mboost-dp1
Hvor meget plads har du på din musikafspiller?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte 32gb, men burde vel egentligt have stemt "har ikke nogen"
Bruger min telefon via 2x sdhc kort af 16gb hver, hvor stortset intet (vist en sang pt) ligger på.
Bruger min telefon via 2x sdhc kort af 16gb hver, hvor stortset intet (vist en sang pt) ligger på.
2 GB hukommelseskort i min mobil. Det er den jeg bruger når jeg hører musik på en rejse.
Så egentlig vil jeg gerne prøve en mp3-afspiller, men det lyder til at være svært at vælge. Folk herinde er da ihvertfald meget delte i deres meninger. :)
Så egentlig vil jeg gerne prøve en mp3-afspiller, men det lyder til at være svært at vælge. Folk herinde er da ihvertfald meget delte i deres meninger. :)
Ipod Touch. Efter at jeg fik lavet et JailBreak, er det et ret fedt gadget. Som musikafspiler er den rigtig god, men man kan ikke styre den uden at se på skærmen, så man skal ikke købe den til at cykle med eller til anden sport.
Ellers klart den lækreste PDA, jeg har haft. Efter JailBreak altså :)
Ellers klart den lækreste PDA, jeg har haft. Efter JailBreak altså :)
30 gb ipod video som jeg er utrolig glad for.. dog bruger jeg ikke mere end 4 gb og det er inkl 3 film :)
Well, har en Creative Muvo2 som er en egentlig mp3'er, den har 4 GB.. Så har jeg en Aldi mp3'er med farveskærm, som nok var lidt af et impulskøb, (fortryder det lidt) med 2 GB og endelig har jeg min Nokia 5300 Xpress Music, hvor der fulgte et microSD på 256 MB med som jeg har fyldt op med musik og bruger dagligt, meget nemmere end en seperat mp3 afspiller xD
Jeg stemte ikke nogen da jeg stadig bruger min trofaste Sony-MD :) Men da min mobil efterhånden synger på sidste vers blir der nok slået to fluer med et smæk og købt en mobil med dedikeret musik-chip, så ka man også selv bestemme hvor meget plads man vil have i form af SD kort. :)
Sidder lige nu i Thailand ;-) med min 8 GB Ipod Nano, hvoraf jeg i øjeblikket bruger ca. 1 GB på 2 DVD rips og 35 sange.
Ørhm 4 gb ipod den gamle nano...
Og så min com som mere eller mindre os kun bruges som musik afspiller, der er +160
Og så min com som mere eller mindre os kun bruges som musik afspiller, der er +160
Zen Creative Vision M 60 GB, den absolut bedste og mest flexible MP3/Video afspiller jeg nogen siden har haft (ja jeg har haft en iPod skuffende oplevelse).
Zen'en virker som radio, har indbygget ægte justerbar equalizer, kan hente billeder fra digitale kameraer, kræver ikke et specielt program til filoverførsel, musik og video ligger der som alm. filer.
Super produkt.
Zen'en virker som radio, har indbygget ægte justerbar equalizer, kan hente billeder fra digitale kameraer, kræver ikke et specielt program til filoverførsel, musik og video ligger der som alm. filer.
Super produkt.
Primære musik-afspillere for tiden:
4gb iPod Nano 3g (rigeligt med plads, hvis jeg ikke lægger for mange film i)
1gb SD-kort i bil-radio
Musik-afspillere jeg ikke bruger:
2gb microSD-kort i mobilen
Div. lomme-afspillere
Fremtidigt køb:
En dims til stuen, som henter musikken over WLAN.
4gb iPod Nano 3g (rigeligt med plads, hvis jeg ikke lægger for mange film i)
1gb SD-kort i bil-radio
Musik-afspillere jeg ikke bruger:
2gb microSD-kort i mobilen
Div. lomme-afspillere
Fremtidigt køb:
En dims til stuen, som henter musikken over WLAN.
Har en Vosonic VP6230 med 80GB 2,5" disk som kan udskiftes til en større hvis jeg har lyst.
Købte den for at have et sted at dumpe billeder under en jordomrejse uden at skulle have adgang til en pc og den dur bare, men den fungerer også som video/musik afspiller med fjernbetjening og TV-out.
Og så har jeg 500MB på min Sony-Ericsson W810I, men det er nu sjældent jeg bruger den som musikafspiller da det kræver specielt stik og det er sq sjældent jeg har det på mig.
Købte den for at have et sted at dumpe billeder under en jordomrejse uden at skulle have adgang til en pc og den dur bare, men den fungerer også som video/musik afspiller med fjernbetjening og TV-out.
Og så har jeg 500MB på min Sony-Ericsson W810I, men det er nu sjældent jeg bruger den som musikafspiller da det kræver specielt stik og det er sq sjældent jeg har det på mig.
Stemte 16GB, da det er det jeg har i bilen. Fik for nyligt købt en I-O Data HDMC 16GB, kan desværre ikke komme højere op da radioen ikke kan understøtte større kapacitet.
Jeg var lige ved at vælge 160 for min primære afspiller er min laptop. Men stemte alligevel 2GB som er kortet i den Nokia N95 som jeg ellers sjældent bruger som musikafspiller.
Indtil for en måned siden har jeg klaret mig med min SE K750i med et 1gb hukommelses kort (ikke videre god lydkvalitet), men har nu anskaffet mig en iPod nano med 4gb, hvorpå jeg har 35 sange og omkring 100 podcasts
39# Yessir, 100%
- Jeg har min dejlige telefon med 2gb hukommelseskort, hvilket passer mig fint. Ellers har jeg næsten altid min laptop og ekstern med.
- Jeg har min dejlige telefon med 2gb hukommelseskort, hvilket passer mig fint. Ellers har jeg næsten altid min laptop og ekstern med.
Min gamle ipod mini med 6gb er helt kanon, blot er batteriet ikke for gdt mere.. kan kun holde en 3 døgn efterhånden...
Venter på at få fat i en iphone, nå de kommer officielt
Venter på at få fat i en iphone, nå de kommer officielt
Havde også en ipod mini på 6 gb. En skuffende oplevelse i længden. Til sidst måtte den lade livet efter en løbetur i regnvejr.
Blev erstattet af en 2 gb creative zen stone plus. Næsten ligeså lille som en ipod shuffle, men med display.
Har også 2 gb uSD kort i telefonen, men har desværre ikke dedikeret lydchip.
Blev erstattet af en 2 gb creative zen stone plus. Næsten ligeså lille som en ipod shuffle, men med display.
Har også 2 gb uSD kort i telefonen, men har desværre ikke dedikeret lydchip.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.