mboost-dp1
Hvor lang tid bruger du gennemsnitligt på at læse og besvare en poll?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det hjælper ikke noget, vi registrer alligevel ikke hvad folk stemmer. Vi bestemmer os for resultatet inden vi aktiverer en afstemning, og hvergang serveren så kører dens cronjob smider den et par stemmer imod de forskellige valg, i henhold til vores ønsket resultat :)
Det hjælper ikke noget, vi registrer alligevel ikke hvad folk stemmer. Vi bestemmer os for resultatet inden vi aktiverer en afstemning, og hvergang serveren så kører dens cronjob smider den et par stemmer imod de forskellige valg, i henhold til vores ønsket resultat :)
10 sekunder allerhøjest. Opdager typisk bagefter at jeg ikke rigtig fik læst tråden ordentligt igennem, også fik jeg skrevet noget lort :D
Jeg laver en grundig analyse inden jeg trykker! Brugte eksempelvis hele 16 timer, 23 minutter og 40 sekunder inkl. denne besked før mit svar blev givet :D
Newz.dk polls afgør jo verdens fremtid, så det er vigtigt vi gør os umage!
:D
Newz.dk polls afgør jo verdens fremtid, så det er vigtigt vi gør os umage!
:D
I bør lave en svarmulighed der hedder : "Denne poll er dybt godnat" ved alle jeres afstemninger. Det ville jeg have stemt her...
Brugte lige 30 minutter på et langt, sarkastisk svar, men kom så til at trykke på "back" knappen på min mus.
Fuck logitech.
Fuck logitech.
Jaaaaeeh. Jeg plejer jo at sige et sted mellem 4 sek og 12 år...
Jamen det er jo et dumt svar?
- Ja, men jeg har også været meget syg.
Jamen det er jo et dumt svar?
- Ja, men jeg har også været meget syg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.