afsender, emnet, og modtager email (hvis man har flere email konti) Faktisk ret smart, så er en mobil bare koblet op til en computer som samarbejder. Samme systemer, overvåger også hvis min internet forbindelse er nede og sender en sms, ligeledes kan det også overvåge andres computere ved ping command :)

Ret smart, og er glad for det, kræver dog man kan finde ud af og læse SMSer
Gravatar #28 - 02y21
6. mar. 2007 01:08
"Et par gange om ugen" og "Et par gange om måneden" mangler da lidt, selv tjekker jeg "Et par gange om ugen", får sjældent noget vigtigt med mails da jeg har næsten alle jeg snakker med i instant msg programmer. Bruger mest email til at tilmelde mig diverse ting.
Gravatar #29 - ZM4573R
6. mar. 2007 03:09
Altid, kører også når jeg kører patrulje.. (Bruger Gmail notifier..)
Gravatar #30 - Huleboeren
6. mar. 2007 11:57
Patrulje? forklar :P
Gravatar #31 - pyromaniac
6. mar. 2007 12:06
#30 - Uden at vide noget om det, vil jeg tro at ZM4573R muligvis er betjent eller vagt, og er indehaver af en PDA, med trådløs forbindelse.
Men som sagt, det er bare et gæt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login