mboost-dp1
Hvor meget spiller du cirka om ugen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvad menes der med "spiller"?!
Det kommer an på om jeg er sammen med kæresten eller ej..... 8D
Gaming?
Så ved jeg det ikke, da det er meget forskelligt. Men for tiden laver jeg cirka .. ikke en skid, og derfor har jeg masser af tid til at game.
Det kommer an på om jeg er sammen med kæresten eller ej..... 8D
Gaming?
Så ved jeg det ikke, da det er meget forskelligt. Men for tiden laver jeg cirka .. ikke en skid, og derfor har jeg masser af tid til at game.
jeg spiller ca. 4 timer om dagen så 4 * 5 = 20, og så er der weekenden hvor jeg lige tager en 4-10 timer ekstra så jeg spiller over 20 timer xD
men en af fordelene ved at have en computer og kammerater er at man kan spille sammen med dem og gøre en ellers kedelig singleplayer aften om til et brag af en multiplayer fest ^^
1# jeg er helt sikker på at de mener at spille kødfløjte XD
men en af fordelene ved at have en computer og kammerater er at man kan spille sammen med dem og gøre en ellers kedelig singleplayer aften om til et brag af en multiplayer fest ^^
1# jeg er helt sikker på at de mener at spille kødfløjte XD
Stemte blankt da der ikke var en passende mulighed.
Spiller normalt ikke, men når der kommer gode spil, spiller jeg dem ret så koncentreret, fik spillet over 100 timer Fallout 3 i den uge det udkom (det faldt heldigvis sammen med lidt ferie :D)
Spiller normalt ikke, men når der kommer gode spil, spiller jeg dem ret så koncentreret, fik spillet over 100 timer Fallout 3 i den uge det udkom (det faldt heldigvis sammen med lidt ferie :D)
Jeg bruger meget tid foran computeren, men dagligt spiller jeg ikke så meget, eller, det er kun en del af det. 2 timer dagligt. Ser film online og den slags, og er desuden foran computeren i løbet af skoledagen som for eksempel nu hvor jeg laver ting som for eksempel at browse Newz. Så bruger jeg gerne weekenden på at fordybe mig i et eller spil i stedet, så sammenlagt skal det nok nå op på mere end 20 timer. Men ellers bruger jeg nok størstedelen af mine vågne timer foran en computer, 70% eller sådan 0_o, det betyder dog ikke at jeg ikke har tid til andet, for eksempel har jeg lige bygget den her sammen med en ven: http://makey.biz/perm/lego/pc/legopc1.jpg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.