mboost-dp1
Hvor mange timer bruger du på at game om ugen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Lige omkring de 20, tror jeg - men en god del af den tid går nu på at være AFK i Everquest 2 mens jeg laver alt muligt andet!
0-10 timer
Har en hverdag med arbejde og privat har jeg kæreste, barn, hund, hus, have og bil at passe. Alt i alt bliver det til lidt Guild Wars nogle hverdagsaftener efter knægten er kommet i seng. Heldigvis spiller min kæreste også Guild Wars, så vi gamer sammen i stedet for at se TV så.
Har en hverdag med arbejde og privat har jeg kæreste, barn, hund, hus, have og bil at passe. Alt i alt bliver det til lidt Guild Wars nogle hverdagsaftener efter knægten er kommet i seng. Heldigvis spiller min kæreste også Guild Wars, så vi gamer sammen i stedet for at se TV så.
#7: Det vil jeg mene det gør.
Jeg ligger selv i den høje ende. Når jeg kommer hjem fra arbejde omkring kl. 16, så spiller jeg til vi spiser, som er omkring kl 20. Nogen gange spiller jeg også bagefter og nogen dage slet ikke, så vil tro det bliver 4 timer i hverdagene og meget forskelligt i weekenderne alt efter hvad jeg skal, så jeg stemte 30-40 timer.
Og det er udelukkende World of Warcraft indtil GTA4 kommer.
Jeg ligger selv i den høje ende. Når jeg kommer hjem fra arbejde omkring kl. 16, så spiller jeg til vi spiser, som er omkring kl 20. Nogen gange spiller jeg også bagefter og nogen dage slet ikke, så vil tro det bliver 4 timer i hverdagene og meget forskelligt i weekenderne alt efter hvad jeg skal, så jeg stemte 30-40 timer.
Og det er udelukkende World of Warcraft indtil GTA4 kommer.
0-10 timer. Gider ikke de store online spil der kræver en masse tid.
Er mest til singleplayer FPS spil, men nå de bliver gennemført går det sjove jo af dem, så det er meget med forskel hvor meget jeg spiller.
Det kan sagtens overstige 10 timer, men generelt set ligger jeg i den lave ende af skalaen.
Er mest til singleplayer FPS spil, men nå de bliver gennemført går det sjove jo af dem, så det er meget med forskel hvor meget jeg spiller.
Det kan sagtens overstige 10 timer, men generelt set ligger jeg i den lave ende af skalaen.
Jeg skal nok have sløvet lidt ned på midt spil forbrug, jeg starter ikke i skole før efter sommerferien og har derfor en overflod af tid til alt muligt andet, og heriblandt har jeg åbentbart valgt at spille meget af min tid væk.
Jeg ligger på et konstant snit mellem 50-60 timer om ugen, det tal daler nok, jeg har nemlig ikke spillet de sidste 3 dage, klap for mig!
Jeg ligger på et konstant snit mellem 50-60 timer om ugen, det tal daler nok, jeg har nemlig ikke spillet de sidste 3 dage, klap for mig!
Spiller selv minimum 6 timer om dagen, 12 i weekender, og det er aktiv spiltid. Har ingen lektier på min uddannelse så der er masser af fritid. Tiden bliver for det meste brugt på WoW, men spiller også meget CoD4 eller Trackmania Forever.
Jeg gamer når jeg kan. Og egentligt også når jeg ikke kan.
Går jo i skole så der skal også være tid til det og lektier... Men må indrømme jeg stener en hel del. Så det tager jo også noget tid. Medmindre jeg stener når jeg gamer, hvilket jeg jo egentligt også gør. Det bliver nok 10-20-30 timer om ugen :P Og det er aktivt, altså ikke noget mmorpg hvor jeg er afk eller noget, <offtopic> faktisk synes jeg os mmorpg er røvkedeligt, foretrækker fps</offtopic>
Går jo i skole så der skal også være tid til det og lektier... Men må indrømme jeg stener en hel del. Så det tager jo også noget tid. Medmindre jeg stener når jeg gamer, hvilket jeg jo egentligt også gør. Det bliver nok 10-20-30 timer om ugen :P Og det er aktivt, altså ikke noget mmorpg hvor jeg er afk eller noget, <offtopic> faktisk synes jeg os mmorpg er røvkedeligt, foretrækker fps</offtopic>
50-60 timer om ugen .. nok ikke i gennemsnit.. men i følge xfire har jeg spillet 52 timer de sidste 7 dage. :) Fordelt på WoW (50 timer) og det nye trackmania 1½ og noget i retning af ½ times Counter-strike: source. Keder mig for tiden, ikke normalt at jeg spilder så meget af mit liv på at sidde og spille...
Jeg svarede 0-10 timer. Jeg har stort set ikke spillet computer de sidste 4-5 år. Det er bare blevet kedeligt og intetsigende med alderen synes jeg. ;-)
Off-topic: Hvor mange timer bruger du på at game om ugen? Hvad er der i vejen med det udmærkede danske ord "spille"?
Jeg kan forstå, hvis der er tale om låneord, som der ikke findes ordentlige danske ord for, som f.eks. deadline eller harddisk, men alt andet er blot sprogvandalisme.
Off-topic: Hvor mange timer bruger du på at game om ugen? Hvad er der i vejen med det udmærkede danske ord "spille"?
Jeg kan forstå, hvis der er tale om låneord, som der ikke findes ordentlige danske ord for, som f.eks. deadline eller harddisk, men alt andet er blot sprogvandalisme.
Spiller lidt Victoria ca. hver anden weekend. Så 2-3 timer om ugen.
Hvis man er ved at skrive PhD, tror jeg nok man har lært at at prioritere sin tid rigtigt, for længe siden. Ellers var man aldrig blevet optaget på en PhD i første omgang.
1 skrev:60-70 timer? Håber fanme det er på prof-plan og ikke en studerende der arbejder på hans/hendes phd! Held og lykke med at forsvare den :)
Hvis man er ved at skrive PhD, tror jeg nok man har lært at at prioritere sin tid rigtigt, for længe siden. Ellers var man aldrig blevet optaget på en PhD i første omgang.
Skulle der ikke være en kategori der hedder 1-2 eller 1-5. For jeg syntes ikke jeg kunne tilskrive mig at sige at jeg spillede op til 10 timer om dagen. Man kan se det lidt som at sige under en time om dagen eller over...
Personligt spiller jeg kun til LAN-Parties, men så bliver der også gamet igennem!
Personligt spiller jeg kun til LAN-Parties, men så bliver der også gamet igennem!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.