mboost-dp1
Hvor besøger du oftest newz.dk fra?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er lidt i tvivl om hvor jeg befinder mig, men der er dæmpet belysning og der sidder en fyr i en stor sort lædervest og suger noget der ligner flormelis op i næsen i den anden ende af lokalet. Bartenderen prøver hele tiden at lægge an på mig.
Nå, jeg skal på burger king nu :P
Nå, jeg skal på burger king nu :P
Valgte at sige, at jeg ikke lige ved hvor jeg er, da jeg blev taget af en UFO for et par dage siden..
Dårlig joke, ja, men nogen skulle jo komme med den..
JEg har ikke lige tal på, hvor mange gange jeg er logget på og hvor fra.. Så jeg har stemt, at jeg ikke ved hvor jeg er, da jeg manglede en "Hvor faen skulle jeg vide det fra"..
Dårlig joke, ja, men nogen skulle jo komme med den..
JEg har ikke lige tal på, hvor mange gange jeg er logget på og hvor fra.. Så jeg har stemt, at jeg ikke ved hvor jeg er, da jeg manglede en "Hvor faen skulle jeg vide det fra"..
Besøger som realt newz.dk overalt (svar muligheden mangler!) da min RSS reader i telefonen opdateres hver time, og så snart jeg ser muligheden for internet, ryger jeg lige ind på newz.dk og tjekker om der er nogle jeg kan genere :P pt. er jeg dog ikke helt sikker på hvor jeg er, så det stemte jeg selvfølgelig :)
Nu virker newz.dk altså ikke særlig godt på min mobil. Formateringen er helt fucked up (modsat min webbrowser hvor den kun er halvt fucked up). Og hvad værre er, man kan ikke stemme fra mobiltelefonen. Hvis det er et ubdredt problem må det så betyde, at mange af dem der oftest besøger newz fra mobilen ikke har haft mulighed for at stemme, og den katagori dermed har fået færre stemmer end den burde have.
Lidt "uhyggeligt", men faktisk fra arbejdet.
Elsker når der kommer en ny nyhed, så skal være med, med det samme. :)
Elsker når der kommer en ny nyhed, så skal være med, med det samme. :)
hmm... besøger newz.dk i frokostpausen på arbejdet... men ellers der hjemme, når jeg har fået fri... på arbejded er det mest overfladisk at jeg tjekker newz.dk... det er kun i absolut nødsituationer at jeg logger inde på arbejded, for at skrive i newz.dk´s tråd...
Det er kun hvid der er et paphoved eller torskefisk som ikke fatter nadder der skriver at jeg ligefrem føler mig tvungent til at skrive, at jeg gør det... ellers kan jeg vente til jeg kommer hjem...
Men nogle gange kan man altså bare ikke vente, da der er bare nogle som køre efter en ide, der høre det tidligere rusland til...
Det er kun hvid der er et paphoved eller torskefisk som ikke fatter nadder der skriver at jeg ligefrem føler mig tvungent til at skrive, at jeg gør det... ellers kan jeg vente til jeg kommer hjem...
Men nogle gange kan man altså bare ikke vente, da der er bare nogle som køre efter en ide, der høre det tidligere rusland til...
Der sker absolut hat i den kiosk, hvor jeg arbejder, så jeg må desværre krybe til korset og erkende, at jeg mest besøger Newz.dk fra arbejdet.
Men hey, så længe det er lovligt, så synes jeg, at det er en udmærket måde at slå de lange aften-/morgentimer ihjel, når der alligevel ingen kunder er. Det er ikke min skyld, at vi har Windows-baserede salgssystemer med internetadgang :-D
Men hey, så længe det er lovligt, så synes jeg, at det er en udmærket måde at slå de lange aften-/morgentimer ihjel, når der alligevel ingen kunder er. Det er ikke min skyld, at vi har Windows-baserede salgssystemer med internetadgang :-D
[url=#10]#10[/url] Dj Mortar
Sådan en telefon har en del funktioner, der er velegnet som tidsfordriv - f.eks. når man sidder og venter på bussen.
