mboost-dp1
Hvor mange USB-porte bruger du i din computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg bruger ingen, men det er ikke fordi jeg benytter mig af andre porte i stedet for, så jeg kunne (lissom altid) ikke give et ordentlig svar.
Jeg bruger ingen USB porte, da jeg benytter mig af en bærbar, hvor jeg ikke har behov for at have slået mus, keyboard, printer eller andre sjove ting til. Det fungerer trådløst, hvis jeg så endelig bruger noget af det! Det samme gælder mit kamera og min telefon, der bruger jeg min bærbares kortlæser :)
Jeg bruger ingen USB porte, da jeg benytter mig af en bærbar, hvor jeg ikke har behov for at have slået mus, keyboard, printer eller andre sjove ting til. Det fungerer trådløst, hvis jeg så endelig bruger noget af det! Det samme gælder mit kamera og min telefon, der bruger jeg min bærbares kortlæser :)
#7 Har selvfølgelig USB sticks jeg benytter mig af i ny og næ, men jeg synes mere at afstemning ligger op til at man bruger dem fast, eller i hvert fald regelmæssigt - det er altså ikke så tit jeg gør ;). Bruger telefonen som mp3-afspiller, og der bruger jeg kortlæseren!
MBP: ½ i farten eller 1½ ved skrivebordet med ekstern 21" skærm.
Port 1 - Mit gamle apple keyboard + logitech mus i keyboard
Port 2 - sommetider kortlæser til mit kamera.
Mini: 0
Står i stuen under TV, bruger det "nye" bluetooth keyboard og bluetooth mightymouse på stuebordet. Det ser sku meget godt ud og virker fint med osxbmc.
Alt ekstern lager jeg har, ligger på en NAS boks med 3x1TB diske i RAID 5.
Port 1 - Mit gamle apple keyboard + logitech mus i keyboard
Port 2 - sommetider kortlæser til mit kamera.
Mini: 0
Står i stuen under TV, bruger det "nye" bluetooth keyboard og bluetooth mightymouse på stuebordet. Det ser sku meget godt ud og virker fint med osxbmc.
Alt ekstern lager jeg har, ligger på en NAS boks med 3x1TB diske i RAID 5.
Så vil jeg da også lige blære mig med mit usb stuff xD
1. Dinovo Edge keyboard
2. Mx 1000 mus
3. webcam
4. telefon
5. usb disk
6. den bruger 2 ^^
7. usb til mini usb til deverse ting.
1. Dinovo Edge keyboard
2. Mx 1000 mus
3. webcam
4. telefon
5. usb disk
6. den bruger 2 ^^
7. usb til mini usb til deverse ting.
0;
Hvad i alverden er PS2-stik, lpt- og com-porte? ;-)
Macbook Pro:
Mus/tastatur: indbygget tastatur og trackpad i min laptop.
Print: trådløst via min Airport Express
Kortlæser: via ExpressCard/34
Webcam: Indbygget
Osv.
Jo, jeg bruger da en USB port en gang i mellem, men har aldrig noget siddende i permanent.
Hvad i alverden er PS2-stik, lpt- og com-porte? ;-)
Macbook Pro:
Mus/tastatur: indbygget tastatur og trackpad i min laptop.
Print: trådløst via min Airport Express
Kortlæser: via ExpressCard/34
Webcam: Indbygget
Osv.
Jo, jeg bruger da en USB port en gang i mellem, men har aldrig noget siddende i permanent.
0
PS2 fungerer fint herhjemme. Jeg har desuden oplevet problemer med min mus, som underligt nok forsvandt, da jeg smed en USB-PS2-converter mellem musen og computeren. Printer ejer jeg ikke, den eksterne harddisk bruges kun til back-up en gang om måneden, og sådan kunne jeg blive ved.
PS2 fungerer fint herhjemme. Jeg har desuden oplevet problemer med min mus, som underligt nok forsvandt, da jeg smed en USB-PS2-converter mellem musen og computeren. Printer ejer jeg ikke, den eksterne harddisk bruges kun til back-up en gang om måneden, og sådan kunne jeg blive ved.
