mboost-dp1
Hvor mange år har du været Gamer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Valgmulighederne er fine nok indtil "Hele livet" blev blandet ind i det. Nu er det ikke os alle sammen der er under 15 år, men jeg har ikke været gamer hele livet, men stadig mere end 10 år.
Hvad svarer jeg?
(Jeg svarede så Hele Livet, pga valgmulighederne.)
Hvad svarer jeg?
(Jeg svarede så Hele Livet, pga valgmulighederne.)
hele livet.. helt sikkert.. da jeg var barn havde jeg en C64 og amiga 500.. der efter både pc og NES viddere til playstation, gameboy og mere pc.. playstation 2 og pc.. og det holder jeg stadig på.. har aldit været gamer..
Hmm...
Mellem 10 og 12 år vil jeg sige. Vi havde godt nok ikke nogen computer eller konsol derhjemme... Men når jeg så endelig fik fingrende i en, i børnehaven - på skolen - hos andre. Så var jeg ikke til at rive væk igen.
At spille er min afslapning. Og håber ikke at jeg holder op med det.
Mellem 10 og 12 år vil jeg sige. Vi havde godt nok ikke nogen computer eller konsol derhjemme... Men når jeg så endelig fik fingrende i en, i børnehaven - på skolen - hos andre. Så var jeg ikke til at rive væk igen.
At spille er min afslapning. Og håber ikke at jeg holder op med det.
Fik en Nes i 3 års fødselsdagsgave (det var i 1990) af mine forældre, havde gamet på den oppe hos min mors veninde (det var hendes søns, mine forældre købte den).
Så vi sniger os snart op på en 20 år. :s overvej hvormeget jeg kunne ha nået hvis jeg havde brugt min tid fornuftigt :S
Så vi sniger os snart op på en 20 år. :s overvej hvormeget jeg kunne ha nået hvis jeg havde brugt min tid fornuftigt :S
Ja det er nogle lidt underlige valgmuligheder da man jo ikke kan være "født gamer". Man kan have været blind hele livet, hvis man er født med det handicap. Men det er lidt svært at have været noget som helst "hele livet" som man selv skal have gjort noget aktivt for at blive - da man jo ikke laver vildt mange selvstændige handlinger der definerer "hvad man er" som spædbarn.
Så 10+, 15+ og 20+ havde måske været smartere muligheder... Jeg har 20 års jubilæum i år :)
Så 10+, 15+ og 20+ havde måske været smartere muligheder... Jeg har 20 års jubilæum i år :)
tror jeg har været gamer lige siden jeg prøvede min onkels amistrad der har jeg været en 3-4 år...
Så jeg stemte hele livet.
For så længe jeg kan huske har jeg altid været vild med at spille computer. Fik min første konsol som 5-6 årig, en sega master systems, så en sega gamegear, så en PSX, gameboy og så var den næste konsol jeg fik en Wii. Men har spillet så meget N64 og PS2 hos min fætter. Og da jeg var 8 fik vi vores første PC, en 100 mhz 486, med 8 mb ram!!!(blev senere opgraderet til 16 mb :-D) og et S3 videokort :-D
Så jeg stemte hele livet.
For så længe jeg kan huske har jeg altid været vild med at spille computer. Fik min første konsol som 5-6 årig, en sega master systems, så en sega gamegear, så en PSX, gameboy og så var den næste konsol jeg fik en Wii. Men har spillet så meget N64 og PS2 hos min fætter. Og da jeg var 8 fik vi vores første PC, en 100 mhz 486, med 8 mb ram!!!(blev senere opgraderet til 16 mb :-D) og et S3 videokort :-D
Mit første minde er et spil købt på loppemarked, det var pong om det var bare en boks man knaldede i fjernsynet.. Så nogle NES minder, en pause, min første computer, red alert, duke nukem, pause, pause, ny computer, xbox -> xbox 360.
Det sådan igennem hele mit liv..
Det sådan igennem hele mit liv..
Det blev til "hele livet". Det startede med min fars 386er som 6-årig med..hmmm...mener, at det var 25 mhz, men muligvis lidt mindre.
Derefter gik der konsol i den - Sega Master, Nintendo, Commodore 64 (med bånd - alt andet var snobberi :P) indtil jeg fik min første egen pc - 486 100 mhz. Derefter har jeg altid været pc-gamer!
Derefter gik der konsol i den - Sega Master, Nintendo, Commodore 64 (med bånd - alt andet var snobberi :P) indtil jeg fik min første egen pc - 486 100 mhz. Derefter har jeg altid været pc-gamer!
Det kommer vel an på definitionen af "gamer".
Man kan jo godt spille et spil uden at være gamer?
Anyway, så svarede jeg 8 år. Fordi jeg først begyndte at være rigtigt interesseret i at game dengang.
:D
Man kan jo godt spille et spil uden at være gamer?
Anyway, så svarede jeg 8 år. Fordi jeg først begyndte at være rigtigt interesseret i at game dengang.
:D
hvad har jeg haft af maskiner at game på hmnm :
M5
C64
IBM PC2
386 ?? mhz
486 40mhz dlc)
Pentium 75
Amd k6..
Amd k7 333 mhz
Amd Athlon 800...
P4 1.5
Athlon Xp 2200...
Athlon 64 3200
Athlon 64x2 5000+
C2D 6600....
ud over de nævnte maskiner har jeg også haft et hav af konsoller.... meeeen det tæller ikke... konsol gaming er ikke rigtig gaming...
M5
C64
IBM PC2
386 ?? mhz
486 40mhz dlc)
Pentium 75
Amd k6..
Amd k7 333 mhz
Amd Athlon 800...
P4 1.5
Athlon Xp 2200...
Athlon 64 3200
Athlon 64x2 5000+
C2D 6600....
ud over de nævnte maskiner har jeg også haft et hav af konsoller.... meeeen det tæller ikke... konsol gaming er ikke rigtig gaming...
vision-dk (31) skrev:#30 Er nødt til at spørge, du mener du har været gamer i 8 år ikke? Ikke at du har været gamer siden du var 8 år? Jeg spørger kun fordi din formulering fik mig til at tro du har misforstået svarmulighederne.
Ja det kan vist godt misforstås, men jeg mente at jeg har været gamer i 8 år :P
Utroligt at der ikke bliver tænkt bare lidt over valgmulighederne.
Jeg valgte "Hele livet", da det er mere rigtigt end 10 år, når jeg nu fik en C64 for mere end 20 år siden... og der blev både spillet spil og kodet små programmer...
"se mor, jeg har skrevet 20 sider af fra en bog, og nu flyver der en ballon hen over skærmen". Surt at jeg ikke havde lært at gemme mine programmer fra starten af :D
Jeg valgte "Hele livet", da det er mere rigtigt end 10 år, når jeg nu fik en C64 for mere end 20 år siden... og der blev både spillet spil og kodet små programmer...
"se mor, jeg har skrevet 20 sider af fra en bog, og nu flyver der en ballon hen over skærmen". Surt at jeg ikke havde lært at gemme mine programmer fra starten af :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.