mboost-dp1

Hvilket spil ser du mest frem til i 2010?

Gå til bund
Gravatar #51 - Slettet Bruger [1053726943]
11. mar. 2010 13:47
Nej, jeg er så Arisk at Hitler ville fælde en tåre hvis han så mig.
Gravatar #52 - mbknielsen
11. mar. 2010 13:49
Det varmer om hjertet at se Kane & Lynch 2 komme ind på en andenplads med 25% ;)
Gravatar #53 - mazing
11. mar. 2010 13:57
Trentors (39) skrev:
Deus Ex 1 solgte en million

Hvad har salgsvolumen med kvalitet at gøre?
Skulle man følge den logik er Avatar og Transformers 2 verdens bedste film, American Idol verdens bedste TV show, osv, osv.
Gravatar #54 - Daniel-Dane
11. mar. 2010 14:04
mazing (53) skrev:
Hvad har salgsvolumen med kvalitet at gøre?
Skulle man følge den logik er Avatar og Transformers 2 verdens bedste film, American Idol verdens bedste TV show, osv, osv.
Det er det også for dets publikum.
Gravatar #55 - mazing
11. mar. 2010 14:31
Daniel-Dane (54) skrev:
Det er det også for dets publikum.

Hvad? Det må du gerne lige forklare.

Jeg har set Avatar og den kan beskrives med et ord: Meh.
Gravatar #56 - Slettet Bruger [1053726943]
11. mar. 2010 14:40
mazing (55) skrev:
Jeg har set Avatar og den kan beskrives med et ord: Meh.

Det han siger er at den ikke ville sælge godt hvis den ikke var god.
Og at 99% af dem der synes den var god er mindless sheep :) men det er i sidste ende også dem der bestemmer.
Gravatar #57 - mazing
11. mar. 2010 14:45
SlettetBruger (56) skrev:
Det han siger er at den ikke ville sælge godt hvis den ikke var god.

Nej, det han skriver er at Avatar osv. er verdens bedste film i dets publikums øjne.

Det er også noget pjat at den ikke ville sælge godt, hvis den ikke var god. Der findes tons af gode film som ikke er specielt populære. Der findes tons af populære film der er dårlige.

Transformers 2 - En af de mest sete film sidste år. - Imdb rating: 6.1
Gravatar #58 - Slettet Bruger [1053726943]
11. mar. 2010 14:47
mazing (57) skrev:
Nej, det han skriver er at Avatar osv. er verdens bedste film i dets publikums øjne.

Ja ok.. Men så er det det han burde ha skrevet xD

mazing (57) skrev:
populære film der er dårlige.

Men så var spørgsmålet jo, om dem der ser den så meget, synes den er dårlig :)
Gravatar #59 - Daniel-Dane
11. mar. 2010 14:50
mazing (57) skrev:
Transformers 2 - En af de mest sete film sidste år. - Imdb rating: 6.1
Nu bruger jeg ikke selv imdb, når jeg vil finde ud af, om jeg kan lide filmen.
Gravatar #60 - mazing
11. mar. 2010 14:53
SlettetBruger (58) skrev:
Men så var spørgsmålet jo, om dem der ser den så meget, synes den er dårlig :)

Og så var svaret jo: Det er ikke forudbestemt. Jeg brød mig ikke specielt meget om Avatar.

Du finder jo først ud ad om filmen er god EFTER du har betalt :)

Tror nærmere du skal se på ting som massiv markedføring og hype.

Daniel-Dane (59) skrev:
Nu bruger jeg ikke selv imdb, når jeg vil finde ud af, om jeg kan lide filmen.

Hvor kommer IMDBs rating fra? De kommer fra brugerne som har set filmen. Det var min pointe. En populær film der får lave ratings af dets publikum.
Gravatar #61 - Tobebech
11. mar. 2010 15:20
Trentors (41) skrev:
Ja især når det ligger nr. 2 på denne liste : http://www.digitalbattle.com/2010/02/20/top-10-mos...

GT5 har et budget på 80 millioner dollars. Man skal fandme sælge mange spil for at det bliver tjent hjem og derfor må forvente at mange gerne vil have dette spil.

Og hvis du ellers kigger på denne liste så vrimler den ikke just med ekslusive PC-titler. Måske et tegn på at de mange udviklingspenge bliver brugt på der hvor de kan tjenes ind...

