mboost-dp1

Hvis newz skal sælge en t-shirt, hvilken størrelse bruger du så?

Gå til bund
Gravatar #1 - wildchild
1. mar. 2004 09:24
Sådan en ska' jag da ha'
Gravatar #2 - Bundy
1. mar. 2004 09:25
YAY WOW EN NEWZ.DK TSHIRT...
Gravatar #3 - XorpiZ
1. mar. 2004 09:34
Kommer sq godt nok an på hvordan den ser ud :D
Gravatar #4 - mikbund
1. mar. 2004 09:44
Skal fanme ikke have sådan en på. Ingen grund til at vise ens "mørke side (nørd)".

Det må være nok at newz.dk er ens startsside.
Gravatar #5 - Dan
1. mar. 2004 09:46
Størrelse: Vil ikke købe en
Øhh...

Hvis jeg ikke havde haft så mange T-shirts kunne jeg da godt finde på at købe en
Gravatar #6 - TYBO
1. mar. 2004 10:38
viser vist at nørderne er større end gennemsnittet :)
Gravatar #7 - Jazz_1.41
1. mar. 2004 10:45
1 stk. L til mig tak ;)
Well kommer da an på hvordan de ser ud og hvor meget sådan en ting kommer til at koste.

Er jeg den eneste der overvejer at der måske er en skjult mening med denne poll? :D
Gravatar #8 - Brizer
1. mar. 2004 10:48
Helt enig #7
Der er da en skjult mening, de kunne o stedet have spurgt
"Er du for fed?"
he he :P ej en t-shirt? cool nok, ved ikke om jeg ville gå så meget med den men det er da sjovt nok, jeg har i forvejen en fra mit gym hvor der står HTX på det er vel i samme kategori? :D
Gravatar #9 - Redhack
1. mar. 2004 11:31
Det lyder da fedt. ;)

Den skal bare være vildt nørdet ikke? Ser den godt ud så køber jeg HELT sikkert en. :)

Hva' er der ikke nogle admin's som kan fortælle lidt om hvordan den skal se ud?
Gravatar #10 - -N-
1. mar. 2004 11:56
Jep, folk er sq fede, sørgeligt!
Gravatar #11 - Mr.Weasel
1. mar. 2004 12:40
Synes det sker ud som om folk er noget små. Det er godt nok længe siden jeg har kunne være i en L.

#10 Nu er vi nogen der ikke kan være i mindre end XXL, ikke pga. fedme, men fordi vi rent faktisk er højere end 1.70. Lidt svært at dække maven med en L eller XL når man er 2.05M.
Gravatar #12 - CRiSpY
1. mar. 2004 12:57
Small. Med min ringe højde kan jeg nemt få plads til de hele i denne t-shirt :)
Gravatar #13 - _HiGhJaCkEr_
1. mar. 2004 13:18
Grunden til at jeg har valgt XL er ikke at jeg er tyk, jeg er nærmere mager og høj, det er bare sådan at alt under XL sidder og "stumper" på mig...så alle dem der frygter at der er en skjult mening med denne poll kan vist godt slappe auf...
Gravatar #14 - <3Thinkpads
1. mar. 2004 13:52
Str M, men nu ser vi lige hvordan den kommer til at se ud:)

#11:
DAMN 2.05M?!?!?! Det var satme højt
Gravatar #15 - Yasw
1. mar. 2004 14:03
Det er svært at svare på, da tøjstørrelser er nok den ting i verden kan varierer mest.

Har både t-shirts i størrelse S og i XXL uden at der rent faktisk er den store forskel på deres faktiske størrelse.
Gravatar #16 - sphinx
1. mar. 2004 14:06
Hvor er der et preview ??

Size L må være passende for en mand på min alder ;)

Ideen er god, men hit med det preview ASAP.
Gravatar #17 - Jazz_1.41
1. mar. 2004 14:12
Kan jo egentlig også være en anden grund til at vælge en lidt stor t-shirt. Kunne jo være der er nogen folk der er for dovne til at hænge sit tøj op til tøre, og derfor tøretumbler ALT, og af den grund køber deres tøj lidt for stort.
Der er ikke noget værre end når man har købt en fed t-shirt eller lign. Man har den på én gang, smider den til vask, tøretumbler den og pludselig så bliver man nødt til at sætte den i gul og gratis som dukketøj :D
Gravatar #18 - Euroman
1. mar. 2004 14:18
Tjah kunne da være kewl nok med en NEWZ.DK T-shirt og ja jeg snupper en XL fordi jeg er FED.
Gravatar #19 - Corholio
1. mar. 2004 15:13
En størrelse M til mig, tak :-)

Få dem lige lavet i noget kvali'-vare, så tager jeg sq' 2
Gravatar #20 - Acro
1. mar. 2004 15:35
Kvalitet og design er yderst afgørende for mit eventuelle køb, prisen er derimod underordnet, og for at støtte Newz.dk vil jeg ikke have noget imod, at denne ligger lidt over det nødvendige.

