mboost-dp1

Hvor tit bliver du irriteret over de ligegyldige polls?

Gå til bund
Gravatar #1 - gentox
12. apr. 2006 15:26
Slam Dunk. Endnu en ret ligegyldig Poll.

Men nu skal jeg ikke lege tudefjæs da jeg stemte "Engang imellem, men det rør mig ik'" :P
Gravatar #2 - NFX
12. apr. 2006 15:31
Jeg synes de er sjove.
Hvis i vil have alvorlige afstemninger, kan I blive MF'ere, kan I.
Gravatar #3 - m_abs
12. apr. 2006 15:34
Nope, jeg bliver tilgengæld gang på gang irriteret over dem der piver over dem.
Gravatar #4 - prayer
12. apr. 2006 15:37
De fleste er sjove =) Men det er tit jeg støder på nogle lamme / irrelevante pool's :p
Gravatar #5 - _SomeOneElse_
12. apr. 2006 15:42
Det er jeg totalt ligegald med.. hvis man synes de stinker eller andet, kan man jo bare lade være med at stemme :D
Gravatar #6 - ajust
12. apr. 2006 15:42
Jeg blev irriteret over den her (>_<), men ellers finder jeg størstedelen af dem sjove!
Gravatar #7 - WhiteSpider
12. apr. 2006 15:47
Bare fordi man er nørd behøves man vil ikke mangle humor...?? Det sys jeg ellers tit er tilfældet herinde når der kommer en poll der ikke er til megen mening... Såe se dog det sjove i den, i stedet for at piske en stemning på
Gravatar #8 - Zleep-Dogg
12. apr. 2006 15:57
jeg synes måske antallet af polls omhandlende polls er ved at tage lidt overhånd ;)
men generelt er de nu meget sjove :)
Gravatar #9 - opal
12. apr. 2006 16:00
En poll er vel på sin vis altid rellevant. om så ikke andet overfor sig selv.
Gravatar #10 - Jazzy182
12. apr. 2006 16:01

HAha, ja det kan du have ret i, måske skulle vi stemme lidt mindre, om hvad vi skal stemme om :)

Generelt er de sjove nok, humor skal man ikke være så bange for.
Gravatar #11 - plazm
12. apr. 2006 16:22

humor skal man ikke være så bange for.

Hvad så med dem der lider af cherofobi?

Jeg stemte btw selv på: Engang imellem, men det rør mig ik'
Gravatar #12 - Onde Pik
12. apr. 2006 17:30
Har svært ved at forstå hvorda man kan være direkte irriteret over dem. Jeg har det lidt med polls som reklamer, de registrerer sig ikkr rigtigt hos mig og gider derfor ikke instalere en adblocker.
Gravatar #13 - RavenDK
12. apr. 2006 17:37
Det irreterer mig mere at folk ikke svarer ordentligt på de polls der nu engang er.

Af den sidste kunne man konkludere at 8% af brugerne primært drak tis...
Gravatar #14 - Svindleren
12. apr. 2006 18:14
dem der bliver irriteret, er de mennesker der ikke har humor... som 13 siger, hvorfor kan man ikke bare savre på dem der er, og lade være med at hidse sig op over noget så ligegyldigt... :)
Gravatar #15 - bugger
12. apr. 2006 18:20
10:
#13 Velkommen til at være irriteret på mig. Jeg stemte, av for søren Brandmand Jørgen, "Denne poll er jo ligegyldig!" for sjovs skyld. Man tager livet for useriøst hvis man er seriøs hele tiden. (AKA du spilder dit korte liv på seriøsitet. Nyd livet pikfjæs!)

EDIT: Hvis du tager denne post seriøst eller personligt GOTO 10.
Gravatar #16 - holmen
12. apr. 2006 18:27
Jeg stemte selv "Engang imellem, men det rør mig ik'", og de passer da også, men det der virkelig kan genere mig er folk, som dem der stemte "Urin" i foregående poll. Dem der stemmer det fordi det synes det er sjovt, selv om det er løgn, at det er den væske de indtager mest.
Gravatar #17 - Azjo
12. apr. 2006 20:01
Tja, jeg tror da de fleste ville finde det meget mere interessant med de seriøse polls.
Gravatar #18 - BurningShadow
12. apr. 2006 20:06
Jeg har intet imod dem.

