mboost-dp1
Hvor ofte besøger du Railgun?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
det er kun lige hvis jeg kommer i tanke om den er der :P så kigger jeg den igennem nogen gange.. men jeg synes lige så godt bare det kan blive smækket på forsiden, eller i hvert fald bringe noget mere fra railgun frem på forsiden
Jeg stemmer efter antal gange jeg checker railguns rss-feed, men det er vel ikke det der menes.
Jeg besøger newz.dk (om det så er railgun eller normale newz lægger jeg ikke meget mærke til), hver gang der er en nyhed i rss-feeden som virker interessant, og jeg vil læse den færdig og måske endda smide en kommentar.
Så dermed modtager jeg indhold fra railgun flere gange om dagen, men besøge måske kun selve siden et par gange om ugen.
Og railgun's (eller newz's) forsider besøger jeg sådan set aldrig.
Jeg besøger newz.dk (om det så er railgun eller normale newz lægger jeg ikke meget mærke til), hver gang der er en nyhed i rss-feeden som virker interessant, og jeg vil læse den færdig og måske endda smide en kommentar.
Så dermed modtager jeg indhold fra railgun flere gange om dagen, men besøge måske kun selve siden et par gange om ugen.
Og railgun's (eller newz's) forsider besøger jeg sådan set aldrig.
3 skrev:Kun når jeg, fejlagtigt, bliver ledt ind på den af mit RSS-feed
hvorfor er det fejlagtigt? hvis du klikker paa linket i RSS-feedet er det vel fordi du er interesseret i nyheden?
ellers er der ingen ide i at trykke der, og saa ville du ikke havne paa railgun :)
og besoeger self railgun flere gange om dagen :)
14 skrev:Jeg har faktisk aldrig været den helt store gamer, selvom jeg faktisk har arbejdet med spiludvikling.
<drille-nisse-humør> Men hvorfor lave en poll om det? Har i ikke logs? ;)
Men en poll tiltrækker jo opmærksomhed omkring Railgun. Så de håber vel på at de kan få nogle flere besøgende af det :-)
Jeg syntes der mangler en "en gang imellem". For jeg ved ikke hvor tit jeg besøger den.
Nu har jeg både newz og railgun som rssfeed i firefox, og på mit skrivebord, så når der kommer en nyhed, med en overskrift jeg syntes er interessant, så besøger jeg da railgun og læser den. -Så jeg stemte "flere gange om dagen"
Men ellers så er jeg på bar bund. Måske 5 gange om ugen?
Nu har jeg både newz og railgun som rssfeed i firefox, og på mit skrivebord, så når der kommer en nyhed, med en overskrift jeg syntes er interessant, så besøger jeg da railgun og læser den. -Så jeg stemte "flere gange om dagen"
Men ellers så er jeg på bar bund. Måske 5 gange om ugen?
Railgun skyder med spredehagl, og formår ikke helt at ramme nogle af dens mål. Der bliver skrevet nyheder om mange forskellige spiltyper og personligt er jeg mest inde for Blizzards spil, og der kommer ikke så mange nyheder, så jeg opsøger dem selv på deres egen hjemmeside. Jeg kigger dog ind på Railgun en gang imellem for at se om der er noget spændende man ikke lige vidste, for eksempel en ny udgave af Earthworm Jim for et stykke tid siden som jeg kan huske jeg spillede tilbage i folkeskolen.
Med spil er det lidt sådan at man kan ikke være 100% engageret i det hele, så man bliver nødt til at fokusere på et eller andet og lade det andet ligge og summe rundt derude, og så gider man egentlig ikke læse om Wrath of the Lich King eller se de nyeste screenshots fra Duke Nukem Forever (eksempler).
Håber da ikke Railgun forsvinder, den er da meget hyggelig at smutte forbi, og der er ikke så meget off-topic derinde, glæder mig desuden til at kommentere på SC2 :D
Med spil er det lidt sådan at man kan ikke være 100% engageret i det hele, så man bliver nødt til at fokusere på et eller andet og lade det andet ligge og summe rundt derude, og så gider man egentlig ikke læse om Wrath of the Lich King eller se de nyeste screenshots fra Duke Nukem Forever (eksempler).
Håber da ikke Railgun forsvinder, den er da meget hyggelig at smutte forbi, og der er ikke så meget off-topic derinde, glæder mig desuden til at kommentere på SC2 :D
Når der er nyheder på siden, duuuuuuuuh! typisk via. RSS feeded (som virker broke lige nu)
Eller når jeg deltager en diskussion, i så fald igennem /forum
Jeg besøger yderst sjældent forsiden.
Men er utrolig glad for sektionen. Dog er jeg mere glad for macnation, da det betyder jeg UNDGÅR at spilde min kostebare læsetid på mac stuff :p
Eller når jeg deltager en diskussion, i så fald igennem /forum
Jeg besøger yderst sjældent forsiden.
Men er utrolig glad for sektionen. Dog er jeg mere glad for macnation, da det betyder jeg UNDGÅR at spilde min kostebare læsetid på mac stuff :p
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.