mboost-dp1

Hvor meget glæder du dig til StarCraft II?

Gå til bund
Gravatar #1 - vision-dk
24. jan. 2008 08:52
En del, det bliver fedt når det kommer.

Egentlig glæder jeg mig meget, men holdt mig til ovenstående stemme, da jeg synes det er pænt svært at afse tid til at nå at spille alle de fede spil der kommer. Hænger stadig i bremserne med at gennemføre "Eye of the North"-udvidelsen til Guild Wars.
Gravatar #2 - vandfarve
24. jan. 2008 11:21
Jeg ligger i kø foran Ebay.com. Så meget glæder jeg mig!

(Jeg stemte" Ikke specielt meget, men bla bla bla", for jeg har da tit nørdet det gamle igen og igen med vennerne, men sequels har det med at skuffe en, så jeg vil ikke sætte forventningerne op)
Gravatar #3 - kattehus
24. jan. 2008 11:45
Jeg ligger i kø foran den nærmeste og hurtigste online og/eller offline butik.

Dels fordi de nu har haft uhyggeligt lang tid til at forbedre deres system, grafik, osv. -Jeg håber bare ikke det bliver ligesom WCIII..

På den anden side, hvis der kom en World of StarCraft, ville jeg instantly købe det.
Gravatar #4 - milandt
24. jan. 2008 13:57
109 stemmer? Det var ikke længe den fik lov at ligge online :(

Glæder mig super meget til SC2.
Gravatar #5 - moulder666
24. jan. 2008 14:28
Voldsomt meget - ud fra de videoer de har frigivet ser det ud til, at de i ret lang tid har haft ok styr på grafik osv., og så har brugt lang, lang tid på det der gjorde Starcraft 1 så holdbart - den uhyggeligt gode balance mellem de forskellige racer!
Gravatar #6 - Duffi
24. jan. 2008 14:30
Selv har jeg aldrig rigtig prøvet Starcraft, og pt. er det ikke noget jeg gider at rode med.
Gravatar #7 - zin
24. jan. 2008 17:44
Hvad f*nden laver i mennesker i min sovepose!?!
Gravatar #8 - Zubject
25. jan. 2008 11:25
Enten er det ikke spillenørder der stemmer, eller også må sc været gået over hoved på flere end jeg troede.

Fakta er at jeg glæder mig vildt meget, næsten lige så meget som til Fallout 3. Ser ud til at de har bibeholdte præcis den stemning og gameplay vi elsker sc for, bare tweaker og opgraderet forhåbentlig til perfektion. Kom venligst ud snart SC2!
Gravatar #9 - zin
25. jan. 2008 11:50
#8:
Jeg tror nu også story mode bliver ... Lækker. :-D
Hele konceptet med at rende rundt, som Jim Raynor og snakke med besætningen ombord på Hyperion er jo vildt sejt!
Gravatar #10 - Trogdor
25. jan. 2008 12:05
Jeg syntes der gik lidt af de spil efter de gik 3D.
De gamle var for mig bl.a. sjove fordi man kunne have tons af små units og angribe hurtigt. Det gik lidt af fløjten da fx warcraft blev 3d fordi grafikken ikke kunne håndtere det.
Gravatar #11 - zin
25. jan. 2008 12:07
#10: Det har været en begrænsning for 3D spil i lang tid - men man er så småt begyndt at finde løsninger til det, og mon ikke SC2 benytter en sådan? :-)
Gravatar #12 - Trogdor
25. jan. 2008 12:16
#11 Lad os håbe, det var jo en klassisk Zerg strategi at lave et rush tidligt med mange små.
Gravatar #13 - zin
25. jan. 2008 12:56
#12: Og lad os håbe at "mange små" bliver flere små end det var i 1'eren - udvidelse er jo essentielt! :D
Gravatar #14 - Mukke
26. jan. 2008 16:12
Hm.. Savner en simpel "nøh, siger mig ikke noget".

Jeg har ingen forudindtaget holdning om det kun er for koreanere eller lignende; det er ganske enkelt bare ikke et spil der siger mig noget...
Gravatar #15 - zin
26. jan. 2008 23:44
#14: Så stem blankt eller stem ikke overhovedet? ^^,
SC er jo required gaming for alle nørder. GTFO? ;)
Gravatar #16 - Mukke
27. jan. 2008 10:49
#15: Jeg har også stemt blankt, men det giver jo netop ikke det rette billede.

Det svarer jo til at lave en afstemning og rød er en flot farve hvor man enten kan stemme ja eller blot se resultatet. Ergo vil resultatet vise at 100% af befolkningen synes rød er en flot farve...
Gravatar #17 - übermench
27. jan. 2008 11:25
I har alle sammen helt klart set alle de gameplay-videor som Blizzard har offentliggjort på deres hjemmeside:
http://starcraft2.com/movies.xml

Men har i alle også set denne gameplay-video/preview af Starcraft 2, som eksklusivt er givet til gamespot:
http://www.gamespot.com/video/939643/6176222/
Og denne diskussion med Chris Metzen om hvad Starcraft 2 kommer til at handle om:
http://www.gamespot.com/video/939643/6176406/starc...

Glæder mig virkelig til det spil. Men jeg skal først have opgraderet min computer før jeg kan spille det. Derfor har jeg ikke forudbestilt det.
Nok én af de eneste spil jeg ser frem til. Blizzard har aldrig skuffet mig.
Gravatar #18 - zin
27. jan. 2008 12:52
#16: Nej, det vil vise at 100% af de stemmende synes at farven rød er flot. Det er så de, der ikke stemmer, som man vil sammenligne med - ellers er man ignorant.. :-)
Gravatar #19 - Derfor
28. jan. 2008 09:27
Jeg glæder mig overhovedet ikke til Starcraft, det har aldrig interreseret mig.

Faktisk er det eneste spil jeg går op i, Counter-strike.
Gravatar #20 - zin
28. jan. 2008 09:29
#19; Det er også kun OK fordi du kommer fra Djursland. Du kan ikke gøre for det.
Gravatar #21 - Derfor
28. jan. 2008 10:21

Save me the crap and buy me a beer.
Gravatar #22 - zin
28. jan. 2008 10:48
#21: Buy yourself one, you Girl-Drink drunk!
Gravatar #23 - Emil Melgaard
29. jan. 2008 01:25
#10: Grafikken kunne sagtens håndtere det. Warcraft er designet til at lægge op til små hære med meget micro, mens Starcraft er designet til at lægge op til store hære med lidt mindre micro. Unit cap i SC2 bliver 200 ligesom det var i det oprindelige SC.

Fra Q&A Batch 9:

Will different races have different max-squad caps?

Currently all 3 races will have the same maximum population cap at 200.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login