mboost-dp1
Hvor mange timer sover du i gennemsnit om natten i hverdagene?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg valgte 6-7, tror jeg passer meget godt.
Jeg er ikke så god til at komme i seng i ordenlig tid, så det bliver oftes ved en 1-2 tiden, heldigvis skal jeg blot møde før 9.30, så det er lige til at holde ud.
Jeg er ikke så god til at komme i seng i ordenlig tid, så det bliver oftes ved en 1-2 tiden, heldigvis skal jeg blot møde før 9.30, så det er lige til at holde ud.
5-6 timer her, tog 4-5 for det er nok lige under 5½ normalt. Bruger så en weekend dag, om ugen, på at sove igennem, ca. 10-11 timer
Nogen gange 2-3.. andre gange 6-7 .. nogle helt tredje gange 10 timer.. Jeg går i underskud, og indhenter..
Det varriere med andre ord rigtig rigtig meget.
Nogen gange falder jeg også i søvn lige efter jeg kommer hjem fra arbejde... så taler vi om 12 timers søvn..
Men vil tro omkring de 6-7 timer i gennmsnit.
Det varriere med andre ord rigtig rigtig meget.
Nogen gange falder jeg også i søvn lige efter jeg kommer hjem fra arbejde... så taler vi om 12 timers søvn..
Men vil tro omkring de 6-7 timer i gennmsnit.
Her jeg en møde om formiddagen, så bliver det ikke til meget mere end 3,4,5 timer. Ellers bliver det nok til omkring 8-10 timer.
Jeg elsker at sove men hader at gå i seng!
Jeg elsker at sove men hader at gå i seng!
Det svinger rimelig meget. Nogen gange snupper jeg lige 10 timer i streg, selvom man har taget en skraber om eftermiddagen. Andre gange bliver det 3-4 timer eller mindre (hurra for at stå tidligt op for at gå på jagt).
Men i snit, er det et sted mellem 6 og 8 timer.
Men i snit, er det et sted mellem 6 og 8 timer.
For det meste bliver det til 5½ time, nogen gange mindre.
Hvis det ikke er hverdag mellem 3 og 6½.
Det har i øvrigt lige været oppe og vende at vi er genetisk disponerende til at have et vist søvn behov, nogen af os længe og andre i kort tid.
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=g...
Hvis jeg alligevel skulle sove i meget mere end 6½ time, så vågner jeg som regel med hovedpine.
Stemte 4-5 timer.
Hvis det ikke er hverdag mellem 3 og 6½.
Det har i øvrigt lige været oppe og vende at vi er genetisk disponerende til at have et vist søvn behov, nogen af os længe og andre i kort tid.
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=g...
Hvis jeg alligevel skulle sove i meget mere end 6½ time, så vågner jeg som regel med hovedpine.
Stemte 4-5 timer.
Hůňděštějlě2 (23) skrev:Jeg elsker at sove men hader at gå i seng!
Samme her... :(
Men... mellem 7 og 9 timer :P
Jeg falder altid i søvn på samme tidspunkt, så derfor: Når jeg har arbejde, får jeg for lidt søvn. Jeg har nu prøvet at blive A-menneske i ca. 25 år, men det ser ikke ud til at virke.
Standard-svaret hertil synes altid at starte med "Bare få et barn" eller også "Du skal bare... " og så et eller andet helt vildt nemt. :-p
Standard-svaret hertil synes altid at starte med "Bare få et barn" eller også "Du skal bare... " og så et eller andet helt vildt nemt. :-p
6-7 timer eller mindre. Prøver jeg at gå i seng kl 23 for at vågne kl 7 kan jeg ikke falde i søvn, men kommer for det meste til at læse, ja, Jumbobøger i en halv, hel time.
Ikke at jeg bliver udhvilet efter 6-7 timer, jeg er altid træt efter sådan en nat, men jeg synes bare ikke jeg kan komme tidligere i seng :>
I weekenderne bliver der så som regel sovet igennem
Ikke at jeg bliver udhvilet efter 6-7 timer, jeg er altid træt efter sådan en nat, men jeg synes bare ikke jeg kan komme tidligere i seng :>
I weekenderne bliver der så som regel sovet igennem
Kender godt fornemmelsen. For mit vedkommende plejer det at hjælpe lidt, hvis jeg starter med at gøre alt hvad der nu skal gøres før jeg går i seng, og derefter sætte mig lidt med computeren. Når jeg så på et tidspunkt føler mig lidt træt kan jeg bare lægge mig over i sengen og så er selve det der med at gå i seng jo overstået på langt under et minut.Hůňděštějlě2 (23) skrev:Jeg elsker at sove men hader at gå i seng!
Det næste problem for mig er så, at jeg har ualmindeligt svært ved at falde i søvn. Jeg kan side med min computer og stort set falde i søvn. Men hvis jeg lægger mig i min seng går der et par minutter, og så er jeg lysvågen.
Jeg har dog ikke noget problem med at sove. Når først jeg er faldet i søvn har jeg lige så svært ved at vågne igen. Jeg er en af de personer, der har et problem med at vækkefunktionen på min mobiltelefon kun kører i en time.
Hvis jeg sover i mindre end 6½ time er der betydelig risiko for at jeg får hovedpine kort tid efter jeg er stået op.gentox (25) skrev:Hvis jeg alligevel skulle sove i meget mere end 6½ time, så vågner jeg som regel med hovedpine.
Lettere sagt end gjort.knasknaz (27) skrev:Standard-svaret hertil synes altid at starte med "Bare få et barn"
6-7
Duer ikke til at falde i søvn om aftenen. Det er der jeg er mest vågen. Som så mange andre nørder...
Duer ikke til at falde i søvn om aftenen. Det er der jeg er mest vågen. Som så mange andre nørder...
3-5 timer, til hverdag og nok 5-8 i weekenden, men det skal lige siges at jeg kan tage en gang i hver 4-6 uge hvor jeg tager en nat med 10-12 timer for at sove igennem.
Da jeg var ung 15-25 år kunne jeg sove 6 timer hver anden dag uden at være træt men det kan jeg ikke mere. (er nok ved at være gamle)
Da jeg var ung 15-25 år kunne jeg sove 6 timer hver anden dag uden at være træt men det kan jeg ikke mere. (er nok ved at være gamle)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.