mboost-dp1
Hvor mange vil stemme i denne poll?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
For mange...
Medminde i skifter den vold-hurtigt, så tror jeg godt den kan komme over 5500 for det er der nogle af dem der er.
Medminde i skifter den vold-hurtigt, så tror jeg godt den kan komme over 5500 for det er der nogle af dem der er.
Jeg synes omkring de 5000 er tilpas. Når en poll overstiger 5000 stemmer har den, efter min mening, kørt for længe.
Går i ikke også fuldstændig banans, når en poll har kørt for længe?
Går i ikke også fuldstændig banans, når en poll har kørt for længe?
0?
Hvem f***** er så dum at stemme på 0, når deres egen stemme tæller for 1? - Det er der hele 4 ud af 67, der har gjort indtil nu...
Hvem f***** er så dum at stemme på 0, når deres egen stemme tæller for 1? - Det er der hele 4 ud af 67, der har gjort indtil nu...
Hvor længe en poll bør vises hænger ikke sammen med antallet af stemmer. Hvis antallet af læsere steg til det dobbelte og der også var dobbelt så mange der stemte, så betyder det ikke at polls kun skal kører den halve tid. Og en poll som ingen ved hvad de skal svare på skal ikke have lov til at køre i længere tid end alle de andre - tværtimod. Så hvor længe en poll bør kører kan langt bedre udtrykkes som et antal dage end et antal stemmer. (Hvad antallet af dage så bør være, kan vi nok ikke blive enige om, de fleste vil sikkert sige noget i intervallet 1-7).
jeg begyndte at grine da jeg læste pollen.. :D af en eller anden grund.. jeg mente mellem 500 og 1500.. men det var nok forkert.. for vi er allerede oppe på over 600...
#12 - jf. nedenstående link tror jeg der er rigeligt med afstemninger i kø. Hvor gode de afstemninger er, kan selvfølgelig være en anden ting :)
http://newz.dk/forum/item/70323/#10
http://newz.dk/forum/item/70323/#10
Hvis man ikke kan finde på en bedre poll så lad være med at have en. Det virker lidt som om man er løbet tør for gode idéer men tænker at når nu de andre nyhedssider har polls, så skal vi også have én.
Jeg stemte 0 da jeg ikke gad tage stilling til det.
Jeg stemte 0 da jeg ikke gad tage stilling til det.
Jeg stemte 0... Hvis det er en poll jeg ikke selv gider tage stilling til, men stadig gerne vil se svaret på, stemmer jeg altid på det første. Det vil være rart hvis det var muligt at se resultatet uden først at skulle stemme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.