Men jeg ville gere se en poll, hvor vi blev spurgt om vi blev irriteret over alle de tude-røve der ikke laver andet end at brokke sig over de polls der er her.
Gravatar #19 - bitnissen
12. apr. 2006 20:09
Hvis alternativet er at der kun kommer én poll hver uge og den til gengæld er seriøs, så foretrækker jeg det som det er nu, hvor ca. hver anden poll egentligt ikke kan bruges til så pokkers meget imho.

Men det er det evigt tilbagevendende spørgsmål: Kvantitet eller kvalitet. Jeg synes dog Newz-folkene generelt er dygtige nok til at udvælge nogle sjove og interessante polls.
Gravatar #20 - XERXES
12. apr. 2006 20:11
Jeg stemte "Engang imellem, men det rør mig ik'", da det irritere mig groft at der ofte i nogle af afstemningerne mangler åbenlyse valgmuligheder.

Så..... stram op!
Gravatar #21 - HashKagen
12. apr. 2006 21:07
hvorfor er det at folk ikke kan se det positive i noget som helst, jeg nægter simpelthen at tro næsten alle er pessimister... se nu den humor som ligger i det, self er der latterlige posts og polls, og hvaså? der er ingen der tvinger jer til at deltage.

det er jer selv som gør at det har en større betydning, lad nu være med at brokke jer over noget der ikke behøver betyde et hak for jer. OG EVT TAG EN KIKS :P
Gravatar #22 - GOOOD
12. apr. 2006 21:32
Okay, hvis man ikke kan finde på en poll, så lad dog den gamle poll blive indtil, man finder på noget bedre, istedet for disse ligegyldige polls...
Gravatar #23 - Dreadnought
12. apr. 2006 22:34
For første gang stemmer jeg med vilje ikke ved en afstemning her på Newz. Nu må I tage jer sammen!
Gravatar #24 - terrak
12. apr. 2006 23:57
Der er så mange interessante, ofte statistiske ting(eks.: de fleste brugere der har kommenteret denne poll, har stemt "Engang imellem, men det rør mig ik'", lige som mig), man kan få at vide ud fra disse polls. Så det er lidt irriterende, når der kommer en poll man ikke kan bruge til noget. Nogle af dem er måske sjove, mens andre rammer ved siden af, og falder under kategorien "irriterende".

Hvis man vil have et godt grin, kan man jo bare kigge i diskussionerne til nyhederne.
Gravatar #25 - Thorolf15
13. apr. 2006 03:00
hehe, jeg stemte hele tiden, laeste det som pop-up's og ikke polls :)

Polls'ne har jeg ikke det mindste imod :)
Gravatar #26 - Simm
13. apr. 2006 11:05
Stemte "Engang imellem, men det rør mig ikke". Man har jo muligheden for at lade være med at stemme. Meeeeen der findes jo folk der bare skal bitche.. :p
Gravatar #27 - luuuuu
13. apr. 2006 17:56
Hvis folk vælger at stemme useriøst i en poll... Nåja, hvad forskel gør det?

Hvis folk derimod vælger at stemme useriøst når vi skal have ny regering... Nåja, det er måske derfor vi fik Venstre..!

Edit: Stemte "Engang imellem, osv.", egentlig ikke fordi det irriterer mig overhovedet, jeg kan bare nogle gange komme til at tænke "nøj hvor er den poll alligevel intetsigende", og så stemmer jeg et eller andet.
Gravatar #28 - BurningShadow
13. apr. 2006 20:29
Relateret til #27

Ja, meget kan man sige om Newz polls, men de har sgu aldrig invaderet andre lande...

