mboost-dp1
Hvis din computer var et dyr, hvilket dyr ville den så være?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Skildpadde:
Svær at komme ind til, godt beskyttet mod hackere, men når de først er inde, så er den fyldt med bløddele.
Desuden er den kompakt (bærbar) og har omtrendt ligeså mange udgange som et skildpaddeskjold (kun 3 USB-porte og ingen FireWire)
Svær at komme ind til, godt beskyttet mod hackere, men når de først er inde, så er den fyldt med bløddele.
Desuden er den kompakt (bærbar) og har omtrendt ligeså mange udgange som et skildpaddeskjold (kun 3 USB-porte og ingen FireWire)
Min er helt sikkert en gnu... Den er skide grim, en god accellerationsevne, men kanon dårlig max. hastighed, lugter af lort når man åbner den, og er ret så klumpet...
Min computer er ikke et dyr, men en laekker dame: Jeg skal bare taende hende og saa kan hun ret hurdigt faa mig til at komme :D
Den er ligesom en abe.. i nogle programmer er den i toppen, medens i andre ting er den nede på jorden og vil ikke klatre...
håber det gav mening :D
Den er ligesom en abe.. i nogle programmer er den i toppen, medens i andre ting er den nede på jorden og vil ikke klatre...
håber det gav mening :D
Andre ville kalde det en dræbersnegl. Ikke fordi den er langsom, men fordi den kan udsende dræbende segmenter i luften, der får alle andre maskiner til at gå ned i nærheden!
(Utallige beviser, strømforsyninger, bundkort, ram, etc)
Alt inden for 10 meters radius indtager den, og gumler sig godt og grundigt igennem dem, hvorefter den dumper indholdet som en gang lort til ejeren.
Jeg vil dog hellere kalde min computer for en "Australian tiger bille" (!)
Den er damn lille, ser ikke ud af en skid, men er så hurtig (set i forhold til størrelsen), at det faktisk er den hurtigeste på jorden.
http://ufbir.ifas.ufl.edu/chap39.htm
Den løber så hurtigt at dens syn faktisk ikke opdateres før den står stille igen. Derfor bliver den nød til at holde "orienterings pauser" for at se.
(Utallige beviser, strømforsyninger, bundkort, ram, etc)
Alt inden for 10 meters radius indtager den, og gumler sig godt og grundigt igennem dem, hvorefter den dumper indholdet som en gang lort til ejeren.
Jeg vil dog hellere kalde min computer for en "Australian tiger bille" (!)
Den er damn lille, ser ikke ud af en skid, men er så hurtig (set i forhold til størrelsen), at det faktisk er den hurtigeste på jorden.
http://ufbir.ifas.ufl.edu/chap39.htm
Den løber så hurtigt at dens syn faktisk ikke opdateres før den står stille igen. Derfor bliver den nød til at holde "orienterings pauser" for at se.
Grim som ind i helvede, ganske hurtig og med et underligt temperament...det må blive en gnu, eventuelt motiveret af en løve i haserne!
Vandmand, for en vandmand kan komme igennem alt!
Min computer er faktisk det smidigste dyr i verden....
Min computer er faktisk det smidigste dyr i verden....
min "dyr"e computer spinner som en ko... den er sort og alle koeer er jo sorte... og saa har den fire maver/CPU'er (CPU, GPU, Chipset CPU... og PSU CPU.... og saa har den to oejne som man kan prikke i (start og reset) det kan den godt li...!!! og en 1 lang sort hale eller 10 omme i roeven... og saa har den oxo 4 foedder... sorte... og
Doo do doohhh
jeg valgte "en ko" dont ask why....
Doo do doohhh
jeg valgte "en ko" dont ask why....
Hvor er "Leopard" muligheden. Er den der har lavet den en Mac hader eller hvad.
Nå, men jeg stemte "Andet dyr" da min Mac er en Leopard. (Efter styresystemet)
Skulle jeg vælge min Stationære PC ville det nok blive..."Æsel". Den er nu hurtig nok. Men mere stædig end den værste Bedstemor der har strikket en sweater til en om sommeren. (Og hun vil se en prøve den... Og bruge den.....Som i ikke havde regnet den ud).
Nå, men jeg stemte "Andet dyr" da min Mac er en Leopard. (Efter styresystemet)
Skulle jeg vælge min Stationære PC ville det nok blive..."Æsel". Den er nu hurtig nok. Men mere stædig end den værste Bedstemor der har strikket en sweater til en om sommeren. (Og hun vil se en prøve den... Og bruge den.....Som i ikke havde regnet den ud).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.