mboost-dp1
Hvor tit brokker du dig over afstemningerne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det var sq da den lammeste vote nogensinde. I må sq da have mistet forstanden, når i kan lave sådan en lorte skodvote.
Jeg brokker mig ikke så tit, næsten aldrig, men denne afstemning? Hvor vil i hen med den? Sidder i og holder øje med os? Er i sådan nogle CIA-FBI-Interpol-Freaks som bare sidder og venter på at nogen provokerer jer så i kan springe på dem? HVA? HVA?
Hvis i vil noget, så lad os afgøre det nu! Jeg tager jer ud i Counter-Strike!!!
Se venligst bort fra denne kommentar, et fremmede væsen pressede mig til at skrive det, jeg sværger!!!
Hvis i vil noget, så lad os afgøre det nu! Jeg tager jer ud i Counter-Strike!!!
Se venligst bort fra denne kommentar, et fremmede væsen pressede mig til at skrive det, jeg sværger!!!
Det er fandme da typisk. Her prøver man at lave en fornuftig afstemning, og hvad sker der? I flamer bare løs og brokker jer over alt muligt lort.
De' fandme uhyg'li' du!
De' fandme uhyg'li' du!
<STRONG>Slacz</STRONG> Der kan du bare se, han brokker sig.
Alle brokker sig engang imellem.Hektor: Kan godt forstå dig, hvis hun bare giver sig til at sove, det er jo ikke sjovt, men husk. Alt under 2 timer er sildt arbejde, alt over 6 timer er hærværk.
PS: der tages forbehold på stave- og trykfejl.
Alle brokker sig engang imellem.Hektor: Kan godt forstå dig, hvis hun bare giver sig til at sove, det er jo ikke sjovt, men husk. Alt under 2 timer er sildt arbejde, alt over 6 timer er hærværk.
PS: der tages forbehold på stave- og trykfejl.
Kunne man ikke oprette en særlig Hektor - Slacz tråd hvor i kan skrive til hindanden... Det er sgu ved at blive lidt kedeligt at læse jeres 20 posts til hindanden, i hver 3. tråd :-/
Det er umuligt at følge dikutionen når 3/4 posts udelukkende er jeres virtuelle-kærlighedforhold det handler om...
Det er umuligt at følge dikutionen når 3/4 posts udelukkende er jeres virtuelle-kærlighedforhold det handler om...
Men det var fanme en lorte voteing der var lige før den her ... hvem der var det bedste par? ... kom på!
=/
=/
LOL @ Slacz & Hektor
Nej plz da, hav endelig diskussionen her! Nok underholdende. Ellers bliver det IMO sq for kedeligt i længden! :D
Keep up da good work!
Og jer der brokker sig, goto www.skdld.dk !
Nej plz da, hav endelig diskussionen her! Nok underholdende. Ellers bliver det IMO sq for kedeligt i længden! :D
Keep up da good work!
Og jer der brokker sig, goto www.skdld.dk !
#34:
Det er generende i længden.
De kunne lave en seperat tråd, hvor folk så kunne kigge med.
Desuden er www.skdld.dk ALT for grim.
Det er generende i længden.
De kunne lave en seperat tråd, hvor folk så kunne kigge med.
Desuden er www.skdld.dk ALT for grim.
Jeg synes fanme det er for dårlig folk brokker sig over det minste... Bare de laver en poll over flok der brokker sig, begynder folk at brokke sig og så bliver jeg fanme nød til at brokke mig over de folk der brokker sig over de folk som brokker sig...?! :D
okey jeg vil ik brok mig over denne poll, for så vil jeg modsige mig selv i mit svar... :op
Men jeg er helt med på den, med en poll om hvor mange af newz.dk bruger der er kvinder... :o)
Og <STRONG>slacz</STRONG> du tæller ik som kvinde, med de indlæg jeg har set dig og hektor komme med, ser det ud til at det er dig der er manden i det forhold... :op
-WILD-FOX-
Men jeg er helt med på den, med en poll om hvor mange af newz.dk bruger der er kvinder... :o)
Og <STRONG>slacz</STRONG> du tæller ik som kvinde, med de indlæg jeg har set dig og hektor komme med, ser det ud til at det er dig der er manden i det forhold... :op
-WILD-FOX-
Har Hektor nøglen til håndjernene? Har Slacz virkelig undertøj på? Hvornår får vi Hektors undertrøje at se?
Alt dette og mere kan du finde ud af i næste uges episode af: Hektor vs. Slacz, hvor intet er for lidt, og alt er for meget.
Respect for jeres indlæg. Sphinx {C=64 AllStar #0010}
Alt dette og mere kan du finde ud af i næste uges episode af: Hektor vs. Slacz, hvor intet er for lidt, og alt er for meget.
Respect for jeres indlæg. Sphinx {C=64 AllStar #0010}
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.