Hvad er det da for en telefon/browser du har?Det er en Nokia, jeg ved ikke hvad dens browser hedder. At jeg overhovedet har internetadgang fra min telefon er for at jeg altid kan få min laptop på nettet. De MB der er inkluderet i abonnementet er væsentligt mere end hvad jeg skal bruge for at passe mit arbejde, så jeg kan jo ligesågodt gøre brug af et par stykker til at browse fra telefonen.
Sådan en telefon har en del funktioner, der er velegnet som tidsfordriv - f.eks. når man sidder og venter på bussen.
#12:
Ja browsing på telefonen er skønt (er glad for mit 2Mbit :D).
#13 og #15:
6234 er en S40 telefon og den har derfor ikke Nokias "nye" browser. De nye S60 modeller (blandt andet min E65) bruger Nokias browser, der er lavet i samarbejde med Apple og er baseret på KHTML/Konqueror. Den er i øvrigt utroligt god, understøtter alt HTML, CSS og JavaScript som en moderne browser burde. Dens zoom funktioner og grafiske history er ihvertfald noget der imponerede mig ret meget.
Ja browsing på telefonen er skønt (er glad for mit 2Mbit :D).
#13 og #15:
6234 er en S40 telefon og den har derfor ikke Nokias "nye" browser. De nye S60 modeller (blandt andet min E65) bruger Nokias browser, der er lavet i samarbejde med Apple og er baseret på KHTML/Konqueror. Den er i øvrigt utroligt god, understøtter alt HTML, CSS og JavaScript som en moderne browser burde. Dens zoom funktioner og grafiske history er ihvertfald noget der imponerede mig ret meget.
Jeg tjekker altid op på nyhederne på Newz.dk når jeg har et øjebliks fri til dette på arbejdet.
Men det bliver aldrig rigtig til det helt store derhjemme, der går tiden primært med hardcore gaming (WoW hvor hardcore det nu end er) og socialt samvær med vennerne.
Gider ikke være fagnørd privat :-p
Men det bliver aldrig rigtig til det helt store derhjemme, der går tiden primært med hardcore gaming (WoW hvor hardcore det nu end er) og socialt samvær med vennerne.
Gider ikke være fagnørd privat :-p
Hjemme fra besøger jeg oftest newz.dk fordi at hvis man ikke lige har andet at lave så er det da meget sjovt og så kan man lige læse om nyheder og sådan lidt, og så ved man pludselig en helt masse og jeg synes også det er spændende at læse om fx kompjuterting og bill gates ham den rare mand, og så bare flade ud og blive klogere på alting NICE!
Jeg gør det oftest fra mit hjem.
Jeg synes at det er skræmmende, at kun tre gange så mange tjekker oftest hjemme, end på arbejdet. Udfra det må vi kunne udlede, at hvis der kom et filter på nettet på arbejdspladserne, så kunne priserne på diverse ydelser og produkter falde, der ville komme mere gang i økonomien og alle ville have flere penge mellem hænderne! ;) Hvad tænker I dog på? Vi kunne være meget rigere hvis det ikke var for frihed og demokrati!
Jeg synes at det er skræmmende, at kun tre gange så mange tjekker oftest hjemme, end på arbejdet. Udfra det må vi kunne udlede, at hvis der kom et filter på nettet på arbejdspladserne, så kunne priserne på diverse ydelser og produkter falde, der ville komme mere gang i økonomien og alle ville have flere penge mellem hænderne! ;) Hvad tænker I dog på? Vi kunne være meget rigere hvis det ikke var for frihed og demokrati!
#24 owrflow
Nej, men jeg kender det at vågne op med en fremmed pige, og alt man kan tænke på er hvordan man på den høfligste måde kan bede om at låne hendes computer, så man kan tjekke newz.dk
Og så er det ikke en gang løgn :p
Kender i det når man vågner et tilfældigt sted med en fremmed laptop under den ene arm og bare beslutter sig for at tjekke newz?
Nej, men jeg kender det at vågne op med en fremmed pige, og alt man kan tænke på er hvordan man på den høfligste måde kan bede om at låne hendes computer, så man kan tjekke newz.dk
Og så er det ikke en gang løgn :p
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.