mboost-dp1
Hvis du skulle købe en next gen. konsol, hvilken skulle det så være?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Gamecube!
En lækker maskine, hvor (som tidligere nævnt) der bliver lagt god vægt på innovative og interessante specialtitler...
og ikke som på PS2/Xboksen hvor det meste er pc-konverteringer som pc-en som regel alligevel klarer bedre...
(ja ja Tekken 4... er en specialtitel...gaaab... nogle der kunne finde innovationerne i den titel... "jo da... nu er Eddie Gordo en pige...suk")
Men Zelda ser fandme fed ud... cellshaded dreamworks-tegnefilm siger jeg bare...
for ikke at snakke om Res Evil... flot og med det sædvanlige gameplay
Tag nu og tjek Gamecube ud når den kommer i biksene... den japanske jeg har spillet på gjorde mig meget glad....
En lækker maskine, hvor (som tidligere nævnt) der bliver lagt god vægt på innovative og interessante specialtitler...
og ikke som på PS2/Xboksen hvor det meste er pc-konverteringer som pc-en som regel alligevel klarer bedre...
(ja ja Tekken 4... er en specialtitel...gaaab... nogle der kunne finde innovationerne i den titel... "jo da... nu er Eddie Gordo en pige...suk")
Men Zelda ser fandme fed ud... cellshaded dreamworks-tegnefilm siger jeg bare...
for ikke at snakke om Res Evil... flot og med det sædvanlige gameplay
Tag nu og tjek Gamecube ud når den kommer i biksene... den japanske jeg har spillet på gjorde mig meget glad....
Hehe OP. Ja B&W var heller ikke et spil jeg brugte meget tid på :-) Men det var originalt og det var meget kreativt og revolutionerende. Thumbs up.
Jeg har set Dungeon Siege. Og jeg har læst næsten alle anmeldelserne (selvom de har været negative). Jeg syntes stadig spillet ser lovende ud (jeg takker mange gange for at man endelig har fundet ud af der sidder en 3D-accelerator i de fleste PC'ere) men jeg syntes ikke det er et kreativt eller nyskabende spil.
Jeg har set Dungeon Siege. Og jeg har læst næsten alle anmeldelserne (selvom de har været negative). Jeg syntes stadig spillet ser lovende ud (jeg takker mange gange for at man endelig har fundet ud af der sidder en 3D-accelerator i de fleste PC'ere) men jeg syntes ikke det er et kreativt eller nyskabende spil.
En af mine venner har en X-Box, og en PS-2, og ja, han har penge nok!!
MEN! X-Boxen er meget federe end PS-2'en.. Grafikken er federe, og controlleren er også federe!!
X-Boxen er altså federe end PS-2, no doubt about it.
- ZaNtA
MEN! X-Boxen er meget federe end PS-2'en.. Grafikken er federe, og controlleren er også federe!!
X-Boxen er altså federe end PS-2, no doubt about it.
- ZaNtA
Jeg vælger <STRONG>KLART</STRONG> PlayStation 2, som den konsol jeg skulle købe hvis det skulle være. Ikke fordi jeg har tænkt mig at investere i nogen af dem. Begrundelser:
PS2 kan køre linux
Sony kan fanme lave konsoller med stor erfaring
PS2 kan afspille DVD'er
Microsoft har ikke lavet nogle konsoller før Xbox så de er ikke pålidelige imho.
Gamecube lyder også interresant nok men det med DVD'en giver stadig et godt kick, hvis jeg sku købe konsol.
/Canner
PS2 kan køre linux
Sony kan fanme lave konsoller med stor erfaring
PS2 kan afspille DVD'er
Microsoft har ikke lavet nogle konsoller før Xbox så de er ikke pålidelige imho.
Gamecube lyder også interresant nok men det med DVD'en giver stadig et godt kick, hvis jeg sku købe konsol.
