mboost-dp1
Hvor mange netnavne/aliaser bruger du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Kun et, men det er sindsygt tit at Karga er optaget.. så det er mere reglen end undtagelsen at jeg er Kargaen
Holder mig til 3 nicks, ellers bliver det alt for besværligt hvis jeg har glemt mit login til et sted. (Har lidt mere end 3 passwords)
2 + Mit eget navn
McBainTS - Når jeg spiller
PastorBlabber - I pirat sammenhænge
Emil Melgaard - Når jeg gerne vil stå ved hvad jeg skriver ;)
McBainTS - Når jeg spiller
PastorBlabber - I pirat sammenhænge
Emil Melgaard - Når jeg gerne vil stå ved hvad jeg skriver ;)
har skiftet lidt gennem tiderne, men man kan jo ikke opdatere sit brugernavn så det giver efterhånden en del forskellige... fx var "Hr. Værk" et af de tidlige, men da der er andre der bruger det og det er på dansk er det ikke specielt godt... har også gået under navnet "Dr. Unk" men det giver sq et skidt indtryk...
1. Folk skal jo gerne kunne føle genkendelsens glæde/væmmelse. :)
Dog bruger jeg varianter af vision, som visionDK, vision-dk
OT: Sjovt med de varianter, en af mine kammerater havde i lang tid brugt nick'et skod, men da han fik brugt varianten skod-dk så det ligesom ikke så godt ud længere :)
Dog bruger jeg varianter af vision, som visionDK, vision-dk
OT: Sjovt med de varianter, en af mine kammerater havde i lang tid brugt nick'et skod, men da han fik brugt varianten skod-dk så det ligesom ikke så godt ud længere :)
#22 Hvad har jeg lige gjort?
Det er ikke fordi jeg prøver at være anonym at jeg bruger forskellige navne, så jeg har ikke noget imod andre kan sammenkæde dem.
Jeg føler bare at jeg tager mere ansvar for hvad jeg skriver når jeg underskriver med mit eget navn, og det er ikke altid jeg har lyst til det i spil- eller piratsammenhænge.
Det er ikke fordi jeg prøver at være anonym at jeg bruger forskellige navne, så jeg har ikke noget imod andre kan sammenkæde dem.
Jeg føler bare at jeg tager mere ansvar for hvad jeg skriver når jeg underskriver med mit eget navn, og det er ikke altid jeg har lyst til det i spil- eller piratsammenhænge.
#27, #28
Næh, jeg formodede bare han ikke ville have sin "pirat" konto kædet sammen med sit rigtige navn. :)
Men iøvrigt så er det er ikke om at være paranoid, det handler om hvad man gider fortælle andre og om at forsøge at styre informationerne.
F.eks. gider jeg ikke have at min næste arbejdsplads skal skal sidde og google mig om alt hvad jeg laver i min fritid.
Jeg vil bare helst selv styre så meget af informationsflowet som muligt selv.
Gennem det meste af 90erne, brugte jeg for det meste mit eget navn og når man så kigger på hvor meget man kan finde ud af på den måde med en simpel søgning, så tænker jeg at det rager ikke andre.
Måske idag er man ligeglad, men hvad med om 10 år? Når tingene er kommet på internettet, har du ikke altid selv nogen kontrol over det mere. Det kan da godt være at han ikke syntes det er det fede om 10 år at det første hit på hans navn omhandler tips og tricks til warez download, hvordan man tuner knallerter eller hvad det nu måtte være. :)
Næh, jeg formodede bare han ikke ville have sin "pirat" konto kædet sammen med sit rigtige navn. :)
Men iøvrigt så er det er ikke om at være paranoid, det handler om hvad man gider fortælle andre og om at forsøge at styre informationerne.
F.eks. gider jeg ikke have at min næste arbejdsplads skal skal sidde og google mig om alt hvad jeg laver i min fritid.
Jeg vil bare helst selv styre så meget af informationsflowet som muligt selv.
Gennem det meste af 90erne, brugte jeg for det meste mit eget navn og når man så kigger på hvor meget man kan finde ud af på den måde med en simpel søgning, så tænker jeg at det rager ikke andre.
Måske idag er man ligeglad, men hvad med om 10 år? Når tingene er kommet på internettet, har du ikke altid selv nogen kontrol over det mere. Det kan da godt være at han ikke syntes det er det fede om 10 år at det første hit på hans navn omhandler tips og tricks til warez download, hvordan man tuner knallerter eller hvad det nu måtte være. :)
2..
