mboost-dp1
Hvor tit besøger du newz.dk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har stemt "Mere dnd 10 gange dagligt", selvom det vel sådanset ikke passer. Jeg besøger kun Newz én gang, men jeg bliver her i 15-16 timer.
Jeg har altid Newz åben i en tab, i enten FireFox eller ABrowse.
Jeg har altid Newz åben i en tab, i enten FireFox eller ABrowse.
ALtså for det første så er det [/i]selvfølgelig[i] startside på min desktop og på min laptop så hvergang jeg åbner ryger den ind på forum siden automatisk, og så kigger jeg da lige om der er sket noget nyt... og for det andet så ligger den som rss på mit skrivebord,,, så stemte mere end 10 gange dagligt :D
Uha, det er meget forskelligt!
Hvis jeg netop har indsendt en nyhed til redaktion/crewet (indtil videre har jeg vist fået 2 offentliggjort, jeg er så stolt!), så besøger jeg siden her omkring 10 gange i timen.
Hvis det derimod er en helt normal dag, så besøger jeg newz.dk et sted imellem 3-4 gange per dag. Men igen, i weekenderne er der sjældent nogle store nyheder, derfor er jeg her kun 1-2 gange per dag.
Hvis jeg netop har indsendt en nyhed til redaktion/crewet (indtil videre har jeg vist fået 2 offentliggjort, jeg er så stolt!), så besøger jeg siden her omkring 10 gange i timen.
Hvis det derimod er en helt normal dag, så besøger jeg newz.dk et sted imellem 3-4 gange per dag. Men igen, i weekenderne er der sjældent nogle store nyheder, derfor er jeg her kun 1-2 gange per dag.
6-1000 gange og ja det er pisse addicting, tror snart vi må starte en støttegruppe og holde nogle Anonyme Newz Junkies møder ;)
jeg ser de nye nyheder på skrivebordet hver gang jeg tænder b0xen... og nærmest vane at starte ud med en Shift-Control-Alt-F genvej til Firefox og en Control-L n(pil ned til newz.dk link) ENTER
Skal bare have et lille fix... ;)
jeg ser de nye nyheder på skrivebordet hver gang jeg tænder b0xen... og nærmest vane at starte ud med en Shift-Control-Alt-F genvej til Firefox og en Control-L n(pil ned til newz.dk link) ENTER
Skal bare have et lille fix... ;)
Det varierer meget. I nogle perioder kun nogle gange om ugen. I andre perioder >10 gange om dagen. Sidstenævnte er specielt hvis man skal igang med noget seriøst (kedeligt) arbejde... Det er jo en dejlig overspringshandling at skrive rants her på newz :D
Hov, skal vist i gang med noget forresten...
Hov, skal vist i gang med noget forresten...
man skal jo følje med, det går jo ikke bare at halte her ind en gang om dagen... kunne jo være man gik glip af noget... også når man er igang, så kan man lige tjekke en 3-4-5-26 nyheds sider, også selv om man er på arbejde (godt man har RSS) :D
ej, jeg kigger her ind en 3 gange om dagen... eller... jeg tjekker RSS feeds en 10 gange om dagen, også hvis der er en overskrift der er iøjefaldende, så klikker jeg har ind, hvilket bliver en 3 gange om dagen... nogen gange...
ej, jeg kigger her ind en 3 gange om dagen... eller... jeg tjekker RSS feeds en 10 gange om dagen, også hvis der er en overskrift der er iøjefaldende, så klikker jeg har ind, hvilket bliver en 3 gange om dagen... nogen gange...
Ikke så tit efter jeg er begyndt at bruge digg.com :P Der kommer nyheder HELE tiden.. godt nok ikke altid så seriøse, men jeg er afhængig :D
Hvis der var en digg ligenden underside til newz, eller barevar adgang til de nyheder der endnu ikke er blevet godkendt ville jeg checke newz.dk oftere.
Hvis der var en digg ligenden underside til newz, eller barevar adgang til de nyheder der endnu ikke er blevet godkendt ville jeg checke newz.dk oftere.
er også hoppet på digg.com vognen, ikke så seriøst som slashdot, men, meget hurtigere!
Savner også meget at ikke godkendte nyheder ikke kan ses
Savner også meget at ikke godkendte nyheder ikke kan ses
Dette er min første gang.
Eller.. Noget? Hvor er de andre useriøse svarmuligheder? Det er da ikke en ordentlig newz.dk afstemning hvis man ikke kan vælge "Jeg har serveren indbygget i min hjerne" eller lign.. :s
Eller.. Noget? Hvor er de andre useriøse svarmuligheder? Det er da ikke en ordentlig newz.dk afstemning hvis man ikke kan vælge "Jeg har serveren indbygget i min hjerne" eller lign.. :s
Jeg har newz RSS-feed på min startside og nu åbner jeg jo trods alt browseren en del gange om dagen, så hvis det tæller med, så besøger jeg newz rigtigt rigtigt mange gange om dagen, heh.
Desuden, hver gang jeg har skrevet et indlæg skal det jo også besøges et par gange (er vist det man kalder ego-surfing :-) for jeg skal se hvad folk rater det og om der kommer noget kritik der bør besvares.
Desuden, hver gang jeg har skrevet et indlæg skal det jo også besøges et par gange (er vist det man kalder ego-surfing :-) for jeg skal se hvad folk rater det og om der kommer noget kritik der bør besvares.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.