mboost-dp1
Hvor lang tid har du arbejdet professionelt med IT?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg er ret sej til KSokoban så jeg tror at jeg fra nu af vil skrive 'Professionel Linux ekspert' på mit CV.
Nu er Microsoft jo mange produkter. Nogle er bedre end andre. Personligt syntes jeg ikke Microsofts produkter er generelt dårligere end andre, men der er en tendels til at bashe Microsoft mere for deres fejl end andre producenter.
1500+ brugere fordelt på 65 lokationer er ikke specielt vildt. Hvad er der specielt i den løsning andet end de ringe hastigheder på deres WAN forbindelser?
Hvorfor er løsningen speciel?
interessant betragtning.. Mine tæt på 10 år i It branchen har netop vist mig at Microsoft har problemer i forhold til konkurrenterne, sådan er det.
Nu er Microsoft jo mange produkter. Nogle er bedre end andre. Personligt syntes jeg ikke Microsofts produkter er generelt dårligere end andre, men der er en tendels til at bashe Microsoft mere for deres fejl end andre producenter.
Du kan så vælge at sige at jeg ikke har praktisk erfaring med større installationer, det må være op til dig at skyde skævt der.. De installationer jeg har været mest fagligt stolte af, har været opsæt med 1500+ brugere, 65+ lokationer forbundet med 128 & 256 Kbit forbindelser og en yders velfungerende Directory services, noget microsoft aldrig havde kunnet levere, er der så noget at sige til at man er skeptisk overfor Microsoft??
1500+ brugere fordelt på 65 lokationer er ikke specielt vildt. Hvad er der specielt i den løsning andet end de ringe hastigheder på deres WAN forbindelser?
Hvorfor er løsningen speciel?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.