mboost-dp1

Hvor meget spiller du cirka om ugen?

Gå til bund
Gravatar #1 - Caek of Doom
28. nov. 2008 12:00
Hvad menes der med "spiller"?!
Det kommer an på om jeg er sammen med kæresten eller ej..... 8D

Gaming?
Så ved jeg det ikke, da det er meget forskelligt. Men for tiden laver jeg cirka .. ikke en skid, og derfor har jeg masser af tid til at game.
Gravatar #2 - xstefan
28. nov. 2008 12:46
jeg spiller ca. 4 timer om dagen så 4 * 5 = 20, og så er der weekenden hvor jeg lige tager en 4-10 timer ekstra så jeg spiller over 20 timer xD

men en af fordelene ved at have en computer og kammerater er at man kan spille sammen med dem og gøre en ellers kedelig singleplayer aften om til et brag af en multiplayer fest ^^

1# jeg er helt sikker på at de mener at spille kødfløjte XD
Gravatar #3 - ToFFo
28. nov. 2008 16:45
MMO rox! det handler ikke altid om at gaine XP. Jeg har satme brugt mange timer på bare at rende rundt og opføre mig åndssvagt sammen med de andre... Dog alle amerikanere. men stadig sjove. Ventrilo er en go ting der
Gravatar #4 - Bllets
28. nov. 2008 20:45
Taget i betragtning du er på railgun og ikke arto, giver det vil sig selv ;)

OT:
20+ timer...
Gravatar #5 - cyandk
29. nov. 2008 10:11
Mere end 20 timer...

Er sygemeldt som snart har varet 1 år :o)
Gravatar #6 - Tumleren
29. nov. 2008 19:26
Normalt spiller jeg 20+ timer, men her de sidste to uger er jeg faktisk nærmest gået kold tyrker mht. wow, så jeg stemte 6-12 timer
Gravatar #7 - Logifire
29. nov. 2008 22:32
Har desværre ikke tid til at spille noget som helst :(
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
30. nov. 2008 11:30
Stemte blankt da der ikke var en passende mulighed.
Spiller normalt ikke, men når der kommer gode spil, spiller jeg dem ret så koncentreret, fik spillet over 100 timer Fallout 3 i den uge det udkom (det faldt heldigvis sammen med lidt ferie :D)
Gravatar #9 - RMJdk
30. nov. 2008 15:29
56 timer eller sådan noget vil jeg skyde på. 8timer om dagen ca.
Gravatar #10 - Thalion
30. nov. 2008 17:37
stemte 20+ men det ryger ned i den kommende periode da eksamenstiden nærmer sig.
Gravatar #11 - Makey
1. dec. 2008 08:31
Jeg bruger meget tid foran computeren, men dagligt spiller jeg ikke så meget, eller, det er kun en del af det. 2 timer dagligt. Ser film online og den slags, og er desuden foran computeren i løbet af skoledagen som for eksempel nu hvor jeg laver ting som for eksempel at browse Newz. Så bruger jeg gerne weekenden på at fordybe mig i et eller spil i stedet, så sammenlagt skal det nok nå op på mere end 20 timer. Men ellers bruger jeg nok størstedelen af mine vågne timer foran en computer, 70% eller sådan 0_o, det betyder dog ikke at jeg ikke har tid til andet, for eksempel har jeg lige bygget den her sammen med en ven: http://makey.biz/perm/lego/pc/legopc1.jpg
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login