mboost-dp1

Hvor meget bruger du reelt nettet om dagen

Gå til bund
Gravatar #1 - TYBO
11. okt. 2002 06:56
Folk får for lidt søvn hvis de er online 22 timer i døgnet :)
Gravatar #2 - Squarky
11. okt. 2002 06:57
Det kommer jo så meget an på hvad men mener med at "bruge" nettet.. Min server bruger nettet 24/7, men jeg er da kun på når jeg sidder ved min maskine...
Derfor er min netforbindelse jo brugt 24 timer i døgnet, men jeg bruger den kun ca. 10 timer...
Gravatar #3 - Wiking
11. okt. 2002 07:12
Min maskine er også online 24/7, og den laver også altid trafik.
Gravatar #4 - Mifan
11. okt. 2002 07:15
yup...det er et spørgsmål om formulering...som så ofte før...
Gravatar #5 - DiZaster
11. okt. 2002 07:30
Yep... Den kan jo sagtens stå og suge 24/7...
Gravatar #6 - [KAFK]Tharqa
11. okt. 2002 07:35
# 1

Øhh søvn..?? og det er..?? :)
Gravatar #7 - hirayz
11. okt. 2002 08:09
<STRONG></STRONG><STRONG>
<STRONG>At din server står på nettet hele tiden har jo ikke noget med dig at gøre der står "Hvor meget bruger du reelt nettet om dagen"</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>ikke "Hvor meget bruger din server reelt nettet om dagen"</STRONG></STRONG>
Gravatar #8 - Disky
11. okt. 2002 08:16
hirayz:
Velkommen ordkløver, der står også 'om dagen' hvordan kan en dag have 22 eller flere timer ?

Så hedder det 'i døgnet' dagen er jo når der er lyst uden for, når det er mørkt hedder det natten.
Gravatar #9 - BurningShadow
11. okt. 2002 08:25
/me er online 10-12 timer...

/me har ikke noget liv :(
Gravatar #10 - Smajli
11. okt. 2002 08:29
#2:

Hvor er du dog filosofisk.... hvis du så bare gad læse hvad der står først...
Gravatar #11 - sbeamer
11. okt. 2002 08:52
haha, damn ordkløveri :)
Gravatar #12 - Kisbye
11. okt. 2002 09:02
Jeg forstår den også som hvor meget man sider foran skærmen i døgnet.
Gravatar #13 - BurningShadow
11. okt. 2002 09:09
Jeg kom lige til at tænke på…
Er der nogen der ved hvor man kan købe et liv?
Gravatar #14 - Yasw
11. okt. 2002 09:17
Har også sat hak ved 10-12 timer. Og det er den tid jeg selv sidder foran computeren på nettet. Serveren er selvfølgelig (næsten) altid på.
Gravatar #15 - annoia
11. okt. 2002 09:18
Det tør jeg slet ikke tage stilling til.... :P
Gravatar #16 - [KAFK]Tharqa
11. okt. 2002 09:27
# 13

Og hvad ville du så lige bruge sådan et til..?? :)
Gravatar #17 - sbeamer
11. okt. 2002 10:04
En bankmand, en kunstner og en nørd diskuterer, hvorvidt det er bedst at have en kone eller en elskerinde: - Bankmanden: Jeg foretrækker den stabilitet, en kone kan give mig. - Kunstneren: For mig er lidenskaben og mystikken altafgørende. Jeg vil have en elskerinde. - Nørden: Jeg vil helst have både en kone og en elskerinde. Så kan de begge tro, man er hos den anden, mens man i virkeligheden sidder og koder.
Gravatar #18 - BurningShadow
11. okt. 2002 10:04
Det ved jeg ikke helt, jeg har bare hørt fra andre, at det skulle være ekstremt cool, at have et.
Kan man for resten få et liv, ved at tage en andens?
Gravatar #19 - WierdoCC
11. okt. 2002 10:24
Det er faktisk et godt spørgsmål.
Men ja det tror jeg faktisk. Så vil du have et liv inde bag tremmer. ;)

Har selv sat hak ved 16-18 timer.
Sover et sted mellem 4-5 timer om natten og så lige 30 min ialt som bruges på transport frem og tilbage fra arbejdet. Og derfra omkring 1 time til diverse habengut såsom et smut på wc, madlavning.
PS: Det er fandens svært at spille CS mens man sidder og spiser aftensmad og snakker i telefon(selv med headsæt) :)
Gravatar #20 - funkymonkey
11. okt. 2002 10:33
Liver er overvurderet, det fører altid til døden
Gravatar #21 - knasknaz
11. okt. 2002 10:47
Jeg synes ikke det er helt ordkløveri. Jeg sad også og tænkte på de tilfælde hvor man sætter noget i gang, som står og gør et eller andet med nettet. Tæller det, eller SKAL man sidde foran skærmen? <STRONG>Præcis fomulering er alfa-omega i polls.</STRONG> Ellers bliver resultatet pisse upræcist.
Gravatar #22 - Archos
11. okt. 2002 10:57
Jeg forstod som hvor lang tid man sidder med browseren fremme.....
Gravatar #23 - sphinx
11. okt. 2002 10:59
twentyfour-seven-threesixtyfive
Gravatar #24 - iphase
11. okt. 2002 11:35
HVad med bare at lave den poll om til at sige:
"Hvor mange timer bruger internettet aktivt i løbet af en dag?"