Så selvom det kan være lidt træls at folk ikke stemmer seriøst (i (u)seriøse polls), så resulterer det dog ikke i at civile boligområder bliver bombet midt om natten.
Gravatar #29 - bugger
13. apr. 2006 20:46
#28 Jeg indleder nok også et ammoniakbaseret syreangreb i nogle boligområder imorgen nat i min brandert.
Gravatar #30 - pulven
14. apr. 2006 01:54
ignorer fjolserne.. de fatter det aaaldrig alligevel. De vil rende rundt hele livet og tro at dets mål er at blive taget alvorligt. i pity those fouls.
Gravatar #31 - holmen
14. apr. 2006 05:46
#27 Hvis der er nogen der ikke er seriøse, så er det da ikke dem der stete vores nuværende og meget nødvændige regering. Det er da nærmere de venstre-orienterede politikere. Her tænker jeg f.eks. på kaptajnen af den synkende skude, kaldet Social Demokraterne, nemlig Helle Thorning-Schmidt. Hun har ikke gjort noget godt for sit parti. Hun blev formand på hendes berømte sætning: "Jeg kan slå Fogh". Yeah right Gucci-Helle, meningsmålingerne har raslet ned lige siden. Et år efter siger hun gud hjælpe mig fandeme det samme en gang til. Det tyder ikke ligefrem på en skiftende taktik fra hendes side. Det er da så useriøst som noget overhovedet kan være. Men det har jeg heller ikke et problem med. Jeg NYDER at se Soc. Dem. rasle ned ad i meningsmålingerne, så det bliver endnu sværere for oppositionen at lave en venstre-orienteret regering.

Så er der jo også folketingets svar på en gammel karklud. Her tænker jeg så på Marianne Jelved, som nyder godt af alle Nahser Khaders sympati stemmer, men alligevel påstår at partiets store fremgang i meningsmålingerne primært skyldes at hun har taget kraftig afstand fra næsten alt hvad Fogh siger og gør, samtidig med hendes sædvanelige tilsvining af Venstre. Det er ikke det der er useriøst, det useriøse er at når hun selv påstår at det er hendes klare afstandtagen fra Fogh der har givet hendes parti fremgang og hun så samtidigt ønsker at indgå i en VKR regering. Mon ikke det kunne få nogle af stemmerne til at falde fra i nogle af de næste meningsmålinger? Eller vil det vise sig at det i virkeligheden slet ikke er Jelved selv, der har skaffet partiet stemmer, men at det primært er sympati-stemmer til den stakkels Khader, der som politiker indirekte er blevet truet på livet! Bevares, jeg siger ikke at truslen mod Khader er en bagatel, men han er ikke den første politiker der er truet på livet. De fleste højre-orienterede politikere der er en smule fremtrædende, har modtaget trusler (Primært de som er meget fremme i medierne, eller dem som har store poster, f.eks. integrations-minister posten). Forskellen på de højr-eorienterede politikere der har modtaget trusler og så Khader, er at de højre-orienterede ikke fortæller pressen hvor hårdt pressede de er, og samtidigt får en ven til at fortælle at den politiske karierre muligvis vil blive indstillet. For derefter træde patriotisk frem som Khader gjorde og fremstå som en rigtig kæmper fordi han, på trods af de trusler han har fået, alligevel fortsætter i politik.

Det er da useriøst og plat at spinde guld på sådan noget som Khader har gjort. Men han er jo radikal, så det er vel hvad man kan forvente. Tsk tsk.
Gravatar #32 - gentox
14. apr. 2006 06:05
[Offtopic]
#31 holmen

Personligt er jeg ret ligeglad med din politiske holdning, men dine udtalelser er gennemsyret af en respektløshed over for alle andre end den nuværende regering.

Plus Tråden her er ikke det rigtige sted at begynde den diskussion.

Så derfor en flamebait rating fra mig.
[/Offtopic]
Gravatar #33 - holmen
14. apr. 2006 09:21
#32 jeg er også ligeglad med din politiske holdning. Jeg startede ikke det politiske i denne tråd. Det gjorde #27 med sin respektløshed overfor flertallet af danskere der valgte den nuværende regering. Hvad med at brok dig over ham i stedet for? Eller det gider du måske ikke? Kunne det muligvis være fordi du deler hans synspunkter? Det kunne man fristes til at tro.