/Canner
Kan Sony lave konsoller med stor erfaring? Det er deres anden konsol! Og den er iøvrigt lavet helt igennem af Toshiba.
Anyways så er det vigtigere at firmaet forstår sig på spil fordi det vil afspejles i deres konsol. F.eks. en god grund til at Cuben har 4 kontroller-porte og ingen load-tider.
Anyways så er det vigtigere at firmaet forstår sig på spil fordi det vil afspejles i deres konsol. F.eks. en god grund til at Cuben har 4 kontroller-porte og ingen load-tider.
Besides er DVD ikke det der gør udslaget mere.... Folk der alligevel har råd til at købe spil til 500-600 kr. har også råd til en ordentlig DVD - Hvilket hverken X-Box eller PS2 er.
Det er lidt det samme som dem der købte en Playstation for at få en CD-afspiller. Og dem var der forhåbentlig ikke mange af.
Besides hvad er ideen med Linux til PS2? Den er en konsol. Vil du kører Linux så bruger man en PC!
Det er lidt det samme som dem der købte en Playstation for at få en CD-afspiller. Og dem var der forhåbentlig ikke mange af.
Besides hvad er ideen med Linux til PS2? Den er en konsol. Vil du kører Linux så bruger man en PC!
Altså, jeg ville helt klart vælge en Xbox, for den kan jo oxo afspille DVD'er lige med det samme.....nå nej... jamen der er da nogle helt vildt fede spil til den.....nå nej... men den fylder jo næsten ingenting.....nå nej, pis igen... designet styrer da for vildt...nå nej... men M$'s prisstrategi var da helt i top fra starten af...nå nej... hva' fa'en er der at sige? tror sq jeg køber en brugt gameboy!
GameCube!
Resident Evil, Star Wars, WaveRace, Zelda... need I say more?
Nåe ja, og så er maskinen billig og lækker, lille :-)
Resident Evil, Star Wars, WaveRace, Zelda... need I say more?
Nåe ja, og så er maskinen billig og lækker, lille :-)
jeg vil gerne have lov til at sige at gamecub er den BEDSTE go grafik og den har en fantastisk lyd ef,k x-box ødelækker cd-erene nogle x-boxer gør skod ps2 ik nær så god grafik som gamecube :0) GAMECUB DEN BEDSTE!!!!!!
<STRONG>XBOX!!! KLART!! Den er såååååååååååååååååå nice i forhold til PS2, har dog ikke prøvet GC!</STRONG>
hvis nu jeg endelig skulle købe en, så skulle det da helt klart være den der modificerede gamcube. Den i chrom og med nice display osv. ;)
Tja xboxen får min stemme, og det er ikke fordi den minder mere om en pc'er en andre eller er fra microsoft, men nu er det sådan at jeg har været så priviligeret at have alle 3 konsoller til rådighed men kun et fjernsyn, og faktum er at efter at have prøvet alle 3 konsoller var det nærmest kun xbox'en der i sidste ende var sluttet til fjernsynet.
/me har bygget sin egen konsol... dual P3 550 med 286 mb RAM og Voodoo 3 kort.
Indtil videre kan den kun spille DivX og Tux racer... men jeg skal bare lige have en SNES emulator til at virke, så er jeg tilfreds.
Indtil videre kan den kun spille DivX og Tux racer... men jeg skal bare lige have en SNES emulator til at virke, så er jeg tilfreds.
voodoo 3. ohh yes, det er bare verdens fedeste kort hurra for det. (ELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!) (Nederen!!!!!!!)
1. xbox lugter.
2. ps2 er rar.
3. dreamcast styrer.
4. gamecube suger røv.
5. gba ville være ok hvis ikke det var for den forbandet mørke skærm
og sådan er det.
basta bum.
2. ps2 er rar.
3. dreamcast styrer.
4. gamecube suger røv.
5. gba ville være ok hvis ikke det var for den forbandet mørke skærm
og sådan er det.
basta bum.
Nej, nej, NEJ!!!!
