mboost-dp1

Hvor ofte får din personlige computer en BSOD?

Gå til bund
Gravatar #51 - Tumleren
15. maj 2009 22:56
fas (50) skrev:
Sidst jeg fik en bsod var i windows ;)

..Ja, det er vist lidt underforstået i og med der er en valgmulighed der hedder "Jeg bruger ikke Windows"
Gravatar #52 - bruuno117
15. maj 2009 23:32
Har ikke haft en med vista64 i et år nu (har kørt vista i et år), og den nuværende session har kørt fejlfrit i 54 døgn nu.
Gravatar #53 - Metuz
16. maj 2009 00:10
Hvis man ikke tæller de BSOD med der er PGA overclocking, så har jeg ikke set nogle i Vista endnu. Så tog "Sjældnere end én gang om året"
Gravatar #54 - donoe
16. maj 2009 00:37
Tja - får kun bsod hvis jeg gør det med vilje.

Dvs. starter tv-tuner applikationen, som anvender en Pci-e 1x TV tuner kort i en dock... hvis man så undocker laptop'en ved hjælp af en knap på selve dock'en - manuelt, mens der vises billeder fra tuneren - så går det helt galt.
Gravatar #55 - DarX
16. maj 2009 09:02
På det sidste har jeg fået et par stykker på min Windows XP.. De plejer at komme lige efter jeg logger ind, men har ikke rigtigt gidet at tjekke op på fejl-meddelelserne..

Har også fået et par kernel panics på Linux men det har altid været fordi jeg selv har rodet med noget, og de plejer heller ikke at være helt uventede..
Gravatar #56 - Systran
16. maj 2009 09:41
Det er da ufatteligt at 18 % giver udtryk for at de ikke ved, hvad en BSOD er på det her site. Jeg kunne forstrå, hvis det var en tv2-poll.

Topic:
Jeg har ikke fået en BSOD siden Vista SP1, så jeg skal ikke klage.
Gravatar #57 - terracide
16. maj 2009 09:43
#56:
Der er kommet en del "arto-typer" til på det sidste....kunne forklare det.
Gravatar #58 - Systran
16. maj 2009 09:45
Tja, jeg tror ikke engang det er særlig nyt.

/me *pudser glorien* :)
Gravatar #59 - kasperd
16. maj 2009 11:57
Jeg har et cron job der smider en op på min skærm når det er på tide at gå i seng. Burde jeg have stemt dagligt?
Gravatar #60 - -xero-
16. maj 2009 12:56
Stemte "omkring 1 gang om året"
Gravatar #61 - Geek.Lund
16. maj 2009 18:15
Jeg tror sidste gang jeg så noget der lignede BSOD var på min gamle MacBook. Den var helt ny, endnu ingen opdateringer til Leopard, 1 GB ram, og hele iLife & iWork pakken kørerende, samt Mail, safari of hvad har vi ellers.

Så skulle jeg lige vise nogle billeder frem på mit 32" CRT, det havde den sq ikke lige ram til. BANG så gik den ned.

Men min lille PC med E8400 den har ALDRIG fejlet endnu, det er sket jeg har overbelastet min disk lidt, så den er frosset. Men ellers.

Kører XP
Gravatar #62 - DCNR
16. maj 2009 18:54
Stemte "sjældnere end en gang om året"

Sidste gang jeg oplevede den blå skærm var da jeg forsøgte at installere Zonealarm free firewall på en bærbar med Vista (uden sp1), stor fejl... Dog virkede Zonealarm fint bagefter, underligt nok...

Har også prøvet at comp'en frøs midt i en CS kamp, så der brokkede jeg mig lidt, men ingen blå skærm (og før Terra triller hen over mig, min er sat til at gi' blå skærm :) )

EDIT: Bruger Vista Ulti 32-bit
Gravatar #63 - cyandk
16. maj 2009 20:20
Har lige fået 3 på en uge efter flere år uden...

Og det er selvfølgelig pga en ATI driver, SURPRISE!
Gravatar #64 - gnаrfsan
16. maj 2009 21:35
Har også fået en BSOD på en SGI O2 (Memory dump i stil med det i Windows NT versioner)
Gravatar #65 - ztyle
17. maj 2009 08:29
"Har ikke fået en endnu"
siden jeg gik over til vista beta2, køre nu med ultimate 64bit,
men da jeg kørte XP pro, fik jeg BSOD 2-4 gange om ugen, selv på clean install, fandt aldrig problemet,, men det oprørte med vista beta2
Gravatar #66 - Niklas H
18. maj 2009 05:49
#65 Så har du da stemt det forkerte. Du siger du har fået BSoD førhen, men har svaret at du ikke har fået én? :S
Gravatar #67 - ztyle
18. maj 2009 13:55
#66 der var ikke en "Tit før jeg skiftede til Vista" mulighed, så jeg stemte efter hvad jeg køre med nu
Gravatar #68 - reefermadness  
18. maj 2009 15:02
Fik en BSOD i weekenden :(

Det var STOP 0xF9 og er relateret til strømstyringen.. Fejlen opstod da min computer forsøgte at gå i dvale og synderen var en uopdateret intel wireless driver :-/

Opdaterede driveren og det er ikke sket siden
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login