mboost-dp1
Hvor lang tid sidder du foran en computer pr. dag i snit?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Her i ferien er det alle timer jeg er vågen.
Dvs. jeg står op ved 13-15 tiden og går i seng igen ved 4-5 tiden.
Dvs. jeg står op ved 13-15 tiden og går i seng igen ved 4-5 tiden.
Jeg ved det ikke. Måske 10-12 timer, men det kan da godt være at det bare er fordi jeg ikke vil se virkeligheden i øjnene...
4 til 7 timer i fritiden.
Nogen gange mere, og andre dage slet ikke.
Hvis man skal side ved en skærm, så foretrækker jeg klart en PC, frem for et fjernsyn.
Der føler jeg i det mindste at jeg ikke KUN spilder min tid.
Men det sker da at jeg enten ser en film der, eller har svært ved at sove, og der er fjernsyn rigtigt godt :P
Nogen gange mere, og andre dage slet ikke.
Hvis man skal side ved en skærm, så foretrækker jeg klart en PC, frem for et fjernsyn.
Der føler jeg i det mindste at jeg ikke KUN spilder min tid.
Men det sker da at jeg enten ser en film der, eller har svært ved at sove, og der er fjernsyn rigtigt godt :P
10-12 timer, incl arbejde. Gennemsnitligt i hvert fald. Det sker at det ryger op på en 20 timer nogle gange, og så er der dage hvor jeg slet ikke sidder ved den i min fritid.
10-12 timer vil jeg skyde på, da de 7-8 timer går til jobbet og så skal man jo lige kigget lidt på sagerne, når man er kommet hjem fra jobbet også.
Sagde 10-12 til at starte med...men nu jeg tænker mig om, er det nok nærmere de 14...For hæder, ære og xp! :-)
Jeg stemte 7-10 timer, men det kan jeg godt se er forkert nu. Fra 7-15 på arbejdet, minues pauser, så det bliver nok ialt 7 timer. Så kommer jeg hjem omkring kl 16 og forlader ikke skærmen før kl 23, udover lidt spisning osv, så der kan jeg nok også trække en time fra. Ialt må det blive ca. 13 timer om dagen.
Ja, jeg er nørd!
EDIT: Nu kom jeg lige til at se at det er i snit og i weekenderne plejer det ikke at blive til helt så meget, så 10-12 timer passer nok bedst på mig.
Ja, jeg er nørd!
EDIT: Nu kom jeg lige til at se at det er i snit og i weekenderne plejer det ikke at blive til helt så meget, så 10-12 timer passer nok bedst på mig.
#25 du sidder sku da ikke bag en computer, din nød. så ser du på bagsiden af displayet eller?... nej vel, så hold med det pjat!... fjolle...
Jeg er konstant foran en computer, da jeg arbejder i en telebranche, og det kræver altså at man sidder og leger lidt frækt med en computer.
når jeg så kommer hjem, så skal jeg selvfølgelig bruge en masse tid sammen med min kone (computeren)... det er jo klart... høhø ;-P
Jeg er konstant foran en computer, da jeg arbejder i en telebranche, og det kræver altså at man sidder og leger lidt frækt med en computer.
når jeg så kommer hjem, så skal jeg selvfølgelig bruge en masse tid sammen med min kone (computeren)... det er jo klart... høhø ;-P
2 - 4 timer om dagen,
Håber ikke min newz bruger bliver slettet pga min lave "pc tid"
Bruger ikke så meget tid som i de gode gamle dage.
Håber ikke min newz bruger bliver slettet pga min lave "pc tid"
Bruger ikke så meget tid som i de gode gamle dage.
Tjaa fra 7 - 15 på job, og vel fra 15.30 - 23.30 i fritiden på en dag hvor jeg bruger den meget.
så mellem 14-16 timer om dagen.
så mellem 14-16 timer om dagen.
Sejt at når der i afstemningen står i snit, så begynder folk straks at komme med diverse kommentarer om alt muligt andet. Er det et forsøg på at få det bedre med de kolde facts?
7-10 inkl wørkz
7-10 inkl wørkz
Det afhænger godt nok meget af vejret og årstiden.. I sommer halvåret bliver stortset kun om aftenen jeg sidder der, og faktisk mindst i ferien, da der er så meget der skal laves udenfor (bor på landet).
At sidde foran skærmen i 14-16 timer i gns. er da fuldstændigt vanvittigt! Se dog at få noget frisk luft (og få bevæget kroppen), så længe vejret er til det! Gå en tur eller ta' til stranden og kigge på damer, bare et eller andet hvor man får noget luft. Computerens støv kan man indånde om vinteren.
Pt. bliver det nok til ca 2-3 timer dagligt, om vinteren noget mere, så stemte "4-7 timer".
At sidde foran skærmen i 14-16 timer i gns. er da fuldstændigt vanvittigt! Se dog at få noget frisk luft (og få bevæget kroppen), så længe vejret er til det! Gå en tur eller ta' til stranden og kigge på damer, bare et eller andet hvor man får noget luft. Computerens støv kan man indånde om vinteren.
Pt. bliver det nok til ca 2-3 timer dagligt, om vinteren noget mere, så stemte "4-7 timer".
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.