<STRONG>X-BOX KAN IKKE AFSPILLE DVD'ER OUT OF THE BOX!!!!</STRONG>
Man skal købe den skide fjernbetjening fordi i dens pris er der inkluderet en afgift som Microsoft skal betale for at lave en DVD-afspiller. Dette var en del af deres strategi for gøre konsollen billigere for folk der ikke ønskede DVD-funktionen.
Når man køber fjernbetjeningen vil dens modtager unlocke funktionen inde i X-Boxen.
BTW. Nu sidder jeg med en Cube og når man først har set Rogue Leader med al dets fantastiske bumpmapping og realtime lysberegning blegner alt andet!
<STRONG>X-BOX KAN IKKE AFSPILLE DVD'ER OUT OF THE BOX!!!!</STRONG>
Man skal købe den skide fjernbetjening fordi i dens pris er der inkluderet en afgift som Microsoft skal betale for at lave en DVD-afspiller. Dette var en del af deres strategi for gøre konsollen billigere for folk der ikke ønskede DVD-funktionen.
Når man køber fjernbetjeningen vil dens modtager unlocke funktionen inde i X-Boxen.
BTW. Nu sidder jeg med en Cube og når man først har set Rogue Leader med al dets fantastiske bumpmapping og realtime lysberegning blegner alt andet!
GameCuben ingen tvivl, den har ganske enkelt de bedste spil...det er jo Nintendo vi snakker om for fanden!!!
Plattfuss - Øhm... At der er nogen der har startet et projekt, der omhandler at smide linux på en xbox betyder ikke at den kan køre linux... ISÆR ikke, hvis de ikke har fået lavet _noget_ som helst på projektet. At sige at xboxen kan køre linux er en stor løgn, hvis man gør det på grundlag af den side du gav mig.
annoia
det er rigtigt men jeg så en enden side for et stykke siden men ie crashede inden jeg kunne bookmarke den :(
det var hvist nogen andre som så ud til at være kommet længere end dem her.
desverre
det er rigtigt men jeg så en enden side for et stykke siden men ie crashede inden jeg kunne bookmarke den :(
det var hvist nogen andre som så ud til at være kommet længere end dem her.
desverre
Zanta - At få en 900Mhz celeron som server for 1600,-? Det er da pænt billigt for en server, eller en maskine der kan bruges som renderstation, f.eks.
Jeg forstår ikke folk gider købe en PS2. Den er jo allerede forældet. X-box erda absolut den bedste konsol på markedet og det er bare et spørgsmål om tid før der kommer flere bedre spil. Hvilke gode spil var der til PS2 da den lige kom på gaden!
Psx 2 pga.: Lækkert pad, tekken, tekken 2, tekken tag tournament og tekken 4. når xbox fatter hvordan et pad skal være og der bliver lavet et spil der overhovedet kan måle sig med tekken serien ... kan det være jeg finder en prøvemaskine i merlin og spilder lidt tid. :>
Heh, det spørgsmål er da snart forældet ... eller, de første posts er?? Meget har jo ændret sig i mellemtiden, specielt med microsuX-Box :)
Ja, nu har vi set at folk helst vil have en PS2.
Og det er jo klart at de vil det. Det er jo den fede box, med de fede spil og det fede tilbehør. Og så kommer spillene ikke nødvendigvis også til PC.
For jeg mener... Er der større forskel på en x-box og en PC end at udviklerne kan trykke på to forskellige compile knapper: "Compile for X-Box" og "Compile for Windows-based PC". Det er jo samme arkitektur og samme software.
Og det er jo klart at de vil det. Det er jo den fede box, med de fede spil og det fede tilbehør. Og så kommer spillene ikke nødvendigvis også til PC.
For jeg mener... Er der større forskel på en x-box og en PC end at udviklerne kan trykke på to forskellige compile knapper: "Compile for X-Box" og "Compile for Windows-based PC". Det er jo samme arkitektur og samme software.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.