Men jeg syntes nu den formulering der er nu er okay. det kan diskuteres om dagen eller døgnet skulle bruges, men man er vel bare dum hvis man ikke kan regne ud at de mener et 24timers døgn.

OG sætningen "bruger du reelt" drejer sig tydeligvist ikke om din server vel?
OG hvad for en slags poll ville det være hvis de ville have at vide hvor mange timer i døgnet din server var online. Er alle servere der er på nettet i første omgang ikke online 24/7 hvis de levere en internet service?
Gravatar #25 - Lucky
11. okt. 2002 11:57
Well, jeg er også en 10-12 Nørd ;)
Gravatar #27 - Gruesome
11. okt. 2002 12:51
Skræmende, jeg er på ihvertfald 16 - 18 timer... og BS du siger du ikke har noget liv? :P
Gravatar #28 - HauritZ
11. okt. 2002 13:14
Den står og suger 24/7
Gravatar #29 - BurningShadow
11. okt. 2002 13:22
Hmmm, jeg sover ca. 6 timer, og bruger en ca. 1 time på hygiejnemæssige formål. Samt yderligere 1 time på transport/ventetid/osv. Glem så ikke den tid jeg bruger på at lave mad, og spise det.
Det giver (i runde tal) 9 timer. Hvordan ****** bærere i jer af med at gøre det hurtigere? Er i alle arbejdsløse, og sidder derhjemme (evt. uden at sove)?
Gravatar #30 - Gruesome
11. okt. 2002 14:00
Bor hjemme endnu (er ikke taber, bare kun 16 år og går på HTX ;). Der hvor jeg går i skole sidder jeg på nettet i samtlige timer og hyggiejne, tjah... 20 min om dagen ca, højest (inkluderet toilet, bad osv). Maden bliver lavet for mig (mest af alt fordi de andre ikke kan spise det jeg laver). Udover det så sidder jeg sq oppe om natten til de 2 - 3 stykker hver nat mindst plus weekenderne der trækker endnu mere op (sov vel omkring de 7 timer sidste weekend fra fredag til søndag). Så deeeet :)
Gravatar #31 - faetteren
11. okt. 2002 15:29
min gode gud, med så mange timer kan der vel næppe være tale om reelt forbrug, det kan da kun være noget med at maskinen up eller down loader et eller andet.... ????.

nogle gange kan jeg vel komme over 4 timers reelt forbrug, men det er ikke tit, Jeg mener der er jo arbejde, søvn, mad, kone og barn som også skal have lidt tid ????.

Hvis man måler den online tid en's pc har så er der da klart dage hvor den tæller noget mere !.

Okay disse polls skal nok ikke tages 100% seriøst.
Gravatar #32 - [KAFK]Tharqa
11. okt. 2002 15:57
# 18

Nårh okey.. måske skulle man kigge sig om efter.. :)
Gravatar #33 - Lonestar
11. okt. 2002 16:15
jeg sidder og refresh'er denne side i 22+ timer hver dag :o)

<STRONG>http://ekstrabladet.dk/side9</STRONG>
Gravatar #34 - [MåNsEr]
11. okt. 2002 16:27
Jeg har ingen computer i øjeblikket, så jeg bruger min fatters, indtil jeg får en ny computer. Jeg tror jeg er på i 2-4 timer...
Gravatar #35 - [KAFK]Tharqa
11. okt. 2002 17:54
# 34

Hmm om dagen ell. om måneden..??!!
Gravatar #36 - skovalf
11. okt. 2002 19:34
der er meget men det er lidt for mig
Gravatar #37 - Simm
11. okt. 2002 21:15
omg! jeg er ved min computer 6-8 timer om dagen (noget længere i weekenden), jeg troede sq jeg tilhørte eliten..men jeg tog fejl, kan jeg se :) Ved dog ikke hvor meget af den tid, jeg bruger foran computeren, reelt bruges på nettet.
Gravatar #38 - oc
11. okt. 2002 21:49
Simm i hear you
Newz polls stinker lav dem da realistiske.

min server er på 24/7 men det er jeg ikke, og jeg bruger ikke nettet aktisk lige så længe som jeg sidder ved skærmen.
jeg sidder ikke ved skærmen lige så lang tid som jeg er vågen , og det gælder sq de fleste mennesker i verden så tag jer sammen.
folk sover i gennemsnit 5-9 timer går forhåbenligt i bad og spiser 1-5 gange om dagen og burde oxo have social kontakt.

