mboost-dp1
Hvor mange gange om ugen sidder du for længe oppe om natten foran computeren?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Tja - efter jeg genopdagede Diablo 2, sker det i hvert fald 3 gange ugentligt at jeg tænker "Nu skal jeg snart i seng for at få mine 7 timers søvn" - snarligt efterfulgt af tanken "Pjat - 6 timer går nok også."
Som regel når min kæreste og jeg spiller WOW om aftenen og hun først skal møde sent dagen efter, så ender det nogle gange med, at jeg får et par timers søvn inden jeg søvndrukken skal slæbe mig på arbejde.
Ellers sker det en gang imellem, når Kanal 5 sender drenge-lir til langt ud på natten. CSI, Criminal Minds eller bare gode, gammeldags action.
Ellers sker det en gang imellem, når Kanal 5 sender drenge-lir til langt ud på natten. CSI, Criminal Minds eller bare gode, gammeldags action.
Egentlig meget sjovt at mange spiller om natten :)
Jeg spiller aldrig om natten, der fordyber jeg mig i noget programmering ofte, om natten er der altid fred og ro og ingen ringene telefoner eller noget, bare migselv - men ja det sker.... ofte, nok 3-4 gange om ugen tror jeg. Hvor ca 75% er direkte arbejdsrelateret ting som jeg kan bruge i min hverdag.
Jeg spiller aldrig om natten, der fordyber jeg mig i noget programmering ofte, om natten er der altid fred og ro og ingen ringene telefoner eller noget, bare migselv - men ja det sker.... ofte, nok 3-4 gange om ugen tror jeg. Hvor ca 75% er direkte arbejdsrelateret ting som jeg kan bruge i min hverdag.
har stemt 3-5, da det sker mindst fredag/lørdag/søndag, og så nogle ekstra dage en gang i mellem.. (mest siden jeg er begyndt på wow, det sku så skidesvært at stopp med)
Aaaalt for ofte (klokken er pt 03.09). Heldigvis har jeg kun undervisning mandag middag og onsdag eftermiddag, så jeg kan selv planlægge resten af tiden efter søvnvaner.
Eneste problem er, at den langhårede gerne vil have, at jeg sover nogenlunde samtidig dem hende.
Ooooh, kender det kun alt for godt.
Eneste problem er, at den langhårede gerne vil have, at jeg sover nogenlunde samtidig dem hende.
moulder666 (6) skrev:"Pjat - 6 timer går nok også."
Ooooh, kender det kun alt for godt.
7 dage den her uge... Men er så også nattevagt, så skal rent faktisk.
Det sker nu også ret tit selvom jeg ikke har nattevagt. Tror bare at nørdegenerne og b-menneske generne er tæt relateret. Får lavet mit bedste arbejde mellem 2-6. Selv hvis man fraregner alle de tyrk fejl jeg må rette når jeg dagen efter er istand til at læse.
Det sker nu også ret tit selvom jeg ikke har nattevagt. Tror bare at nørdegenerne og b-menneske generne er tæt relateret. Får lavet mit bedste arbejde mellem 2-6. Selv hvis man fraregner alle de tyrk fejl jeg må rette når jeg dagen efter er istand til at læse.
Jeg ser "om natten" som efter kl 00.00.
Hvis jeg skulle have svaret på denne her for over 1 år siden så ville jeg sige 6-7 gange om ugen, da jeg oftest sad oppe til kl. 03 og sov igennem i weekenderne.
Efter jeg er færdig med at gå i skole og er begyndt at arbejde så er det nærmere 1-2 gange og det er kun i weekenden.
Hvis jeg skulle have svaret på denne her for over 1 år siden så ville jeg sige 6-7 gange om ugen, da jeg oftest sad oppe til kl. 03 og sov igennem i weekenderne.
Efter jeg er færdig med at gå i skole og er begyndt at arbejde så er det nærmere 1-2 gange og det er kun i weekenden.
Det må blive 6-7 gange om ugen hvor jeg først kommer i seng ved 01-02 tiden, langtid efter damen er hoppet i seng...
Men så kan man jo sove ud i weekenderne...
// indsend / preview knappen er skjult under reklamen i IE8
Men så kan man jo sove ud i weekenderne...
// indsend / preview knappen er skjult under reklamen i IE8
[url=#5]#5[/url] CoZiD
Men sådan en uge giver mig til gengæld tre ekstra fridage, så jeg klager ikke.
