mboost-dp1
Hvor mange kontakter har du i din IM-klient?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Tæller dem som ikke har været online i > 5 år også med?
Jeg ser altid kun dem der er online - men listen over offline kontakter er jo enorm. Flere af dem har jeg glemt hvem er :-)
Jeg ser altid kun dem der er online - men listen over offline kontakter er jo enorm. Flere af dem har jeg glemt hvem er :-)
hehe polen.. lyder lidt.. hva skal man kalde det.. suspekt !!
hehe
jeg har godt nok ikke fra polen. men mange på listen jeg ikke ved hvem er..
hehe
jeg har godt nok ikke fra polen. men mange på listen jeg ikke ved hvem er..
Vidste ikke lige hvad jeg skulle stemme på, for jeg har 65 på MSN, men jeg har også 43 på ICQ, dog har jeg nogen på MSN som jeg også har på ICQ, så jeg stemte på 51-70. Hvis man tager alle de inaktive med og de personer som jeg både har på msn og icq så stemmer regnskabet :).
jeg har vist 160+ på msn - rart at de hævede grænsen på de 150 der var i messenger 6.2 :)
mange er forskellige kolleger fra tidligere arbejdspladser plus andre forretnings-relaterede kontakter jeg har holdt fast i. sjovt som det griber om sig..
mange er forskellige kolleger fra tidligere arbejdspladser plus andre forretnings-relaterede kontakter jeg har holdt fast i. sjovt som det griber om sig..
Well... dubletter har jeg også rigeligt af. Folk i min omgangskreds kender ikke fænomenet "standard" så jeg bruger både ICQ, MSN, Skype, Jabber og GoogleTalk...sååå... Længe leve Miranda :-)
Listen over aktive brugere er vel 30-40 stykker men den inaktive liste tæller 150 stykker. Jeg har også glemt halvdelen af dem så en oprydning er nok en go' idé :-)
Listen over aktive brugere er vel 30-40 stykker men den inaktive liste tæller 150 stykker. Jeg har også glemt halvdelen af dem så en oprydning er nok en go' idé :-)
Har lige rundet 75+ på min MSN... droppede ICQ for år tilbage og Trillian har stadig et par bugs som irriterer mig.
Rydder jævnligt op i mine kontakter, ellers ville jeg have en masse "ligegyldige" personer på.
Rydder jævnligt op i mine kontakter, ellers ville jeg have en masse "ligegyldige" personer på.
Damn, har alligevel 94 i Messenger. Kun 6 på Google Talk, som var det eneste jeg ville bruge, hvis bare alle andre ville skifte.
Jeg tror at det er omkring 11-20, men jeg er ikke sikker, da det ikke sker så ofte, at jeg bruger IM.
Telefonen, emailen og AltME er jo opfundet, og de dækker så rigeligt mit behov.
Telefonen, emailen og AltME er jo opfundet, og de dækker så rigeligt mit behov.
Tilbage i 1998, havde jeg over 1200 på min ICQ :-)
I dag er det nok ca. 492 på ICQ (hvoraf jeg nok taler med 10-15 af dem) og 129 på MSN hvoraf jeg taler med 40-50 af dem.
Dog er der en del der går igen da de har droppet ICQ til fordel for MSN.
Forklaringen på at jeg "kun" har 492 på ICQ nu, er at jeg eksporterede listen på de 1200+ til en adress book, og da jeg mistede nogle data (ICQ gemte jo contact list lokalt den gang), importerede jeg fra denne liste, men kun dem jeg kunne huske at have talt med... det var vist en gang i 1999
forklaringen på at min liste voksede sig så stor, er jo nok at de gamle ICQ klienter 98a og 99a/99b havde den smarte live chat feature, hvor folk kunne sidde og chatte direkte P2P (man kunne se bogstaverne mens folk skrev) - og der var det en vane at hive hinanden ind i sådan en chat, alle der var online blev bare inviteret... Og så addede man selvfølgelig alle dem der var inde på chatten - så efter nogle mdr havde jeg omkring 1000 amerikanere på listen og 200 danskere eller noget...
Jaja, det var den gang man ik havde noget liv [spoiler]som om man har det nu :-)[/spoiler]
I dag er det nok ca. 492 på ICQ (hvoraf jeg nok taler med 10-15 af dem) og 129 på MSN hvoraf jeg taler med 40-50 af dem.
Dog er der en del der går igen da de har droppet ICQ til fordel for MSN.
