mboost-dp1
Hvor holder du ferie i år?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har været så heldig(?) at jeg blev færdig med skolen i starten af denne måned og så "holdt jeg ferie" (=søgte arbejde) og startede så på nyt arbejde i mandags, så det bliver nok ikke til det store ferieholderi i år.
Men den korte tid jeg var arbejdsløs holdt vi da lidt ferie hos bedsteforældrene og ellers bare hjemme.
Og da Finland ikke er en del af Skandinavien (men af Norden), så burde jeg vel have stemt Europa, hjemme eller på mit arbejde (stemte hjemme - tror jeg, har allerede glemt det).
Men den korte tid jeg var arbejdsløs holdt vi da lidt ferie hos bedsteforældrene og ellers bare hjemme.
Og da Finland ikke er en del af Skandinavien (men af Norden), så burde jeg vel have stemt Europa, hjemme eller på mit arbejde (stemte hjemme - tror jeg, har allerede glemt det).
Jeg skal på ret så mange ferie i år, så bliver rigtig fedt og dejligt, men skal til Frankrig med min far, nærmere betegnet Omaha Beach området som bliver sindsygt spændene. Glæder mig virkelig! Med min mor skal jeg til Ballatonsøen, Ungarn med min mor. En meget stor campingplads, hvor vi skal bo i nogle træhytter:)
Derudover skal jeg på et såkalt Jaguar nostalagirace fra toppen af England til London og tilbage til Coventry, som er Jaguarens "fødeby". Det skal jeg med min onkel i hans Jaguar E-type S3, og det glæder jeg mig helt overdrevet meget til.
Men stemte europa :)
Derudover skal jeg på et såkalt Jaguar nostalagirace fra toppen af England til London og tilbage til Coventry, som er Jaguarens "fødeby". Det skal jeg med min onkel i hans Jaguar E-type S3, og det glæder jeg mig helt overdrevet meget til.
Men stemte europa :)
Meh, nu har familien fået mig overtalt til at tage med i sommerhus et random sted i Danmark i år. Men jeg plejer nu at foretrække newz.dk, ikke mindste fordi vi ellers altid skal på ferie oven i min fødselsdag, d. 26 juli.
Jeg bliver hjemme, men jeg har ambitioner om at leve en computerfri måned ... hvis I ser mig herinde, får I håneret, hehe ;)
:/
:/
Skal til Kreta med en veninde og hendes familie :)
Og så tager jeg nok til KBH/Sverige et par gange - over til kæresten
God ferie allesammen!
Og så tager jeg nok til KBH/Sverige et par gange - over til kæresten
God ferie allesammen!
Tror det bliver hjemme foran skærmen (newz.dk, som jeg stemte), eller også besøger jeg nogle venner udenbys.
Forresten en rigtig sjov poll må jeg rigtig nok sige :-)
Forresten en rigtig sjov poll må jeg rigtig nok sige :-)
3 uger i Philadelphia.
I øvrigt vanvittigt med flybilletpris: T/r koster 2965 kr, hvoraf 1750 kr er lufthavnsskat. Dvs.: En flybillet til USA til 600 kr, mens en tur fra odense til københavn i tog koster ca. det halve - wtf - et fly er da dyrere at holde i luften end et tosset tog er at trille på skinner (skulle man tro)! Andet wtf er at lufthavnsskatten er dyrere end billetten!
I øvrigt vanvittigt med flybilletpris: T/r koster 2965 kr, hvoraf 1750 kr er lufthavnsskat. Dvs.: En flybillet til USA til 600 kr, mens en tur fra odense til københavn i tog koster ca. det halve - wtf - et fly er da dyrere at holde i luften end et tosset tog er at trille på skinner (skulle man tro)! Andet wtf er at lufthavnsskatten er dyrere end billetten!
Valgte Danmark, da den del af ferien der kræver fysisk rejse, foregår på Falster i år (Vi har en dreng der vil blive henrykt over både at få set Knuthenborg safari park og bonbon land). Derefter kommer den reelle ferie nok til at foregå delvis i haven og i Elona. Er i fuld gang med Desolation, men den "gode" Varesh giver problemer.
Hjemme :/
Har lige købt hus så ferien kommer til at gå med at flytte og indrette efter de mange ønsker damen har. tsk tsk.. Sidste gang man giver en kvinde frie hænder til indretningen..
Har lige købt hus så ferien kommer til at gå med at flytte og indrette efter de mange ønsker damen har. tsk tsk.. Sidste gang man giver en kvinde frie hænder til indretningen..
Europa. Det bliver en tur til Tyskland nærmere betegnet Berlin, Dresden og så et smut til Prag. Bliver en billig ferie da familien har lejlighed i Dresden og nær Berlin, det er jo heller ikke så ringe endda.
Knuthenborg safari park kan varmt anbefales, især på cykel igennem. Det er en rigtig god oplevelse...
Knuthenborg safari park kan varmt anbefales, især på cykel igennem. Det er en rigtig god oplevelse...
Rejser til tjekkiet i morgen, op i en bjerghytte. Flytter herefter til Prag i slutningen af august.
Jeg tager desuden med kæresten et smut til Norge, Sverige og, hvis der er råd, Island - Dejlige, smukke Norden :)
Jeg tager desuden med kæresten et smut til Norge, Sverige og, hvis der er råd, Island - Dejlige, smukke Norden :)
Hertil sommer har jeg kun én uges ferie, og den bliver brugt på Samsø Festival.
Til efteråret tager jeg dog et smut til New Zealand, så det er min hovedferie og derfor stemte jeg Oceanien.
Til efteråret tager jeg dog et smut til New Zealand, så det er min hovedferie og derfor stemte jeg Oceanien.
Båd, hus og den nye http://www.copenhagencablepark.dk/ kommer til at ta det meste af min sommerferie. Foretrækker at rejse væk om vinteren. Sommeren i Danmark er for det meste super nice, og pigerne findes ikke bedre nogen steder sydpå :)
#45 Jeg troede du var blevet smidt ud derfra. Husk at tag din "1gb mp3" med, det kan være de vil købe den af dig.
Ked af at du har kræft. Håber du snart bliver fri for det stads!
Ked af at du har kræft. Håber du snart bliver fri for det stads!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.