Hvis vi kunne få det gamle logo broderet på nogle polo-shirts, så kunne det være ganske lækkert. Til gengæld vil jeg under ingen omstændigheder købe en hvid t-shirt med et ordinært tryk..
Gravatar #21 - Yock
1. mar. 2004 15:53
Må indrømme at jeg har andet at bruge mine penge på
Gravatar #22 - derb
1. mar. 2004 16:01
Der er også nogle der bare glade for store t-shirts selvom de er små og dejlige (mig).

Sort t-shirt med hvid skrift. Men det kommer an på hvordan den ser ud, selvfølgelig.
Gravatar #23 - PsYcHoTiUs
1. mar. 2004 16:07
Er det her ikke bare en alternativ måde at finde ud af hvor fed den gennemsnitlige bruger af dette site er?

Bruger selv XL, så jeg må gerne sige fed :)
Gravatar #24 - Phearaz
1. mar. 2004 16:24
Man skal sq da kunne se sin figur til en vis grad. Det er jo det pigerne vil ha'. Der er da ikke noget mere usexet(for piger) end en bleg computernørd i en slasket tshirt. Man kan da i det mindste have en af tingene rigtig fra starten af.
Gravatar #25 - Jazzy182
1. mar. 2004 17:48
Føj nogle store hunde vi har imellem os :)

Lav min. 2 str. M og XL
Gravatar #26 - Scotty
1. mar. 2004 20:40
Når man udbyder t-shirts, udbyder man da t-shirts i alle størrelser, og ikke kun i 1 størrelse - hvad sker der for jer Newz?
Gravatar #27 - Slacz
1. mar. 2004 21:27
Det må være en small.. Eller x-small ^ ^
#24 - du generaliserer :)
Gravatar #28 - Miklos
1. mar. 2004 21:38

Kunne være vi ville vide den ca. procentvise fordeling af vore læsere så vi ikke står med en kæmpe læs XS.

Jeg kan godt afsløre at kvaliteten er meget høj og ikke bare alm. T-Shirt samt at logoet er broderet på istedet for et tryk man vasker af.
Gravatar #29 - Miklos
1. mar. 2004 21:38

Lol - godt du forsvarer os :)
Gravatar #30 - annoia
1. mar. 2004 21:40
Tjaeh, jeg må erkende at jeg nok ikke kan være i mindre end XL... Om jeg så er fed må I spørge slacz om.

Men ud over det, så tror jeg ikke jeg kunne finde på at vise mig i en newz.dk-trøje... Skal det endeligt være nørdet, så ville jeg til hver en tid vælge en cipherpunk-tee fra thinkgeek...
Gravatar #31 - Scotty
1. mar. 2004 22:18
#28 - hvis det er et problem, hvorfor så ikke lave dem på bestilling? Så ligger i ikke inde med noget....
Gravatar #32 - Sjakalen|
2. mar. 2004 04:25
og vi vil gerne ha dem i en bedre kvalitet!! ikke de der fra Bilka 4.stk for en 100kr sku noget billigt lort! når de er vasket 4 gange ligner de sq noget der er løgn. Hanes t-shirts rykker selv om de også koster 3 for en 100kr hos Lasse Hjortnæs
Gravatar #33 - Slacz
2. mar. 2004 06:50
#29 Just bein' honest :)
#30 Nope, du er ganske normal (man fristes til at sige tynd)
Gravatar #34 - Pernicious
2. mar. 2004 08:04
Til alle der har spurgt om kvalitet, så har vi, som Miklos skriver, kun kigget efter t-shirt af høj kvalitet. Det skal jo være noget man gider og gå i, og der ikke bliver til en sove t-shirt efter 2-3 vaske.

Vi har ikke bestilt noget endnu, da vi lige ville have en ide om hvad der er interesse for. newz.dk ligger ikke inde med uanede midler, så ville være surt at brænde inde med stor stak t-shirts.

Angående udseende, vi har ikke noget billede, men det vi har i tankerne er nu rimelig simpelt. Det bliver ikke noget med et kæmpe 'newz.dk' hen over brystet eller på ryggen, men som nævnt et logo der bliver broderet på.