Jeg bruger alle 6:
Mus
Tastatur
Printer
Bluetooth
PDA Cradle
Guitar Hero Guitar
Jeg bliver ofte nødt til at pille flere ting ud for at få plads til andet (iPod, mobil, USB Stick, osv.), så jeg bør nok snart købe mig en USB Hub.
Mus
Tastatur
Printer
Bluetooth
PDA Cradle
Guitar Hero Guitar
Jeg bliver ofte nødt til at pille flere ting ud for at få plads til andet (iPod, mobil, USB Stick, osv.), så jeg bør nok snart købe mig en USB Hub.
Til min primære maskine:
1: Mus
2: Webcab
3: Extern harddisk
4: Løs kabel til kortlæser eller usbnøgle.
5: Printer
6: M-Audio KeyStation
Tastaturet bruger PS/2, så den er ikke med på nuværende liste. Så jeg stemte 6 på nuværende tidspunkt.
1: Mus
2: Webcab
3: Extern harddisk
4: Løs kabel til kortlæser eller usbnøgle.
5: Printer
6: M-Audio KeyStation
Tastaturet bruger PS/2, så den er ikke med på nuværende liste. Så jeg stemte 6 på nuværende tidspunkt.
bruger 2-3 stykker...
mus, tastatur og pendrive/mp3-afspiller...
hvilket irriterer mig lidt da mit gode gamle IBM tastatur stillede træskoene sidste uge, så nu hænger jeg på das keyboard :S
mus, tastatur og pendrive/mp3-afspiller...
hvilket irriterer mig lidt da mit gode gamle IBM tastatur stillede træskoene sidste uge, så nu hænger jeg på das keyboard :S
2... hvis jeg kunne tage flere med min Macbook havde jeg nok også brugt dem.
Men;
1: Trådløst Tastatur Logitech et eller andet (kan ikke lide apple's nye trådløse tastatur, da det ikke har numerisk tastatur længere)
2: Edirol UM-1 USB - Midi / Garmin Nüvi 250 / Olympus µ-mini
/offtopic
nogen der kender til et bluetooth keyboard med numerisk keyboard? andet end Logitech diNovo..
eller nogen der har et ældre Apple Trådløst bluetooth keyboard?
pm moi..
/offtopic..
Men;
1: Trådløst Tastatur Logitech et eller andet (kan ikke lide apple's nye trådløse tastatur, da det ikke har numerisk tastatur længere)
2: Edirol UM-1 USB - Midi / Garmin Nüvi 250 / Olympus µ-mini
/offtopic
nogen der kender til et bluetooth keyboard med numerisk keyboard? andet end Logitech diNovo..
eller nogen der har et ældre Apple Trådløst bluetooth keyboard?
pm moi..
/offtopic..
Benytter pt. 5 (6) porte..
Port 1: Desktop (Mus & Keyboard)
Port 2: 4-ports hub, hvortil 4 printere er tilsluttet (Farverlaser, s/h multifunktionslaser, labelprinter & CD/DVD printer)
Port 3: Docking station til digitalkamera
Port 4: 4-ports hub, hvortil der er tilsluttet Skype-telefon, ekstern DVD-brænder, harddisk docking station (SATA/PATA)
Port 5 (Front): USB-disk(e) og/eller pendrives
Port 6 (Front): Som udgangspunkt tom
Derudover er der yderligere to USB-porte med interne stik. Det ene stik benyttes af den interne kortlæser..
Port 1: Desktop (Mus & Keyboard)
Port 2: 4-ports hub, hvortil 4 printere er tilsluttet (Farverlaser, s/h multifunktionslaser, labelprinter & CD/DVD printer)
Port 3: Docking station til digitalkamera
Port 4: 4-ports hub, hvortil der er tilsluttet Skype-telefon, ekstern DVD-brænder, harddisk docking station (SATA/PATA)
Port 5 (Front): USB-disk(e) og/eller pendrives
Port 6 (Front): Som udgangspunkt tom
Derudover er der yderligere to USB-porte med interne stik. Det ene stik benyttes af den interne kortlæser..
1. G 15
2. G 5
3. Logitech Chillstream
4. Web Cam
5. Usb Nøgle
6. Bluetooth
7. Kabel til tele fon
8. Kabel til Ipod
9. Printer
5 USB på bagsiden, 5 på fronten
Brugte engang den sidste usb, da jeg havde et digital camera sat til.
