mboost-dp1
Hvor stor er din?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
laptop?
Skal man vælge dem man har flest af, den der er størst eller den der er mindst? Den man bruger mest, eller den der er hurtigst?
*host* Har jeg for mange computere stående? ;)
Skal man vælge dem man har flest af, den der er størst eller den der er mindst? Den man bruger mest, eller den der er hurtigst?
*host* Har jeg for mange computere stående? ;)
Jeg tror denne afstemning vil blive kendetegnet af, at folk angiver en større PC end de i virkeligheden har, lige som hvis man spurgte dem om str. på deres lem. :)
Hmmm hehe fedt nok endelig en geek poll.
Men som annoia , hva dalan skal man mon gå efter laptop det hjemmefuskede klædeskab eller maxitowered?
Men som annoia , hva dalan skal man mon gå efter laptop det hjemmefuskede klædeskab eller maxitowered?
Nu blev det jo tidligere konstateret at vi er nogen der har mere end en PC, så jeg finder denne afstamning yderst morsom.
Jeg har stemt ud fra hvilken (af mine private) jeg bruger mest...
Jeg har stemt ud fra hvilken (af mine private) jeg bruger mest...
det er ikke størrelsen
det er heller ikke gørelsen
Det er klasket når den rammer jorden der er afgørende.
(ruller iøvrigt af princip aldrig mere ud end der er brug for i den givne situation)
;-)
det er heller ikke gørelsen
Det er klasket når den rammer jorden der er afgørende.
(ruller iøvrigt af princip aldrig mere ud end der er brug for i den givne situation)
;-)
#4) "annoia"
Taget i betragtning at afstemning bygger på cookies, så er du smartest hvis du stemmer for den maskine du bruger Newz.dk på - hvis du bruger flere maskiner kan du stemme på den anden hvad der for den er aktuelt.
Hvis Newz.dk benyttede IP-log eller bruger-afstemning i stedet, ville det - for mig - være mest naturligt at udregne gennemsnittet, hvis man så kan det med kabinet-størrelser.
Taget i betragtning at afstemning bygger på cookies, så er du smartest hvis du stemmer for den maskine du bruger Newz.dk på - hvis du bruger flere maskiner kan du stemme på den anden hvad der for den er aktuelt.
Hvis Newz.dk benyttede IP-log eller bruger-afstemning i stedet, ville det - for mig - være mest naturligt at udregne gennemsnittet, hvis man så kan det med kabinet-størrelser.
Hvad fanden skal man bruge et Maxi-tower til... Det er lykkes mig at stoppe 4 harddiske, 2 cd-rom drev, 4 pci-kort, 1agp-kort, 3 ramblokke, strømforsygning, diskdrev og en 25% overclokket CPU ind i mit medi-tower.
Jeg mener; Maxi-tower er grimme, og hvor meget plads har man brug for???
Jeg mener; Maxi-tower er grimme, og hvor meget plads har man brug for???
Wolly - Wow! Hvordan fik du plads til en 25% overclocket cpu i det lille kabinet? ;)
Jeg kan godt lide at have harddiskene sepererede fra harddisken, så der ikke er ledninger over det hele. Et hightower er især godt, hvis man roder meget i sin computer.
Jeg kan godt lide at have harddiskene sepererede fra harddisken, så der ikke er ledninger over det hele. Et hightower er især godt, hvis man roder meget i sin computer.
Damn, nogen er ude efter et par på skrinet, hva'?
Det ville vi gerne have vidst om dine seksuelle tilbøjeligheder... :-)
Det ville vi gerne have vidst om dine seksuelle tilbøjeligheder... :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.