En nørd sidder aldrig for længe oppe om natten foran computeren, heller ikke for lidt, han sidder præcis så længe som han har lyst til.Sidste uge sad jeg med en laptop til langt efter midnat tre gange pga. arbejde. Og det var altså ikke fordi jeg havde lyst til at sidde så længe, men der var nogle fejl der skulle udbedres, og den uge var det mit ansvar. Og både lørdag og søndag blev jeg vækket tidligere end jeg havde tænkt mig, fordi der var noget der ikke fungerede.
Men sådan en uge giver mig til gengæld tre ekstra fridage, så jeg klager ikke.
#29 A-Vizion:
Nej der gør ej! Du skal bare til at sidde oppe for længe lidt oftere ;-)
Jeg stemte 1-2 gange om ugen, selvom det på mine "peak" uger kan ske 3-5 gange. Og hvad #6 sagde passer så godt ind. Man sidder og tænker: "Fuck jeg er træt idag, jeg skal have 8 timer.." 1 time senere hedder tanken: "7 timer kan sgu også gå an." og endnu en time senere: "Hm, jeg burde kunne klare det med 6." .. men så går jeg somregel også i seng :)
Nej der gør ej! Du skal bare til at sidde oppe for længe lidt oftere ;-)
Jeg stemte 1-2 gange om ugen, selvom det på mine "peak" uger kan ske 3-5 gange. Og hvad #6 sagde passer så godt ind. Man sidder og tænker: "Fuck jeg er træt idag, jeg skal have 8 timer.." 1 time senere hedder tanken: "7 timer kan sgu også gå an." og endnu en time senere: "Hm, jeg burde kunne klare det med 6." .. men så går jeg somregel også i seng :)
For 5-6 år siden havde jeg nok svaret 6-7 gange om ugen, men i dag er det så godt som aldrig computeren er tændt efter midnat.
Dengang var jeg single og boede i lejlighed med 2 mbit forbindelse ( delt med nabo ) - så det var tider.
Ja dengang kostede 2 mbit os 995,- om måneden og jeg tror ikke jeg kendte andre der havde det.
Shit det lyder morfar-agtigt det her - nu må jeg hellere stoppe :)
Dengang var jeg single og boede i lejlighed med 2 mbit forbindelse ( delt med nabo ) - så det var tider.
Ja dengang kostede 2 mbit os 995,- om måneden og jeg tror ikke jeg kendte andre der havde det.
Shit det lyder morfar-agtigt det her - nu må jeg hellere stoppe :)
Well...Måtte stemme blank...
Jeg er lige flyttet hjemmefra (som 16-årig), så skal til at vaske tøj, rydde op, gøre rent og lave mad...Købe ind...Skal jo pludselig alt selv ^^ Og så 120 km "hjemmefra"...
Så alt er fremmed og nyt, derfor har jeg ikke rigtig energi til at sidde oppe om natten...
Samtidig er jeg også begyndt på teknisk skole, hvor der er lidt mere at lave end i folkeskolen...
Men..!!.. I folkeskolen (slutningen af 8., samt 3/4 af starten i 9.) sad jeg oppetil kl 5 hver dag, og stod op kl halv 7 igen... Ind imellem skete det også at man måtte gå direkte i skole, uden at ramme hovedpuden :P Og det var så...Ja...7/7 gange! Uanset hvad sådan set...
Jeg er lige flyttet hjemmefra (som 16-årig), så skal til at vaske tøj, rydde op, gøre rent og lave mad...Købe ind...Skal jo pludselig alt selv ^^ Og så 120 km "hjemmefra"...
Så alt er fremmed og nyt, derfor har jeg ikke rigtig energi til at sidde oppe om natten...
Samtidig er jeg også begyndt på teknisk skole, hvor der er lidt mere at lave end i folkeskolen...
Men..!!.. I folkeskolen (slutningen af 8., samt 3/4 af starten i 9.) sad jeg oppetil kl 5 hver dag, og stod op kl halv 7 igen... Ind imellem skete det også at man måtte gå direkte i skole, uden at ramme hovedpuden :P Og det var så...Ja...7/7 gange! Uanset hvad sådan set...
Faktisk skrev jeg på et tidspunkt et lille program jeg kunne køre fra cron når det var tid til at gå i seng. Programmet ville give mig en blue screen of death og blokere tastaturet de næste fire timer. Det kørte jeg så på min desktop maskine, og det hjalp da lidt til at få mig i seng til en ordentlig tid.
[url=#33]#33[/url] blaaoejet
[url=#33]#33[/url] blaaoejet
så det bliver hver dag...Du sidder altid for længe foran computeren, og den er aldrig tændt? Du må da godt nok være den mærkeligste nørd af os alle.... Øjeblik, hvordan skrev du det indlæg? Ah glem det, det var sikkert bare en tastefejl.
og computeren er aldrig tændt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.