mboost-dp1
Hvor mange CD/DVD brænder du om måneden?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvilket tabu-belagt emne. Spændene. Hvor mange mon tør, at skrive hvad der er på de skiver, de brænder.
Er der censur på det, fra newz.dk's side?
Er der censur på det, fra newz.dk's side?
brænder ingen mere, frodi det er så nemt at sætte sin computer til tvet når man skal se film eller ferie billeder og har en backup hdd som jeg tager backup af alt mit data, så cd/dvd no need
Før i tiden brændte jeg en del, men efter jeg har fået en xHDD så har jeg ikke rigtig brug for det, og den sidste spindel med 100 CDer har faktisk holdt i 2 år nu, og har stadig omkring 20 cder tilbage :)
Men stemte under 5, da det eneste jeg brænder er cd'er til bilen og til anlægget. Tror maks det er 1-2 om måneden og allerhøjst 1 DVD, som primært bliver brugt til ekstra backup.
Men stemte under 5, da det eneste jeg brænder er cd'er til bilen og til anlægget. Tror maks det er 1-2 om måneden og allerhøjst 1 DVD, som primært bliver brugt til ekstra backup.
Stemte under 5, men det passer faktisk ikke helt..
For jeg har ingen brænder lige nu, da den jeg havde før, var i min bærbar, og den har nu været til reparation i snart 12 uger eller deromkring..
Så ingen de sidste måneder..
Men ellers, når jeg har brænder, bliver det nok til det jeg stemte, under 5.
For jeg har ingen brænder lige nu, da den jeg havde før, var i min bærbar, og den har nu været til reparation i snart 12 uger eller deromkring..
Så ingen de sidste måneder..
Men ellers, når jeg har brænder, bliver det nok til det jeg stemte, under 5.
Daemon tools ftw!
Har dog lige brændt vista ned da det er svært at køre en emulering mens ens styresystem er ved at installere ;] - var min første ever brænding af en dvd :P
Har dog lige brændt vista ned da det er svært at køre en emulering mens ens styresystem er ved at installere ;] - var min første ever brænding af en dvd :P
Og hmm hvis man vil lave "backups" af ting, hovrfor så ikke bare købe en extern harddisk O.o ? er da super meget billigere i længden :D - og lettere.
Jeg brænder under 5 om måneden.. Det sker ca. en gang hver anden månede, når jeg tager backup af diverse billeder.. Og så når jeg tager backup af mine iTunes indkøb.
Over 40 pr. mdr. nok nærmere 60-80 på arbejde, men kun yderst få hjemme, faktiskt tror jeg det er over ½ år siden sidst brændte noget, andet end aftens maden :-P
PS. Re-installerer aldrig, hverken pc'ere eller servere for den sags skyld. Jeg installerer kun mit OS 1 gang, derefter ghoster jeg det, og når pc'ere/servere er ved at blive for sløve for de bare en reverse ghost
PS. Re-installerer aldrig, hverken pc'ere eller servere for den sags skyld. Jeg installerer kun mit OS 1 gang, derefter ghoster jeg det, og når pc'ere/servere er ved at blive for sløve for de bare en reverse ghost
jeg sagde under 5 om måneden.. har to dvd brændere.. men bruger dem egentlig aldrig.. har brændt 1 dvd en gang.. og et par cder.. ellers bliver de sjældent brugt..
Skriver reelt set kun på en, (med untagelse af af arbejdet hvor jeg lige nu laver backups på DVD i tonsvis).
Men jeg har en køreskive som er genskrivelig. Som jeg fornyere hele tiden. Tester numre igennem, og smider dem på min Ultimate køre skive. Er pt på køre skive march 21, og har 5 numre på min ultimate. (på et år).
Gæt hvad jeg stemte.
Men jeg har en køreskive som er genskrivelig. Som jeg fornyere hele tiden. Tester numre igennem, og smider dem på min Ultimate køre skive. Er pt på køre skive march 21, og har 5 numre på min ultimate. (på et år).
Gæt hvad jeg stemte.
Nok nærmere en halv om måneden.
Hvis det er en iso, bruger jeg bare mount. Købte 50 CD skiver og 10 DVD for et par år siden som jeg endnu ikke har brugt. Jeg tror jeg har 20 CDer og 8 DVD skiver tilbage.
Hvis det er en iso, bruger jeg bare mount. Købte 50 CD skiver og 10 DVD for et par år siden som jeg endnu ikke har brugt. Jeg tror jeg har 20 CDer og 8 DVD skiver tilbage.
Brænder engang i mellem, men det er firmarelateret. Privat har jeg ikke brændt noget i LAAANG tid
De 4,6GB på en normal DVD og 700MB på CD er ALT ALT for lidt til nutidens store datamængder
Tænk hvis jeg skulle brænde alle mine 400GB ned på DVD'er!
Plus at skulle skifte hele tiden. Uholdbart!
SSD på +500GB my way thx
De 4,6GB på en normal DVD og 700MB på CD er ALT ALT for lidt til nutidens store datamængder
Tænk hvis jeg skulle brænde alle mine 400GB ned på DVD'er!
Plus at skulle skifte hele tiden. Uholdbart!
SSD på +500GB my way thx
#25 det er da også meget sjovere at smide dem i microen og så lige give dem et minutstid.
Det skulle eftersigende også fjerne alle ridser, eller også er det omvendt :P ;)
Det skulle eftersigende også fjerne alle ridser, eller også er det omvendt :P ;)
Jeg ville ganske enkelt ikke have tid til at tage billeder, hvis jeg skulle risten dem på en skive.
Jeg ville ganske enkelt ikke have tid til at tage billeder, hvis jeg skulle risten dem på en skive.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.