Oki der skulle stå "Hvor lang tid er du i gennemsnit aktivt på nettet i løbet af 24 timer???" alting skal sku skæres ud i pap, kan sq se at ikke mange af jer har dame på, har sq aldrig kendt en pige som gider se på at jeg sidder og nørder mens hun er der, og forståeligt nok.
og # 1-2-3

DEr står DU og reelt på spørgsmålet stik jeres asp server skråt op.
Og dig med 10 timer jeg tvivler stadig. det kommer du garteret ikke op på i gennemsnit, men oki det er ikke umugligt.?-

Det er er unødvendigt at kunne svare 18 timer eller mere for det sker ikk.
Og stadigvæk latterligt at kunne svare mere end 12 timer for det er sq ikke realistisk så burde folk fandme revurdere deres liv.
Og jeg troede sku oxo jeg var hardcore når jeg har uger hvor jeg holder vågen i over 30 timer flere gange, jeg kommer stadig ikke op på et så højt gennemsnitsforbrug.
Gravatar #39 - iphase
11. okt. 2002 22:02
Jeg vil nu mene at jeg er på mindst 10 timer om dagen reelt.
arbejder 8 timer om dagen, og ja der er på internettet ;)
spiser frokost ved pc'en og derhjemme laver jeg også lidt arb og privat stuff, mindst 2 timer.
Gravatar #40 - Hektor
11. okt. 2002 22:09
#39 IPhase:
Det vil sige, at du faktisk ikke laver noget som helst på dit arbejde, når du nu BRUGER nettet konstant? Eller har du det bare kørende i baggrunden?
Gravatar #41 - Smajli
11. okt. 2002 22:50

formuleringen er "Hvor meget bruger <STRONG>du</STRONG> reelt nettet om dagen"

Du.. ikke din maskine...
Gravatar #42 - Acro
12. okt. 2002 00:43
FOR HELVEDE HVOR MANGLER BRUGERNE HERINDE REALITETSSANS.

Folk burde da kunne tolke hvad der menes.

Folk burde kunne stemme seriøst.

- men det kan i ikke, langtfra!

Lær dog at tage nogle ting blot en smule seriøst.

- men det kræver nok at i afslutter børnehaven først!
Gravatar #43 - Romeo
12. okt. 2002 07:24
Folk som bruger nette i så mange timer har da vist ikke noget liv. Burger selv nettet til gaming og informtioner.
Gravatar #44 - halal
12. okt. 2002 09:38
Hvad er det for et "net" der tales om her?

For hvis det er et fiskenet, så er der vidst lige et par stykker heride som burde søge prof. hjælp...

Jeg bruger f.eks. ik mere end 2-3 timer om dagen på mit fiskenet.
Gravatar #45 - grav
12. okt. 2002 12:59
Nettet er, hvor jeg kommer fra, slang for Netto.
Undersøgelsen hentyder for mig at se til, hvor megen tid man spenderer i denne type dagligvareforretning.
Gravatar #46 - ns
12. okt. 2002 15:21
Man er satme langsom, hvis man ikke kan regne ud, at der menes <STRONG>DIG</STRONG> og ikke din <STRONG>server</STRONG>.
Gravatar #47 - Qrup
12. okt. 2002 16:46

Lav en ny poll, der ikke kan misforstås. Ofte syntes jeg at folk herinde flueknepper formuleringerne for vildt (Hi hi Hektor er til dyresex), men denne her Poll er sgu' okay at brokke sig over. Jeg BRUGER for det meste (sidder der ikke fysisk hele tiden) nettet 24 timer i døgnet. Hvis nogen spøger mig hvor meget tid jeg bruger på at glo på sites og chatte, så kan jeg umuligt svare korrekt. Det svinger for meget.
Gravatar #48 - iphase
12. okt. 2002 18:35
Hektor : Jo jeg laver noget på mit arbejde, og det involvere tilfældigvis et mere eller mindre konstant forbrug af internettet, jeg sidder og programere og det fåregår direkte på serveren som jeg tilfældigvis connecter mig til via "nettet" ;P og hvis det er surf, ja så har jeg konstant eksperten.dk åben når jeg sidder på arb, og min mail checker jeg også konstant.
Gravatar #49 - halal
13. okt. 2002 06:54
45# ahh så forstår jeg sgu bedre.. :)

Hmm 22 - ... timer om dagen på at gå i Ghetto ?!?

Holder mig til fiskenettet :P
Gravatar #50 - Yasw
13. okt. 2002 08:55
#29 -> Nix, går i skole. Men fri sådan gennemsnitlig 14 hver dag og så på nettet til midnat. I weekenden indhenter man selvfølgelig en del af det forsømte :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login