Forklaringen på at jeg "kun" har 492 på ICQ nu, er at jeg eksporterede listen på de 1200+ til en adress book, og da jeg mistede nogle data (ICQ gemte jo contact list lokalt den gang), importerede jeg fra denne liste, men kun dem jeg kunne huske at have talt med... det var vist en gang i 1999
forklaringen på at min liste voksede sig så stor, er jo nok at de gamle ICQ klienter 98a og 99a/99b havde den smarte live chat feature, hvor folk kunne sidde og chatte direkte P2P (man kunne se bogstaverne mens folk skrev) - og der var det en vane at hive hinanden ind i sådan en chat, alle der var online blev bare inviteret... Og så addede man selvfølgelig alle dem der var inde på chatten - så efter nogle mdr havde jeg omkring 1000 amerikanere på listen og 200 danskere eller noget...
Jaja, det var den gang man ik havde noget liv [spoiler]som om man har det nu :-)[/spoiler]
Har snakket med ihvertfald 1000+ mennesker på msn og det er fra hele verden. USA, Canada, England og Danmark står dog for 99% af dem.
Da jeg begyndte på msn (i 1999) var det via en ven som fik mig på det og inviterede mig ind til 5 andre mennesker.. ugen efter havde jeg fyldt min liste (som den gang var 75) yikes! Og jeg snakkede faktisk meget med flere af dem.
Elsker at snakke og jeg er sikkert osse kendt for at snakke for MEGET. :p
Nu er jeg dog mere afslappet og gamer mere i stedet.
At holde 8 konversationer er sgu hårdt, og det bliver ikke bedre med alderen :( (25 nu)
Lidt det samme som Amokk egentlig nu jeg lige læser hvad han har skrevet. Sjovt nok er der ikke mange der inviterer mere. Kan du osse mærke denne ændring amokk? :p
Da jeg begyndte på msn (i 1999) var det via en ven som fik mig på det og inviterede mig ind til 5 andre mennesker.. ugen efter havde jeg fyldt min liste (som den gang var 75) yikes! Og jeg snakkede faktisk meget med flere af dem.
Elsker at snakke og jeg er sikkert osse kendt for at snakke for MEGET. :p
Nu er jeg dog mere afslappet og gamer mere i stedet.
At holde 8 konversationer er sgu hårdt, og det bliver ikke bedre med alderen :( (25 nu)
Lidt det samme som Amokk egentlig nu jeg lige læser hvad han har skrevet. Sjovt nok er der ikke mange der inviterer mere. Kan du osse mærke denne ændring amokk? :p
Ca 35 på min arbejdskonto og 8 på min privat konto. Var træt af at få arbejds relateret spørgsmål om aftenen når jeg havde fri så jeg har 2.
Har gentagne gange slettet 50+ folk ad gangen "for at rydde op" fra min MSN liste som på nuværende tidspunkt er på 115.
Jeg har vel haft en 2-300 mennesker i alt på min kontaktliste.
50 online på samme tid i hverdagen, i gennemsnit.
Er holdt op med at bruge MSN messenger nu - Er blevet træt af det. Når jeg kommer fra arbejde vil jeg bare gerne slappe af, og når jeg har slappet af har jeg bare ikke lyst til at snakke med folk. Så nu er jeg altid på "busy".
Hvis folk vil mig noget, som er relevant så svarer jeg inden for 48 timer.
Jeg har vel haft en 2-300 mennesker i alt på min kontaktliste.
50 online på samme tid i hverdagen, i gennemsnit.
Er holdt op med at bruge MSN messenger nu - Er blevet træt af det. Når jeg kommer fra arbejde vil jeg bare gerne slappe af, og når jeg har slappet af har jeg bare ikke lyst til at snakke med folk. Så nu er jeg altid på "busy".
Hvis folk vil mig noget, som er relevant så svarer jeg inden for 48 timer.
har 119 på min msn liste men har kun dem som ikke er offline vist.
jeg droppede icq for flere år siden og googletalk er også droppet da jeg kun havde 5 og det er svært at overtale folk når de SKAL have en gmail. så lige nu er det kun msn og skype. skype har 19 men det er gengangere fra msn.
jeg droppede icq for flere år siden og googletalk er også droppet da jeg kun havde 5 og det er svært at overtale folk når de SKAL have en gmail. så lige nu er det kun msn og skype. skype har 19 men det er gengangere fra msn.
