mboost-dp1
Hvor mange pc'ere/macs har du i dit hjem, som du IKKE bruger?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
har vist 3 eller 4
1 bærbar, og 2 eller 3 stationære heriblandt en server som for det meste står slukket, men som af og til bliver tændt hvis jeg har brug for noget af det data jeg har derpå (måske én gang om måneden i gennemsnit)
1 bærbar, og 2 eller 3 stationære heriblandt en server som for det meste står slukket, men som af og til bliver tændt hvis jeg har brug for noget af det data jeg har derpå (måske én gang om måneden i gennemsnit)
Jeg har en Amiga 1200 der ligger nede i kælderen, parat til at jeg får så meget tid til at gide at sætte den op igen. Og det en Amiga med acceleratorkort og 4MB ram! og 1 GB harddisk. Det er store sager.
1 stk. stationær PC - hvor nogle af tingene er rippet, men har fungeret som den skulle. Har bare ikke brug for den.
1 stk. mini hp stationær. Skulle bruge den til et linux projekt. Nu står den bare og samler støv.. og den har været brugt i ca 2 timer..
1 stk. stationær PC - hvor nogle af tingene er rippet, men har fungeret som den skulle. Har bare ikke brug for den.
1 stk. mini hp stationær. Skulle bruge den til et linux projekt. Nu står den bare og samler støv.. og den har været brugt i ca 2 timer..
MalteN (8) skrev:Hov. Så slet ikke at der stod IKKE bruger. :/ Så stemte jeg jo forkert FFS! :P
ÅH nej, nu kan vi jo ikke bruge afstemningen til noget, den er helt skævvredent!
#topic
En enkelt. Min tidligere bærbare, hvor skærmkortet er tæt på at kradse af, men den kan da stadig godt køre. Bare i nogle særdeles psykaldeliske farver.
Er en mac ikke en pc? Det mener Apple i hvert fald selv det er... Jeg har stemt to; stationær og bærbar.
Argh, bliver altid så irriteret over den evige 100% reklameskabte forskelsgørelse mellem pc og mac. En mac er et bestemt produkt fra et bestemt firma, en pc er en personlig computer. Kald det dog bare computere! (og bare kald mig ordløver).
Nårh det er sagt, jeg har 4-5 gamle computere, pentium 2 700 mhz - P4 2,8 ghz, som jeg ikke rigtigt nænner at smide ud. Desuden har jeg en masse gammel hardware der er endnu ældre. Finder det helt utrolig svært at smide sådan noget væk når man stadigvæk burde kunne bruge til et eller andet.
Nårh det er sagt, jeg har 4-5 gamle computere, pentium 2 700 mhz - P4 2,8 ghz, som jeg ikke rigtigt nænner at smide ud. Desuden har jeg en masse gammel hardware der er endnu ældre. Finder det helt utrolig svært at smide sådan noget væk når man stadigvæk burde kunne bruge til et eller andet.
Jeg har efterhpnden fået samlet mig en hel del...
Jeg tror kun jeg har en enkelt stationær pc, men til gengæld har jeg 6 x T43P IBM'er hvoraf kun den ene bliver brugt af min kæreste, så har jeg en Acer Aspire One Netbook, en Packard Bell W7650, en ældre Compaq, en HP DV-6000 og to meget gamle Dell uden ram, harddiske, drev og tastatur.
Jeg tror kun jeg har en enkelt stationær pc, men til gengæld har jeg 6 x T43P IBM'er hvoraf kun den ene bliver brugt af min kæreste, så har jeg en Acer Aspire One Netbook, en Packard Bell W7650, en ældre Compaq, en HP DV-6000 og to meget gamle Dell uden ram, harddiske, drev og tastatur.
Jeg har en gammel skrammel PC som jeg nok snart smider ud. Ellers har jeg ingen - selv min gamle Dell Inspiron 6000 bruges til tider.
Liste:
PC - Server (selvbygget kan ej huske specs)
PC - Router (P4 et-eller-andet)
PC - Hoved PC (C2D)
PC - EEE PC
PC - Dell Inspiron
PC - Gammel Dell skrammel PC (tidl. router)
Liste:
PC - Server (selvbygget kan ej huske specs)
PC - Router (P4 et-eller-andet)
PC - Hoved PC (C2D)
PC - EEE PC
PC - Dell Inspiron
PC - Gammel Dell skrammel PC (tidl. router)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.