mboost-dp1
Hvor ofte skifter du mobiltelefon?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg køber ny telefon hver 6 mdr.. jeg køber kun telefoner hvor abonnementet er at man skal bruge for 2-300 kr pr md.. det bruger jeg alligevel, så det er kun de penge jeg giver for telefonen til at starte med den koster.. fx den jeg har nu er en nokia 6280, den skifter jeg ud igen om 3-4 mdr.. jeg er heller ikke helt tilfreds me den, batteri er ret dårligt og klappen sidder lidt løs.. men det er godt nok dejligt med 3.. det virker stort set alle steder, og en dag da cybercity var nede et par timer, kunne jeg bare bruge mobilen... Når jeg har haft min telefon, sælger jeg den på qxl, som regel til en pris der gør, at telefonen har været gratis...
alcatel ? -> sagem ? -> nokia 5110 -> nokia 3210-> nokia 3410 -> Sony-ericsson T200 -> nokia 5100 -> Sony-ericsson T610i -> Motorola v535 -> Nokia 6230i -> Nokia 6280 -> ?
I øvrigt synes jeg det er mega irriterende når folk får nyt tlf nummer... jeg har haft mit nummer siden 2001..
alcatel ? -> sagem ? -> nokia 5110 -> nokia 3210-> nokia 3410 -> Sony-ericsson T200 -> nokia 5100 -> Sony-ericsson T610i -> Motorola v535 -> Nokia 6230i -> Nokia 6280 -> ?
I øvrigt synes jeg det er mega irriterende når folk får nyt tlf nummer... jeg har haft mit nummer siden 2001..
Hmm har sku også haft en del mobiler gennem tiden.
Her en lille liste:
En total gammel Motorola ( kunne ikke lige finde model nr. )
En total gammel Sagem ( kunne ikke lige finde model nr. )
Nokia 3310
Nokia 3410
Nokia 8850
Nokia 8210
Nokia 8310
Nokia 6510
Nokia 2650
Samsung D500
Sansung D600E
ps. er 21 år.
Har sku altid gerne ville have dem, der kunne det nyeste :-)
Her en lille liste:
En total gammel Motorola ( kunne ikke lige finde model nr. )
En total gammel Sagem ( kunne ikke lige finde model nr. )
Nokia 3310
Nokia 3410
Nokia 8850
Nokia 8210
Nokia 8310
Nokia 6510
Nokia 2650
Samsung D500
Sansung D600E
ps. er 21 år.
Har sku altid gerne ville have dem, der kunne det nyeste :-)
jeg vil gerne have en mobil, som kan nogle sjove ting, som f.eks tage billeder, spille mp3'er og andre diverse ting... så den jeg har nu, passer mig faktisk rimelig godt... selvom at den giver mig lorte sms'er fra folk. hehe
jeg har en nokia 6230i
jeg har en nokia 6230i
#21 Crower^
Kunne nu vi ikke aftale tid og sted, hvor du kunne komme forbi og tabe den W810? Til gengæld vil jeg så være villig til at tabe en K750i samme sted... :)
Edit:
Jeg stemte forøvrigt, der går flere år imellem. Jeg plejer nemlig ikke at gå rundt og tabe mine telefoner. (En enkelt bilnøgle måske :(, men ingen tlf...)
Kunne nu vi ikke aftale tid og sted, hvor du kunne komme forbi og tabe den W810? Til gengæld vil jeg så være villig til at tabe en K750i samme sted... :)
Edit:
Jeg stemte forøvrigt, der går flere år imellem. Jeg plejer nemlig ikke at gå rundt og tabe mine telefoner. (En enkelt bilnøgle måske :(, men ingen tlf...)
tabte min forleden så var nødt til at købe en ny, biligste model der var ca. 69 euro (ulåst etc :) )
haha jo... er alligevel så god til det... det er ligefør der går sport i det for mig :)
----
Det er da sygt at se, at nogle folk bruger så mange penge på telfoner... jeg beholder den her endtil jeg taber den eller den strejker... gider ikke bruge flere penge på det....
haha jo... er alligevel så god til det... det er ligefør der går sport i det for mig :)
----
Det er da sygt at se, at nogle folk bruger så mange penge på telfoner... jeg beholder den her endtil jeg taber den eller den strejker... gider ikke bruge flere penge på det....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.