Jeg bruger trillian. Har præcis 100 kontakter ialt og jeg bruger ICQ, MSN, Yahoo messenger og Jabber. Snakker med omkring 70 af dem. Jeg sletter ofte folk jeg ikke snakker med, eller folk der ikke har været online i et stykke tid.
Ja - godmorgen! Fik den læst som om, hvor mange IM-klienter man har (jeg har ICQ og MSN), så jeg klikkede 1-10. Sad lige og drejede spørgsmålet igen og kan naturligvis se, jeg skal have mere kaffe.
Jeg har over 100 kontakter.
Jeg har over 100 kontakter.
25 stk., jeg rydder jævnligt op på listen, da jeg ikke gider at have folk på, som jeg ikke snakker med.
Jeg har temmeligt mange... Har ~125 på privat msn, ~30 på icq (hovedsageligt gengangere), ~20 på skype (flest gengangere) og 5 på googletalk. Og så har jeg en 10 stykker på min arbejds-msn...
Så det blev en stemme på 100+ :) (og det selvom jeg jævnligt rydder ud i dem...)
Så det blev en stemme på 100+ :) (og det selvom jeg jævnligt rydder ud i dem...)
100+
177 på msn, normalt over 50 online, men det er jo tidligt på dagen så kun lige knap 30.
Bruger også ICQ og skype, skype er dog meget lidt, startede med det for at lave billige opkald til udlandet også er der underligt nok kommet kontakter til af det.
Og alt for mange på ICQ, men mange af dem snakker jeg ikke med da jeg bare har ICQ installeret fordi jeg altid har haft det, også elsker jeg de spam meddelelser man får fra div. pr0n-sites...
177 på msn, normalt over 50 online, men det er jo tidligt på dagen så kun lige knap 30.
Bruger også ICQ og skype, skype er dog meget lidt, startede med det for at lave billige opkald til udlandet også er der underligt nok kommet kontakter til af det.
Og alt for mange på ICQ, men mange af dem snakker jeg ikke med da jeg bare har ICQ installeret fordi jeg altid har haft det, også elsker jeg de spam meddelelser man får fra div. pr0n-sites...
MSN er den eneste jeg talte med, har også nogen på Yahoo, og goggle talk, men MSN er der jeg har flest, ca 40.
Ville dog gerne se dem alle sammen skifte til google talk:)
Ville dog gerne se dem alle sammen skifte til google talk:)
hmm.. tæller IRC med ? så har jeg .. temmenlig mange ..
ellers gemmer der sig også en omkring de 50 på MSN-Messenger, som jeg dog ikke bruger særlig tit.
-- off:
Jeg kom til at stemme 1-10 da jeg trode jeg skulle stemme om antal IM-clienter, og ikke antal kontakter :o)
ellers gemmer der sig også en omkring de 50 på MSN-Messenger, som jeg dog ikke bruger særlig tit.
-- off:
Jeg kom til at stemme 1-10 da jeg trode jeg skulle stemme om antal IM-clienter, og ikke antal kontakter :o)
Har 16 på MSN, hvilket er det eneste jeg bruger. Men snakker nok kun med 3 af dem mest.. som ikke engang er danskere :)
Hmm.. jeg har 68 offline/online kontakter.. snakker kun med 70% vil jeg skyde på.
ICQ brugte jeg fra 95-2001. Da det blev for bloated med reklamer gad jeg ikke det mere, og det gad alle andre vist heller ikke - så det passede mig fint :)
Jeg håber en dag at Skype eller lign. får samme status som ICQ/MSN.. jeg har nogle få venner som er med derpå, men programmet appellerer vist ikke til alle.
ICQ brugte jeg fra 95-2001. Da det blev for bloated med reklamer gad jeg ikke det mere, og det gad alle andre vist heller ikke - så det passede mig fint :)
Jeg håber en dag at Skype eller lign. får samme status som ICQ/MSN.. jeg har nogle få venner som er med derpå, men programmet appellerer vist ikke til alle.
Jeg bruger kun MSN Messenger, da min omgangskreds hovedsageligt bruger det, og gider ikke have flere end højest nødvendige programmer kørende.
