mboost-dp1

Hvor stort er dit HD-tv?

Gå til bund
Gravatar #101 - avizion
5. nov. 2009 15:57
qw_freak (54) skrev:
>60" = pics or GTFO

Prøv at komme ind i kampen. Det er relativt billigt at anskaffe sig en projektor, der uden problemer giver et billede på 100" eller mere. Du får et super godt billede og projektoren fylder nærmest ingenting, hvis man monterer den "korrekt".

Min egen er loftmonteret og kan justeres til at kaste billede 100% op eller ned, så jeg kan gå rundt overalt i stuen uden at "afbryde" billedet.

TVs are so last year ;)

PS: Jeg kunne måske godt finde på at købe et TV til soveværelset, så man kunne se nyhederne og lign. i mindre end 100" :)
Gravatar #102 - Ronson ⅍
5. nov. 2009 17:21
En projektor != "HD-tv"

Den kan vise "hd tv", men den har da intet at gøre i en "HD-tv"-afstemning.
Gravatar #103 - mazing
5. nov. 2009 17:58
A-Vizion (101) skrev:
Prøv at komme ind i kampen. Det er relativt billigt at anskaffe sig en projektor, der uden problemer giver et billede på 100" eller mere. Du får et super godt billede og projektoren fylder nærmest ingenting, hvis man monterer den "korrekt".

Så sandt... Hvis man ikke er typen der har TV'et kørende i baggrunden 24/7 og mest ser film/bestemte tv-programmer, er der virkelig meget at vinde ved at gå efter en projektor løsning - det er jo ikke fordi det er specielt dyrt (set i forhold til LCD-tv) og koblet sammen med et nogenlunde lydsystem, så er der næsten ingen grund til at tage i biografen længere.

Ronson er bare sur over han ikke selv tænkte på at købe en projektor ;)
Gravatar #104 - myplacedk
5. nov. 2009 18:04
Ronson (102) skrev:
En projektor != "HD-tv"
Den kan vise "hd tv", men den har da intet at gøre i en "HD-tv"-afstemning.

Det kommer vel an på om det kun er en projekter, eller om det er et TV.

"Kun en projektor" må være et apparat som kan få et billedesignal ind (composit, RGB, scart, VGA, HDMI...), og kaste det ind på en lys flade.

En TV-projekter må være et apparat som kan modtage et TV-signal (antenne-kabel), vælge kanal, vise tekst-TV osv.
Gravatar #105 - smiley
6. nov. 2009 08:28
40" Samsung. Overpriced, men det er pænt og kan det den skal.

Det er sjovt, men mest irriterende, at folk bliver ved med at skrive om "hvor er MIT stemmevalg for at signalere at jeg hører uden for målgruppen?". So drop det dog folkens, det eneste det medbringer er at rode resten af afstemningen så den ser anderledes ud.
Fremover hvis I læser en poll, så betragt det som om der står i parantes foran; "Hvis du har/er/etc..."
Gravatar #106 - Trogdor
6. nov. 2009 12:45
46", Samsung havde ikke et Serie 8 som var større.
Jeg sidder også kun 2,5-3 meter fra skrærmen så det er allerede lidt for stort. Det skulle nok kun havde været et 40".

SD TV er lidt irriterende at se på den størrelse men den eneste HD kanal jeg har, DR HD, ser ok ud på det afstand.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login