mboost-dp1
Hvor i landet bor du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
J4F (3) skrev:Det hedder Sønderjylland.
Nixen bixen, det hedder Syd- og Sønderjylland, hvis der menes fra midtjylland og ned. Sydjylland
Bor selv i Kolding, så ja til Sydjylland, men nej til Sønderjylland. Før har jeg boet i Sønderborg, som er i Sønderjylland, men ikke i Sydjylland.
mvoigt27 (27) skrev:Rødbyhavn FTW.... vi har scandlines (hvor jeg arbejder) så vi har den billigeste sprut og smøger :) For dem der ikke ved hvor det ligger... Lolland.........
Hva' satan, er i endnu ikke blevet annekteret af Tyskland endnu?
Ontopic:
Jeg stemte Storkøbenhavn, men det er nok nærmere den mørke del af Frederiksberg, da jeg har KB Hallen i baghaven.
Ej skal man virkelig sættes i bås med de fjolser fra heden, blev jo nød til at stemme Midtjylland, men bor sgu i 8000.
Luder fra Midtjylland i hedder Holstebro, i sutter pik for penge og går i grimme sko. I skolen var det altid jer der hentede mælk og mad - ludere fra Midtjylland GÅ NU HJEM I BAD!
Luder fra Midtjylland i hedder Holstebro, i sutter pik for penge og går i grimme sko. I skolen var det altid jer der hentede mælk og mad - ludere fra Midtjylland GÅ NU HJEM I BAD!
I ferier og ligende bor jeg østen for solen, vesten for månen og midt i vinden.. Ellers tilhverdag bor jeg i Sønderborg :-)
Jeg skal et par uger til Island, her til sommer, og tænkte på om der er noget man bare "skal" se, men som der ikke nødvendigvis står side op, og side ned, om i turistbrochurene?
Jeg skal et par uger til Island, her til sommer, og tænkte på om der er noget man bare "skal" se, men som der ikke nødvendigvis står side op, og side ned, om i turistbrochurene?
3 måneder i efteråret/vinteren, ja så kan du godt bilde mig ind at du ikke har fået set så meget :-D
3 måneder i efteråret/vinteren, ja så kan du godt bilde mig ind at du ikke har fået set så meget :-D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.