Bruger Simonth alle de steder jeg kan komme til det.. Nogen steder er det så optaget i forvejen og så bruger jeg Simonthdk :)
Har også et navn mere som jeg bruger meget sjældent, men det er hemmeligt..så.. :P
Bruger Simonth alle de steder jeg kan komme til det.. Nogen steder er det så optaget i forvejen og så bruger jeg Simonthdk :)
Har også et navn mere som jeg bruger meget sjældent, men det er hemmeligt..så.. :P
alt for mange.. de fleste gamle jeg har er jeg ikke specielt stolt af ("Zerotep" på sveden.dk fx) så jeg skifter dem tit ud. Men gider heller ikke til at oprette ny bruger og det hele kun pga navn.
Det jeg bruger pt er Psyched, på euroadrenaline.com + en masse andre steder.. p5ych3d på last.fm fordi det andet var taget :P
og jeg ved ikke hvad fanden der sker for -xero- <.<
Det jeg bruger pt er Psyched, på euroadrenaline.com + en masse andre steder.. p5ych3d på last.fm fordi det andet var taget :P
og jeg ved ikke hvad fanden der sker for -xero- <.<
Holder mig til få bla LambOfGod eller som her anden666.
#2 "Flere, anonymitet er en god ting"
Lige et spørgsmål gør det at du har mere end et eller to nicks at du er mere anonym på nettet???
Ved du hvem jeg er?
Ved du hvor jeg bor?
Ved du hvor gammel jeg er?
Ved du om jeg er mand eller kvinde?
#2 "Flere, anonymitet er en god ting"
Lige et spørgsmål gør det at du har mere end et eller to nicks at du er mere anonym på nettet???
Ved du hvem jeg er?
Ved du hvor jeg bor?
Bare et gæt:
- En guitarspillende, metallyttende, Harry Potter-læsende, 16-årig dreng med navnet Andreas bosat i Sverige.
Eller er jeg fuldstændig ved siden af.
Og ang. mig, så kan du desværre ikke finde min rigtige adresse eller telefonnummer på krak ved en søgning af mit navn, men disse samt alle mulige andre oplysninger kan findes via en hurtig søgning på Google (nok mest fordi jeg selv har lagt disse oplysninger på nettet, så folk kan få fat i mig, hvis der er brug for det).
Jeg ville også sige at jeg benytter princippet med at jeg benytter mit eget navn, når jeg gerne vil stå ved det jeg skriver/laver - men eftersom jeg altid benytter mit eget navn og ikke et andet alias, så ved jeg ikke om en sådan statement ville være korrekt.
Ved du hvem jeg er?
Ved du hvor jeg bor?
Bare et gæt:
- En guitarspillende, metallyttende, Harry Potter-læsende, 16-årig dreng med navnet Andreas bosat i Sverige.
Eller er jeg fuldstændig ved siden af.
Og ang. mig, så kan du desværre ikke finde min rigtige adresse eller telefonnummer på krak ved en søgning af mit navn, men disse samt alle mulige andre oplysninger kan findes via en hurtig søgning på Google (nok mest fordi jeg selv har lagt disse oplysninger på nettet, så folk kan få fat i mig, hvis der er brug for det).
Jeg ville også sige at jeg benytter princippet med at jeg benytter mit eget navn, når jeg gerne vil stå ved det jeg skriver/laver - men eftersom jeg altid benytter mit eget navn og ikke et andet alias, så ved jeg ikke om en sådan statement ville være korrekt.
#40: Det er udskrevet billede af noget graffiti. Jeg havde en hel del af sådanne billeder hængende på mit værelse, og har da også stadig billederne på computeren.
Efter at have kigget alle disse billeder igennem, så fandt jeg frem til det rigtige:
imageshack.us - wall5americangraffitti1dh7.jpg
Dog så er jeg siden flyttet, og har ikke længere dette billede hængende bag mig.
Efter at have kigget alle disse billeder igennem, så fandt jeg frem til det rigtige:
imageshack.us - wall5americangraffitti1dh7.jpg
Dog så er jeg siden flyttet, og har ikke længere dette billede hængende bag mig.
Med det brugernavn jeg normalt benytter mig af kan man finde mit navn, addresse, email, mobilnummer, skema, videoer, billeder, hvad jeg frygter, hvad jeg kan lide, osv.
Jeg er lystmorder-optimeret.
(Konsekvensen af at have brugt samme brugernavn siden jeg var 9 og være ualmindeligt upåpasselig med almene informationer).
Jeg er lystmorder-optimeret.
(Konsekvensen af at have brugt samme brugernavn siden jeg var 9 og være ualmindeligt upåpasselig med almene informationer).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.