Når du siger respektløshed over for alle andre end den siddende regering, mener du så alle andre partier? Eller reelt det du skriver; Alle andre. hvilket egentlig er alle mennesker i hele verden. Inklusiv mig selv, da jeg ikke er en del af den siddende regering. Jeg rater dig som irrelevant, da jeg ikke kan bruge din komentar til noget som helst.
Gravatar #34 - gentox
14. apr. 2006 14:59

Hvad med at brok dig over ham i stedet for? Eller det gider du måske ikke? Kunne det muligvis være fordi du deler hans synspunkter? Det kunne man fristes til at tro.

Mine politiske synspunkter er irrelevante i den her sammenhæng.

Uanset hvilken regering der er ved magten må man da formode at de vil gøre det bedste for landet. Jeg vil nødigt se amerikanske tilstande i Danmark hvor man ikke kan have en seriøs politisk diskussion uden at der er nogen der skal gå amok, og beskylde modstanderne for alt der er galt i landet.

Så min flamebait rating af dig bunder nok mest i at du opfører dig aggressivt og provokerende.
Gravatar #35 - holmen
14. apr. 2006 17:05
"Personligt er jeg ret ligeglad med din politiske holdning, men dine udtalelser er gennemsyret af en respektløshed over for alle andre end den nuværende regering.

Plus Tråden her er ikke det rigtige sted at begynde den diskussion.

Så derfor en flamebait rating fra mig.
[/Offtopic]"

Senere siger du:

"Så min flamebait rating af dig bunder nok mest i at du opfører dig aggressivt og provokerende"

Er der kommet en grund mere til flamebait? Jeg stemte selv på den siddende regering. Så derfor ser jeg det som en provokation af mig, når jeg ser at der står at grunden til at venstre fik magten var pga. useriøse stemmere. Det var en direkte latterliggørelse af mig. Jeg kom selv med nogle grunde til hvorfor jeg mente at de venstre-orienterede politikere virkede useriøse. Det var ikke en direkte tilsvining af nogen her inde. Med mindre Helle Thorning, Marianne Jelved eller Nahser Khader læser med. Jeg startede heller ikke den politiske diskussion, jeg gav bare svar på tiltale, da min stemme blev kaldt useriøs. Hvilket den bestemt ikke er. hvad med at smid en flamebait i hovedet på ham der latterlig gjorde størstedelen af de danske vælgere som skaffede regeringen magten? Det er da ham der har generet flest mennesker. Man kan diskutere hvorledes din politiske orientering er irrelevant eller ej, men noget tyder på at du deler #27's holdninger.
Gravatar #36 - Cloud02
14. apr. 2006 19:55
Er der ikke en der gider at forklare mig hvordan man kan svare både "at man bliver irriteret en gang i mellem" samtidig med at man svarer "at det ikke rører en" ?
Hvis de ikke rører en, så kan man da ikke blive irriteret.
Gravatar #37 - luuuuu
14. apr. 2006 22:39

Det er lidt en blanding mellem "Hrmmm........ oh well" og "hvor er denne poll bare irriterende plat", hvis du spør' mig.

Hvorfor vælger du at overse at jeg skriver det "måske" er derfor vi fik den nuværende regering? Det var ment som en spøg, hvilket jeg er sikker på du nok vil kunne se hvis du vælger at læse det igen, meget langsomt og upartisk. :)
Gravatar #38 - gentox
15. apr. 2006 14:54

Har ikke noget problem med hvad du skrev i #27 var en spøg, men bemærkningen i #33 var ikke en spøg, men et angreb på nogle af de partier der ikke er i regering nu.
Og det reagerede jeg på, hvis du læser det hele langsomt :P
Gravatar #39 - holmen
17. apr. 2006 14:21
#38 ser du det som en spøg at alle der stemte på regeringen bliver kaldt useriøse? Det kan da kun være fordi du ikke er blandt dem der blev generet over det. Men du følte dig generet da jeg sagde noget om den useriøsitet der er at spore hos de venstre-orienterede politikere. Det ene indlæg, #27, var direkte fornærmende imod mig. Mit indlæg, #31, er fornærmende mod politikere. Så med mindre du er en af de 3 nævnte politikere, har jeg ikke fornærmet dig direkte. Det er plat og dobbelt-moralskt du respekterer at nogle bliver direkte fornærmet, og du så samtidig tuder ove rnogle politikere bliver fremstillet negativt. Derfor kan jeg ikke tage dine indlæg seriøst.
Gravatar #40 - gentox
18. apr. 2006 03:51
Og du synes selv at det der blev skrevet i #27 kunne opfattes lige så fornærmene som det du selv skrev i #31?