2. G 5
3. Logitech Chillstream
4. Web Cam
5. Usb Nøgle
6. Bluetooth
7. Kabel til tele fon
8. Kabel til Ipod
9. Printer
5 USB på bagsiden, 5 på fronten
Brugte engang den sidste usb, da jeg havde et digital camera sat til.
Bruger 4 stk.
Mus
Tastatur
USB forlænger kabel
USB hub
Kunne godt bruge nogle flere - har en kortlæser, webcamera, USB sticks osv.
Mus
Tastatur
USB forlænger kabel
USB hub
Kunne godt bruge nogle flere - har en kortlæser, webcamera, USB sticks osv.
Bruger 2
Mus
Ekstern DVD-brænder
og mobil
Dem med 3-klasses matematik vil nok ane, at det ikke giver 2, men alle undtagen 2 USB-stik er brændt af, så jeg skifter en del! :-(
Mus
Ekstern DVD-brænder
og mobil
Dem med 3-klasses matematik vil nok ane, at det ikke giver 2, men alle undtagen 2 USB-stik er brændt af, så jeg skifter en del! :-(
1 - MBA har kun én USB port
Tastatur - med indbygget hub til:
mus
stregkodescanner
Men internt er jo både kamera, touchpad, tastatur, infrarød og bluetooth forbundet via USB.
Tastatur - med indbygget hub til:
mus
stregkodescanner
Men internt er jo både kamera, touchpad, tastatur, infrarød og bluetooth forbundet via USB.
Hmm
1 keyboard
2 mus ( sidder i venstre usb i keyboadet)
3 iphone dock ( sidder i højre sidde af keyboardet)
4 mybook extern harddisk (1tb)
BONUS: kamera ledning i 5 (når det skal tømmes)
Har 5 bruger 4 :)
1 keyboard
2 mus ( sidder i venstre usb i keyboadet)
3 iphone dock ( sidder i højre sidde af keyboardet)
4 mybook extern harddisk (1tb)
BONUS: kamera ledning i 5 (når det skal tømmes)
Har 5 bruger 4 :)
4..
Tastatus: Logitech UltraX
Mus: Logitech MX Revolution (Eller dens dongle)
Kortlæser/Usb hub som bruges til offloading af kamera(er) - og stik til den ocasional usb stick
Bluetooth dongle
Storage har man da internt i en server med optimal køling langt væk.. med tilgang via netværk.. ikke alle de larmende diske til at stå og fylde på skrivebordet... Samme med printeren..
Dog vil jeg måske overgi mig hvis jeg har eSATA i det næste bundkort.. men USB vil jeg sq aldrig overlade til storage andet end små usb sticks..
Tastatus: Logitech UltraX
Mus: Logitech MX Revolution (Eller dens dongle)
Kortlæser/Usb hub som bruges til offloading af kamera(er) - og stik til den ocasional usb stick
Bluetooth dongle
Storage har man da internt i en server med optimal køling langt væk.. med tilgang via netværk.. ikke alle de larmende diske til at stå og fylde på skrivebordet... Samme med printeren..
Dog vil jeg måske overgi mig hvis jeg har eSATA i det næste bundkort.. men USB vil jeg sq aldrig overlade til storage andet end små usb sticks..
i den stationære:
1: mus
2: tastatur
3: Kamer ( nogen gange )
4: ipod (nogen gange)
i den bærbare sidder der oftest kun en mus til, og det er når jeg er hjemme.
Jeg sidder med et splinternyt apple-keyboard lige nu, og der er da numpad på. Mit er godt nok trådet, men der er da ikke forskel på layoutet på bluetooth udgaven og så det her?
1: mus
2: tastatur
3: Kamer ( nogen gange )
4: ipod (nogen gange)
i den bærbare sidder der oftest kun en mus til, og det er når jeg er hjemme.
Jeg sidder med et splinternyt apple-keyboard lige nu, og der er da numpad på. Mit er godt nok trådet, men der er da ikke forskel på layoutet på bluetooth udgaven og så det her?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.