Snakker med omkring 80% af alle mine kontakter.
nedenfor ses hvor mange kontakter jeg har :)
http://darkcow.net/~jens/jonas.jpg
Snakker med omkring 80% af alle mine kontakter.
nedenfor ses hvor mange kontakter jeg har :)
http://darkcow.net/~jens/jonas.jpg
#36 "ICQ brugte jeg fra 95-2001"
flot, når ICQ startede i 1996
"Da det blev for bloated med reklamer gad jeg ikke det mere"
Og den nuværende MSN klient erikke bloated? :-p
Man kunne jo bare være smart at installere trillian, som er gratis og kan sættes til et minimalt GUI layout så man ikke spilder plads på skærmen.
flot, når ICQ startede i 1996
"Da det blev for bloated med reklamer gad jeg ikke det mere"
Og den nuværende MSN klient erikke bloated? :-p
Man kunne jo bare være smart at installere trillian, som er gratis og kan sættes til et minimalt GUI layout så man ikke spilder plads på skærmen.
Mærkeligt nok, så har jeg 143 på min liste og ved faktisk hvem de fleste er. Gymnasietiden og uni giver ret mange kontakter ;-)
Jeg har 12 på min liste, det er hovedsageligt MSN-kontakter.
Jeg snakker så også med dem allesammen jævnligt.
Desværre har vores Groupwise på arbejdet et maks på 100 kontakter, det er lidt problematisk når man er over 100 i firmaet.
Jeg snakker så også med dem allesammen jævnligt.
Desværre har vores Groupwise på arbejdet et maks på 100 kontakter, det er lidt problematisk når man er over 100 i firmaet.
Tja... Små 75 kontakter i messenger. De er delt op i en del kategorier.
"Bedste Venner" 2 kontakter (Ja.. jeg har vel bare ikke flere venner, eller er det mon en kategori de to har lavet sammen?)
"De mange rå" (Jeg havde for mange i De Få Rå)
"De råeste af de rå" (ja.. jeg tåger..)
"Den Onde Alliance" (længere historie.. Kort sagt venner fra Arto.dk)
"Fjolle Fabrikken" (En samling af tågere jeg snakker en del med)
"HG" (Folk fra Handels Gymnasiet)
"Resten" (Den sidste kategori jeg lavede.. Rimelig nederen at havne der)
Tågere uden nogen social rellation" (Tja.. Det er så dem jeg ikke snakker med, medmindre de kontakter mig først.)
"Wolf Folket" (Folk jeg har mødt gennem Wolfenstein Enemy Territory)
"WoS" (Mine clan members fra ET. Warriors of Scandinavia)
Tja.. det var vist det hele..
"Bedste Venner" 2 kontakter (Ja.. jeg har vel bare ikke flere venner, eller er det mon en kategori de to har lavet sammen?)
"De mange rå" (Jeg havde for mange i De Få Rå)
"De råeste af de rå" (ja.. jeg tåger..)
"Den Onde Alliance" (længere historie.. Kort sagt venner fra Arto.dk)
"Fjolle Fabrikken" (En samling af tågere jeg snakker en del med)
"HG" (Folk fra Handels Gymnasiet)
"Resten" (Den sidste kategori jeg lavede.. Rimelig nederen at havne der)
Tågere uden nogen social rellation" (Tja.. Det er så dem jeg ikke snakker med, medmindre de kontakter mig først.)
"Wolf Folket" (Folk jeg har mødt gennem Wolfenstein Enemy Territory)
"WoS" (Mine clan members fra ET. Warriors of Scandinavia)
Tja.. det var vist det hele..
#38:
Nå, så var det '96 :P .. det var udfra hukommelsen..
Jeg har brugt trillian.. desværre har den som en tidligere har nævnt her, en række bugs som gør den vældig irriterende. Det er ikke sikkert du har oplevet det, men jeg har haft problemer med beskeder der aldrig nåede frem, og at den stillede sig i en halvvejs offline/online-tilstand.. (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, for det var weird).
Nå, så var det '96 :P .. det var udfra hukommelsen..
Jeg har brugt trillian.. desværre har den som en tidligere har nævnt her, en række bugs som gør den vældig irriterende. Det er ikke sikkert du har oplevet det, men jeg har haft problemer med beskeder der aldrig nåede frem, og at den stillede sig i en halvvejs offline/online-tilstand.. (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, for det var weird).
188. hvor af ca. 80% er tøser... i låååååååååveh msn ! *sms* *sf* *gg* SeSh V pååh blÅÅ MaNdaG.. J, dT trOr jEg nOk v gR... KnuZ Morten_T
#47 sorry, mit indbyggede filter i hovedet gør at jeg åbenbart holder op med at læse en tekst, når der kommer den slags skrift.. så nej jeg så ikke lige det pis med blå mandag, men konstaterede blot at han havde en masse tøser på sin MSN som han ik rigtig gad tale med
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.