For så er du godt nok mere farvet af holdninger end du selv vil være ved. Og åbenbart er det et meget ømt punkt for dig når nogen laver lidt sjov med den sidende regering (gad vide om det også ville være sådan hvis det var en anden regering).

Dog for at tilfredsstille dig vil jeg gerne indrømme at den nuværende regering, i mine øjne, har lavet noget fuldstændig utilgiveligt, og det er at trække Danmark ind i krig. Danmark
har før været med til fredsbevarene opgaver, bare ikke som invasionsmagt i nyere tid. For mig at se er den beslutning meget mere vigtig end alt det andet småtteri som en regering kan finde på i den tid de er ved magten, og ganske utilgiveligt.
Dette er dog også den eneste store fejl jeg kan hæfte på Fogh og hans regering.

Og nej pga. den overstående ekstreme fejl, ville jeg nok aldrig mere sætte et kryds ved venstre.

Men jeg har en nyhed til dig: At nogen laver uskyldig sjov med regeringen(hvem det så er på tidspunktet)er ikke noget nyt, sådan har det altid været, og man behøver af den grund ikke gå 100% i defensiven og svine andre til for at hævde sig selv eller ens holdninger.

Lige en ting til sidst: Du behøver ikke hede Marianne Jelved, Helle Thorning-Schmidt eller Naser Khader, for at finde dine bemærkninger om dem for flamebait materiale. Den slags plejer også at hede mudderkastning i politik og taler kun til den laveste fællesnævner.
Gravatar #41 - holmen
18. apr. 2006 07:04

"Og åbenbart er det et meget ømt punkt for dig når nogen laver lidt sjov med den sidende regering (gad vide om det også ville være sådan hvis det var en anden regering)."

Mener du at jeg ikke ville brokke mig, hvis det var en anden regering's vælgere der var blevet latterliggjort? F.eks. en VKO regering? Du mener selvfølgelig en venstre-orienteret regering ikke?
Jeg svarer igen, fordi jeg er blevet latterliggjort. Hvis det var en anden regering som jeg havde stemt på, ville jeg også finde det fornærmende.

Når en person gør grin med, at min stemme er useriøs, må man regne med at det er fordi han/hun selv stemmer anderledes.
Der blev gjort direkte grin med mig, fordi jeg stemte på den siddende regering. Så svarede jeg igen. Jeg gjorde ikke direkte grin med en eller flere på dette forum, fordi jeg ikke sagde noget i stil med; Folk der stemmer på de radikale, spilder deres stemme da de radikale ingen indflydelse har, takket være regeringens støtte-parti DF. (Foregående sætning var et eksempel på, hvordan man kunne gøre direkte grin med venstre-orienterede vælgere.) Med mindre en eller flere af de 3 ovennævnte politikere, læser med her inde, har jeg ikke, ligesom #27, gjort direkte nar af folk på forumet.

Jeg, blandt mange andre borgerligt/liberalt stemmende, blev gjort grin med, i #27's indlæg. Det er også OK, men man skal ikke gøre grin med andre, og forvente at de forbliver passive. Så derfor gav jeg svar på tiltale. hvis #27 fandt mit indlæg fornærmende, skal han da bare sige til.

Men Gentox, det der generer mig ved dig, er at du tuder over at jeg sviner nogle politikere til, efter at jeg er blevet svinet til selv. Jeg smed bare mudder tilbage, lidt mere mudder, men det var stadig bare i "selv-forsvar"
Det generer ikke dig, at jeg, og alle andre borgerligt/liberalt stemmende, er blevet svinet til. Det er da også forståeligt nok, jeg ville heller ikke brokke mig over at de venstreorienterede blev latterliggjort. Men jeg ville bare ikke råbe op, når de venstreorienterede svarede igen. Jeg ville respektere deres svar på tiltale, og ikke give dem en flamebait-rating, da de er i deres gode ret til at svare.

