mboost-dp1
Hvor mange mobile gadgets render du jævnligt rundt med?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Lol hedder det ikke:
"Hvor mange mobile gadgets render DU jævnligt rundt med?"
i stædet for:
"Hvor mange mobile gadgets render jævnligt rundt med?"
---
Nogen som kan forklare mig hvad mobile gadgets er? :P
"Hvor mange mobile gadgets render DU jævnligt rundt med?"
i stædet for:
"Hvor mange mobile gadgets render jævnligt rundt med?"
---
Nogen som kan forklare mig hvad mobile gadgets er? :P
Hvor mange mobile gadgets render jævnligt rundt med?
Hvem er denne 'jævnligt'? Det er ret essentielt for at besvare spørgsmålet, og så er der jo ikke nogen grund til at have en afstemning, når vi finder svaret. Hvorfor skrives vedkommendes navn forresten ikke med stort?
Derudover tror jeg vist, at vi skal overveje, om vi kan lave synkronisering med adgangskontrol på århusianske beværtninger, så The-Lone-Gunman ikke har administrative rettigheder i de tidsrum, hvor han åbenlyst ikke kan konstruere sætninger.
"1" da jeg regner min mobil for at være en "gadget", for den har afløst alt det jeg rendte rundt med før i tiden:
*musik afpiller
*lommespil
*lommelygte
*lommeregner
*notesblok
*kamera
*diktafon
*disketter
og selvfølgelig mobiltelefon
*musik afpiller
*lommespil
*lommelygte
*lommeregner
*notesblok
*kamera
*diktafon
*disketter
og selvfølgelig mobiltelefon
kun min telefon...
men de såkaldte gadgets, er det bluetooth høre dimser, og eksterne kameraer osv til mobiler der bliver ment, eller ?
men de såkaldte gadgets, er det bluetooth høre dimser, og eksterne kameraer osv til mobiler der bliver ment, eller ?
Altså hvis man tæller sin mobil med så må det være 4...
* mobil - 1
* iPod - 2
* Digitalkamera (har jeg haft på mig hele ferien) - 3
* nøglebundt som indeholder 5-6 gagdets... - 4
* mobil - 1
* iPod - 2
* Digitalkamera (har jeg haft på mig hele ferien) - 3
* nøglebundt som indeholder 5-6 gagdets... - 4
3 stk.. Men jeg er ikke helt sikker, det afhænger lidt af sæsonnen :-)
1. Mobil - as if I would be without!
2. PDA
3. Min trofaste Victorinox foldetang/kniv/multitool - som på ulovlig vis kan låses fast i udfoldet position
Måske burde jeg have nævnt mit høreapparat også, hvis det går ind under definitionen nævnt under #10. Men det bruger jeg strengt taget kun, når der er så mange mennesker, at det er svært at finde ud af hvem der taler...
1. Mobil - as if I would be without!
2. PDA
3. Min trofaste Victorinox foldetang/kniv/multitool - som på ulovlig vis kan låses fast i udfoldet position
Måske burde jeg have nævnt mit høreapparat også, hvis det går ind under definitionen nævnt under #10. Men det bruger jeg strengt taget kun, når der er så mange mennesker, at det er svært at finde ud af hvem der taler...
stemte 1 (burde have stemt to)
min mobil..
og FirmaMobil
min centrallås og nøgle til min bil mener jeg ikke er en gadget, heller ej mit dankort, sygesikring, medlemskort til motionsklubben, kørekort.. osv..
men hvis andre synes det er gadget, så har jeg mere en 5..
google
Define Gadget:
A gadget or gizmo is a device that has a useful specific purpose and function. Gadgets tend to be more unusual or cleverly designed than normal technology.
en.wikipedia.org/wiki/Gadget
min mobil..
og FirmaMobil
min centrallås og nøgle til min bil mener jeg ikke er en gadget, heller ej mit dankort, sygesikring, medlemskort til motionsklubben, kørekort.. osv..
men hvis andre synes det er gadget, så har jeg mere en 5..
Define Gadget:
A gadget or gizmo is a device that has a useful specific purpose and function. Gadgets tend to be more unusual or cleverly designed than normal technology.
en.wikipedia.org/wiki/Gadget
Tæller alle mine RFID's med? Da jeg nu sådan set er en kyborg kan det godt være jeg har brug for lidt flere svarmuligheder i denne poll =O
hvis alle kort med magnetstriber tæller med så har alle vel næsten over fem gagdets på sig.. det har jeg da ihvertfald
EDIT: imin pung går jeg normalt rundt med 14 magnetstribekort...:S
EDIT: imin pung går jeg normalt rundt med 14 magnetstribekort...:S
Kun for at nitpicke, men vil nu mene en laptop er en appliance og ikke en gadget. Det er den lidt for stor til ;).
Normalt render jeg kun rundt med min mobiltelefon, og det synes jeg endda er for meget... Ville ønske man kunne slippe for alt det bras.
Glæder mig til den dag hvor man begynder at indoperere 'skærme' i huden på folk, så man kan streake dagen lang, og stadig læse newz.dk på vej ned af gågaden imens de gamle damer og andre folk med dårligt hjerte dåner ved synet.
Kun for at nitpicke, men vil nu mene en laptop er en appliance og ikke en gadget. Det er den lidt for stor til ;).
Normalt render jeg kun rundt med min mobiltelefon, og det synes jeg endda er for meget... Ville ønske man kunne slippe for alt det bras.
Glæder mig til den dag hvor man begynder at indoperere 'skærme' i huden på folk, så man kan streake dagen lang, og stadig læse newz.dk på vej ned af gågaden imens de gamle damer og andre folk med dårligt hjerte dåner ved synet.
Mobil og PDA.
Altid rart at have kalenderen ved hånden, har dog overvejet at købe mig en Treo dimmer så det hele er i en, men da min PDA har en batterilevetid på flere uger (ved normalt brug), kan jeg ikke se nogen fordel i at skifte den ud, da den stadigvæk er langt vigtigere for mig end min mobil.
Altid rart at have kalenderen ved hånden, har dog overvejet at købe mig en Treo dimmer så det hele er i en, men da min PDA har en batterilevetid på flere uger (ved normalt brug), kan jeg ikke se nogen fordel i at skifte den ud, da den stadigvæk er langt vigtigere for mig end min mobil.
Hvis man definerer en gadget som et elektronisk batteridrevet apperat så har jeg tre med mig rundt:
Ur, mobil og mp3-afspiller.
Ur, mobil og mp3-afspiller.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.