mboost-dp1
Hvor meget bruger du din newz.dk T-shirt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Newz - Dansk ordbog
Hver gang jeg læser newz.dk = Jeg skifter aldrig tøj.
Har ikke andet tøj! = Jeg skifter aldrig tøj.
Højst en gang i mdr. = Jeg er ikke rigtig nørd.
1 gang i ugen = Jeg er ikke rigtig nørd.
Til jul = Jeg er ikke rigtig nørd.
Aldrig = Jeg er ikke rigtig nørd.
newz.dk T-shirt?!? = Jeg har ikke en newz.dk T-shirt.
Andet = Jeg har ikke en newz.dk T-shirt.
Hver gang jeg læser newz.dk = Jeg skifter aldrig tøj.
Har ikke andet tøj! = Jeg skifter aldrig tøj.
Højst en gang i mdr. = Jeg er ikke rigtig nørd.
1 gang i ugen = Jeg er ikke rigtig nørd.
Til jul = Jeg er ikke rigtig nørd.
Aldrig = Jeg er ikke rigtig nørd.
newz.dk T-shirt?!? = Jeg har ikke en newz.dk T-shirt.
Andet = Jeg har ikke en newz.dk T-shirt.
Var nødt til at stemme "newz.dk T-shirt?!?", da jeg endnu ikke har taget mig sammen til at få købt en.
Jeg bruger ikke en newz t-shirt, da jeg ikke har nogen, men jeg tror heller ikke den ville blive brugt til mere end en "weekend t-shirt".
Istedet bruger jeg min Diggnation t-shirt som jeg er rigtig glad for. Glad for at kunne støtte så gode video podcasts, som virkelig bidrager med underholdning til de lange togture.
Istedet bruger jeg min Diggnation t-shirt som jeg er rigtig glad for. Glad for at kunne støtte så gode video podcasts, som virkelig bidrager med underholdning til de lange togture.
Jeg har ingen newz.dk t-shirt, da jeg ikke syntes der ikke er meget nørd-faktor over den, opgrader den til "Se jeg er nørd" og jeg køber den
eks.
et skærmbillede på den ene side (fra newz.dk selvfølgelig) og på den anden side teksten
Der er sikkert nogle der kan komme med bedre forslag, så kom med dem så vi kan få en rigtig nørd newz.dk t-shirt
eks.
et skærmbillede på den ene side (fra newz.dk selvfølgelig) og på den anden side teksten
newz.dk
nyheder for nørder af nørder
Der er sikkert nogle der kan komme med bedre forslag, så kom med dem så vi kan få en rigtig nørd newz.dk t-shirt
I forhold til det #14 skriver, er det ikke muligt at man kan komme med diverse forslag til hvad der skal stå på t-shirts, og på et eller andet punkt kan crew oprette en afstemning, om hvilken tekst brugerne af siden bedst kan lide?
Om ikke andet, så kunne crew bag siden både sælge den nuværende t-shirt, og den "nye".
Om ikke andet, så kunne crew bag siden både sælge den nuværende t-shirt, og den "nye".
Jeg har lige fået en baracuda "EAT SPAM" trøje.
Den er cool nok.
Ellers har jeg faktisk ikke en newz trøje! (SKANDALE!!)
Den er cool nok.
Ellers har jeg faktisk ikke en newz trøje! (SKANDALE!!)
Ingen newz.dk t-shirt, men har da:
"My IRC-bot girlfriend don't want me no more" - så ved folk da, at man er en taber.
Aj, det er gas, der står "My camwhore-girlfriend..." blah blah blah.
"My IRC-bot girlfriend don't want me no more" - så ved folk da, at man er en taber.
Aj, det er gas, der står "My camwhore-girlfriend..." blah blah blah.
Kan desværre ikke få mig selv til bære sådan en t-shirt. Ville bare få tæsk hvis jeg gjorde. Og vidste ikke den fandtes, så stemte den de fleste har stemt på!
Har dog "your little princess is my little whore" (tshirthell.com), som faldte i god jord hos de tidligere svigerforældre.
Har dog "your little princess is my little whore" (tshirthell.com), som faldte i god jord hos de tidligere svigerforældre.
Jeg har ikke tænkt mig at købe sådan en t-shirt.. da logoet er alt for lille og designet bare gennerelt kedeligt.. der er ikke meget nørd over den.. :) men har da købt mig en Wulfmorgenhaler t-shirt.. med en nøgen mand på med et tennis ketcher i røven hvor der så står look no hands.. :D
Sh*t mand, jeg har givet 3000,- for sådan en BFG T-shirt, skulle jeg gå med en anden T-shirt, ville det jo kræve jeg tog BFG'en af.
Iøvrigt mærkelig og besværlig indpakning T-shirten kom i, det fyldte heftigt i skraldespanden, måtte vade flere gange på kassen, før den gav efter og knækkede.
Iøvrigt mærkelig og besværlig indpakning T-shirten kom i, det fyldte heftigt i skraldespanden, måtte vade flere gange på kassen, før den gav efter og knækkede.
Jeg har stadig min Baldurs Gate T-shirt. Før den bliver slidt helt op, vil jeg da ikke investere i nyt tøj...
Går ikke i t-shirts, bruger skjorter. Og når man giver 1000,+ for en skjorte skal der ikke stå noget på den... As simple as that!
Har aldrig været en af de her "budskabs" t-shirt typer. Jeg er til jakkesæt, modetøj. Desuden, selvom jeg bruger denne side tit, kunne jeg nok ikke finde på at købe en t-shirt af den grund! Er der en grund til at har valgt denne poll ud over at øge jeres "salgstal"?
Har aldrig været en af de her "budskabs" t-shirt typer. Jeg er til jakkesæt, modetøj. Desuden, selvom jeg bruger denne side tit, kunne jeg nok ikke finde på at købe en t-shirt af den grund! Er der en grund til at har valgt denne poll ud over at øge jeres "salgstal"?
Elsker sådan nogle sjov, gerne provokerende t-shirt, så har vel omkring 150 tshirts med forskellige sjove motiver... køber i gennemsnit en om ugen snart :D
Den sidste jeg har købt er denne og skal have den på til påskefrokosten, hvor halvdelen er farve blinde :P
Har dog ikke en newz.dk trøje da jeg ikke gider støtte sådan nogle kommunister :P og fordi den er kedelig...
Den sidste jeg har købt er denne og skal have den på til påskefrokosten, hvor halvdelen er farve blinde :P
Har dog ikke en newz.dk trøje da jeg ikke gider støtte sådan nogle kommunister :P og fordi den er kedelig...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.