"Du behøver ikke hede Marianne Jelved, Helle Thorning-Schmidt eller Naser Khader, for at finde dine bemærkninger om dem for flamebait materiale"

Det har jeg heller ikke sagt. Jeg har sagt: "Det var ikke en direkte tilsvining af nogen her inde. Med mindre Helle Thorning, Marianne Jelved eller Nahser Khader læser med."

Kan du forstå det?
Gravatar #42 - gentox
18. apr. 2006 07:57
Jammen forstår hvad du siger, derfor er jeg bare ikke enig(og det tror jeg heller ikke at vi bliver), forstår bare ikke at du kunne tage det der stod i #27 som så stor en fornærmelse... Ligemeget hvilke briller jeg tager på kan det maksimalt ses som et lettere udtryk for utilfredshed over at det ikke helt gik som personen regnede med ved sidste valg. Og det er for mig at se hvis man overfortolker det der står.

Men mener stadig at det du svarede igen med ikke helt holdt mål med det du så som en fornærmelse. Men selvfølgelig kunne jeg have set den anden vej. Jeg fandt bare dine kommentarer upassende og tingene om Naser Khader for direkte oprørende.

Forskellen på de højr-eorienterede politikere der har modtaget trusler og så Khader, er at de højre-orienterede ikke fortæller pressen hvor hårdt pressede de er, og samtidigt får en ven til at fortælle at den politiske karierre muligvis vil blive indstillet. For derefter træde patriotisk frem som Khader gjorde og fremstå som en rigtig kæmper fordi han, på trods af de trusler han har fået, alligevel fortsætter i politik.

Det er da useriøst og plat at spinde guld på sådan noget som Khader har gjort. Men han er jo radikal, så det er vel hvad man kan forvente. Tsk tsk.

I den udtalelse ser det ud som at du mener, at fordi manden modtager dødstrusler, og er under beskyttelse af livvagter 24/7, og det er kommet frem i pressen. Så er det noget han selv har fundet på for at få flere stemmer til de radikale?

Jeg vil kalde det en temmelig kynisk/paranoid holdning, hvis det virkelig er hvad du mener.

Men denne her lille diskussion er allerede gået for langt, og minder mig om historien om fjeren der blev til fem høns, så med mig stopper den her. Ihvertfald med politik, og hvem der startede hvad.
Gravatar #43 - holmen
18. apr. 2006 08:33
Lyder meget rigtigt at vi ikke bliver enige.

"Men mener stadig at det du svarede igen med ikke helt holdt mål med det du så som en fornærmelse."

Meget rigtigt at jeg svarede igen, jeg startede ikke, så taget i betragtning at jeg overhovedet intet havde sagt, så var #27's indlæg vel det der aller mindst holdt mål, da den oprindelige afstemning ikke vedrørte politik.
Jeg mener at man altid har ret til at svare igen, når folk fornærmer en.

Og det med Khader: Der er mange politikere der er under konstant beskyttelse, grundet trusler. Der iblandt mange højre-orienterede. Jeg bagatelliserer ikke truslen fra Akkari, Jeg siger bare at jeg ikke bryder mig om, at der en af Khaders venner, som har det fra Khader selv må man regne med, træder frem og fortæller at Khader har fortalt ham at han nok ikke kan tage presset længere, og han desværre føler sig presset til at vurdere sin politiske fremtid. For derefter at ræde frem som han gjorde, som den sande kæmper for demokratiet, og på trods at det store press og med livet som indsats alligevel foresætter.
Jeg mener at de radikale bevidst har udnyttet situationen på en plat måde.
Jeg kender ikke til nogen højre-orienterede politikere der har vundet stemmer på samme måde. Der var f.eks. ingen tydelig fremgang at spore efter at branden i Rikke Hvilshøjs hjem var blevet påsat. Selv om det var mere end en trussel mod en højre-orienteret politiker, det var et attentat.

Jeg startede ikke det politiske og vil ikke have skyld for det.$
Gravatar #44 - BurningShadow
18. apr. 2006 08:36
Poll forslag:

"Hvor tit bliver du irriteret over at folk overreagere på et indlæg, og at halvdelen af indlægene i en tråd derfor er offtopic?"
Gravatar #45 - holmen
18. apr. 2006 08:48
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login