mboost-dp1
Hvor meget tid bruger du på at game om dagen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Puha må indrømme den nok er gået fra Spiller ikke hver dag til 4 timer, da jeg af en eller anden grund har fået tændt min glød for wow igen hehe..
Med studiet og arbejdet her på siden plus ekstra ting, så tager det godt nok tiden, men prøver da så meget jeg kan at sætte mig ned og få spillet, når jeg synes jeg har tid :)
Har dog lige haft en måneds ferie fra studiet, og der blev der i hvert fald gamet igennem :D
Har dog lige haft en måneds ferie fra studiet, og der blev der i hvert fald gamet igennem :D
Med computerspil, menes der så også konsol? Ellers burder der være en mulighed for 'Spiller konsol'. Valgte 2 timer, da jeg gerne tager 2 timer COD4 på X360 om dagen.
offtopic
wow, den sætning er da total vrøvl... fjern det "gennemsnit" og så giver din sætning mening
ontopic:
med studie osv. så er der ikke tid til at game, spillede lidt i julemånederne hvilket også kan ses på de karakterer jeg fik over januar. Så lige nu forsøger jeg så vidt muligt at holde mig min computer fra andet end musik , skolearbejde og surfe lidt rundt.. :)
det eneste jeg har spilleter flashspil som fx Swords And Sandals
wow, den sætning er da total vrøvl... fjern det "gennemsnit" og så giver din sætning mening
ontopic:
med studie osv. så er der ikke tid til at game, spillede lidt i julemånederne hvilket også kan ses på de karakterer jeg fik over januar. Så lige nu forsøger jeg så vidt muligt at holde mig min computer fra andet end musik , skolearbejde og surfe lidt rundt.. :)
det eneste jeg har spilleter flashspil som fx Swords And Sandals
#11: Nørder != gamere.
Bare kig i en ordbog. :-)
En nørd er en person der har et relativt lille interesse område. F.eks. (gode) programmører er code monkeys eller nørder inden for dette område. Sådan er vi så forskellige med vores område. Man kan naturligvis også være en sundhedsnørd - eller en sportsnørd - som ikke nødvendigvis har en speciel stor viden inden for computere.
Bare kig i en ordbog. :-)
En nørd er en person der har et relativt lille interesse område. F.eks. (gode) programmører er code monkeys eller nørder inden for dette område. Sådan er vi så forskellige med vores område. Man kan naturligvis også være en sundhedsnørd - eller en sportsnørd - som ikke nødvendigvis har en speciel stor viden inden for computere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.