Vi er godt klar over at tøj i størrelse L i et mærke kan være meget forskelligt i forhold til et andet mærke. Der vil derfor også komme mål på t-shirtsne, så kan man gå hjem og hive sin yndlings shirt frem fra skabet og måle på den og se hvad der passer.

Prisen, tja den er ikke endelig afgjort, men vi satser på noget omkring 100 kroner inkl. forsendelse. Alle de endelige oplysninger vil komme senere, der er flere ting vi skal have på plads først. Hvornår det er kan jeg ikke sige helt præcist, men minimum 4 uger er nok ikke urealistisk.
Gravatar #35 - MadDoG
2. mar. 2004 09:35
#34 YeZ SiR.. lyder rigtig godt det der.. :D glæder mig til at se dem.. vil sq gerne rende rundt med sådan det... :P
og desuden 100kr inkl. forsendelse.. er sq noget alle har råd til... det er da helt sikkert... ;)

Glæder mig til at se et preview eller sådan noget lignende...
Gravatar #36 - Onde Pik
2. mar. 2004 09:57
Hmm ok.

Der er da ikke noget mere usexet(for piger > heste) end en bleg computernørd i en slasket tshirt.

Hvis man ikke kan få en med et ordenligt cut, så skal man ikke regne med at se mig i en. Der er da ikke noget mere tarveligt end det baggycut som de fleste (hvis ikke alle) geek t-shirts er lavet i.
Gravatar #37 - -ÜberG33k-
2. mar. 2004 10:22
Jep kunne jeg helt klart godt finde på at købe:) men nu siger du logo broderet på...(#34) lyder som noget ensfarvet med bare et logo? Kunne godt tænke mig noget med nogle flere farver hvis jeg skulle investere i en, noget som f.eks det her: http://www.smartguy.dk/Butik/VisEfterType.asp?type...
noget i stil med Jack & Jones t-shirts'ne måske...;)
hvis det kunne blive noget i den dur, ja så ville jeg sq nok købe mere end en:P
Gravatar #38 - Gruesome
2. mar. 2004 11:46
Var det ikke en idé at lave en konkurrence omkring hvilket logo der skulle på? Eller er logoet/trykket fundet?
Gravatar #39 - Yasw
2. mar. 2004 12:52
#34 - Det lyder jo godt. Kan i hvert fald garantere for flere køb :) Udover det kunne det være herligt med flere versioner og modeller, så vil I nok også sælge flere.
Gravatar #40 - Tomcat
2. mar. 2004 16:29

Skujlt mening? Mener du ikke en anden Agenda?

Anyway, Newz.dk ville være dum hvis den ikke brugte nogle af sine meningsmålinger til at tjene nogle penge hjem til dem.
Gravatar #41 - Samuraikaj
2. mar. 2004 16:41
XL, men vil ikke købe den!
Gravatar #42 - annoia
2. mar. 2004 18:34
Tomcat - Agenda? Mener du ikke dagsorden?
Gravatar #43 - The-Lone-Gunman
2. mar. 2004 21:00
Skal nok købe en hvis den er sort... eller mørke grå/blå...

Bare så sort som det nu kan være :)
Gravatar #44 - annoia
2. mar. 2004 22:00
Hvis man kan få en T-shirt der bare er en top (med en masse bar mave) vil slacz gerne have sådan en :)
Gravatar #45 - bruuno117
2. mar. 2004 23:52
Måske vil de bare vide hvor mange af news.dk læsere de er smælderfede, jeg synes det er en smule skræmmende at der rent faktisk er flere der bruger XXXL ende der er der bruger S

Jeg vil forresten gerne bestille en i XXXL helst større hvis i gider lave den.
Gravatar #46 - Slacz
3. mar. 2004 06:40
#44 I think.. no!

.. Og sort lyder godt!
Gravatar #47 - annoia
3. mar. 2004 07:02
Hov, kan I ikke lige modde #46 ned? Den sag har hun jo slet ikke noget at skulle have sagt i! :)
Gravatar #48 - Lucky
3. mar. 2004 09:33
L her...

check om i kan få dem i Samsøe&Samsøe, fandme gode T-shirts med et ordentligt cut.

Har tidligere haft reklame t-shirts derfra, så de kan nok snakkes med.

De er forresten små i størrelserne...
Gravatar #49 - jensendk
3. mar. 2004 15:22
#44 Alt bliver til toppe på Slacz ;-)
Gravatar #50 - Acro
3. mar. 2004 15:50
#48 Lucky:
Det er nemlig alt for lækker kvalitet - sammen med deres øvrige sortiment..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login