mboost-dp1
Hvor er din dedikerede server hostet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Synes det sidste punkt "Jeg tror mit webhotel er min server" er lidt underligt formuleret. Det kunne forstås som om man var naiv, og mente at et webhotel(som sjældent er hostet alene) = dedikeret server, men det kunne også forstås som om, den eneste server man har, er et webhotel.
Hoster hos www.hetzner.de da jeg skulle havde en server havde de gode priser, i modsætning til danske firmaer som havde sindsyge priser.
Selv i dag er deres priser rigtigt gode, ingen grund til at skifte. Det virker bare.
Selv i dag er deres priser rigtigt gode, ingen grund til at skifte. Det virker bare.
Når jeg siger til min mor at jeg hoster selv - så kigger hun mærkeligt på mig, og siger: "ja, naturligvis gør du det, hvem skulle ellers"..
Min mor er en meget klog IT nørd :-)
Min mor er en meget klog IT nørd :-)
#5 - det kan jo være at man kun har én.. mig, fx. eller.. jeg har faktisk 3, men én rigtig, to andre alm. pc'ere der tror de er servere med Linux
#16 - OK - jeg kan se at jeg bare ikke dur til det med at skrive humoristiske sætninger.
Jeg er blevet rated interessant og relevant i en bemærkning som skulle være sjov..
suk.. May the fun be gone with me...
Jeg er blevet rated interessant og relevant i en bemærkning som skulle være sjov..
suk.. May the fun be gone with me...
Hoster som Disky også hos Hetzner og det kan kun anbefales hvis man ellers bare har nogen at dele udgifterne med. Jeg laver hjemmesider for en del folk og intet dansk billigt webhotel giver mig kombineret den frihed, de responsive servere og den stabilitet jeg vil ha', så at samle mine kunder på én dedikeret server er det bedste jeg nogensinde har gjort.
Har en amd64 3700+, 2x300gb hd, 2gb ram og 1 tb månedlig trafik for €59/måneden (hos hetzner betaler man 1 gang om måneden). Den har ikke været nede én eneste gang, uden at jeg bad den om det (softwareopdateringer) og det samme gælder forbindelsen (tester med monitis hvert 5 minut, 24/7).
Har en amd64 3700+, 2x300gb hd, 2gb ram og 1 tb månedlig trafik for €59/måneden (hos hetzner betaler man 1 gang om måneden). Den har ikke været nede én eneste gang, uden at jeg bad den om det (softwareopdateringer) og det samme gælder forbindelsen (tester med monitis hvert 5 minut, 24/7).
meh, får den smule jeg har brug for hostet af mac.com. Mest fordi det hænger sammen med iLife så er det ikke besværet værd at gøre andet.
Du har faktisk fri traffik hos Hetzner.de
Men hvis du har mere end 1 TB om måneden, drosles du til 10 Mbit/s, og skal så via deres admin interface, request 200 GB mere på 100 Mbit/s (har jeg dog aldrig haft brug for).
p.s. Man kan sagtens havde serveren uden at dele den med noget, det koster selvfølgelig lidt extra :) Jeg betaler gladeligt de 49€ per måned (har en DS3000).
Du har faktisk fri traffik hos Hetzner.de
Men hvis du har mere end 1 TB om måneden, drosles du til 10 Mbit/s, og skal så via deres admin interface, request 200 GB mere på 100 Mbit/s (har jeg dog aldrig haft brug for).
p.s. Man kan sagtens havde serveren uden at dele den med noget, det koster selvfølgelig lidt extra :) Jeg betaler gladeligt de 49€ per måned (har en DS3000).
Får hostet mit website hos one.com - har dog ikke egen dedikeret server, da der vist er ret mange andre ozze!
Det koster jo kassen at få sin egen dedikeret server!!!
Det koster jo kassen at få sin egen dedikeret server!!!
Har noget hosted ved Hetzner lidt ved Leaseweb, og så har jeg et par kasser derhjemme.
Så der mangler options i denne poll ;)
Overvejer at prøve Servage, da de nærmest lover at få ens ting til at køre - selv om jeg har advaret dem om, at min Apache med mod_perl er glad for mange moduler og en custom config + handler. Det ser ud til, at man får meget for pengene. Nogen der har prøvet dem?
Så der mangler options i denne poll ;)
Overvejer at prøve Servage, da de nærmest lover at få ens ting til at køre - selv om jeg har advaret dem om, at min Apache med mod_perl er glad for mange moduler og en custom config + handler. Det ser ud til, at man får meget for pengene. Nogen der har prøvet dem?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.