Så du siger altså at et dyere spil, betyder det er bedre?
Så vidt jeg kan se så er alle de spil på listen nogle der med sikkerhed kommer i år. Kigger man på GT5 og dets mange udsættelser er der sku ikke noget der ligger fast der.
Gravatar #62 - BuFFer
11. mar. 2010 15:58
StarCraft II. Jeg har spillet endel beta og det lover godt! :D

GG
Gravatar #63 - Tumleren
11. mar. 2010 16:06
Cataclysm. Giv mig min fucking tauren paladin
Gravatar #64 - Trentors
11. mar. 2010 18:02
Nu er afstemningen ikke hvilket spil bliver bedst i 2010 men hvilket spil folk ser frem til. De mest populærer franchises har flest fans og ergo må der være flest der ser frem til dem. Derfor jeg undrer det mig at årets største og mest forventede spil ikke er på listen.

PS: Transformers 2 sucks. Det gjorde etteren også men der har helt sikkert været mange som så frem til toeren.

Nej det siger vi ikke. Hvorfor læser I ordet "bedre"/"bedst" når det IKKE står der?

Et spil som har kostet MANGE penge skal sælges i MANGE eksemplarer for at tjenes ind. ERGO må man fra Sonys side sondre med at der er MANGE som ser frem til GT5 siden de tillader så stort budget.

At MANGE ser frem til at spil må betyder at MANGE ser frem til det (tada) og derfor bør det være på listen.
Gravatar #65 - Tobebech
11. mar. 2010 18:52
#64 Men det er stadig ikke sikkert det udkommer i år. Efter alle de udsættelser er jeg ikke sikker på noget som helst. Men jeg giver dig ret, Gran Turismo serien er nok den mest anderkendte bilspils serie nogensinde, og jeg kan garenterer at alle de 4.5 millioner der købte prolouge også ser frem til spillet.
Gravatar #66 - mazing
11. mar. 2010 23:06
Trentors (64) skrev:
Nu er afstemningen ikke hvilket spil bliver bedst i 2010 men hvilket spil folk ser frem til. De mest populærer franchises har flest fans og ergo må der være flest der ser frem til dem. Derfor jeg undrer det mig at årets største og mest forventede spil ikke er på listen.

Fordi så havde der bare stået Fifa 2011, NFL 2011, Ishockey 2011, Cricket 2011, Super Mario 13 og GuitarHero 28. ;)

Din kommentar om Deus Ex ramte en nerve :) Det er sgu en klassiker som revolutionerede spil i sin tid.

Det er ikke for sjov man siger at hver gang Deus Ex nævnes, bliver det geninstalleret et eller andet sted. :P
Gravatar #67 - Trentors
12. mar. 2010 07:50
Nu tror jeg mange ser frem til det næste Super Mario Galaxy (inkluderet undertegnet), men de andre spil du nævner er "årlige" spil og ingen ser specielt frem til dem. Hvorimod Zelda, FF og Mario spil er noget man venter årevis på og folk er kæmpe fans.

Well Deus Ex var sikkert udemærket (jeg var dog ikke vild med det og gav det ikke nok en chance) men 2'eren var ikke just en "kritiker-darling". Så hvorfor skulle 3'eren blive godt?
Gravatar #68 - moulder666
12. mar. 2010 10:40
Hvor er Final Fantasy XIII??
Final Fantasy X solgte ca. 8 millioner eksemplarer og Lost Planet solgte under 2,5 så undrer man sig over denne liste. Især når man ved hvor mange som ser frem til FF-spil.
Og Deus Ex? Begge spil har tilsammen solgt 2,15 millioner spil. Prøv at sammenligne med hvad FF-serien har solgt.
Eller Gran Turismo 5? Et spil som normalt sælger i 10-15 millioner eksemplare klassen? Ja i har sikkert ikke hørt om det. Det udkommer ikke til PC.
Det er så typisk newz.dk. Hvis det ikke udkommer til PC så har folk ikke en dyt styr på hvad som sker. Hellere bruge masser af tid på et obskurt lille PC-spil end på et konsol-spil som er LANGT mere populært (og ofte bedre).
Nå måske kan den store "andet"-kategori give et hint om I er langt ved siden af...

Jeg er ganske vild med FF-serien og ejer også et par af dem, men jeg ved præcis hvad jeg får, når jeg køber et FF-spil og derudover kommer der konstant et nyt spil.

Når det gælder et spil som Deus Ex 3, hvor jeg købte etteren for omkring 8-9 år siden og elskede det og faktisk ikke anede, at der var en toer...så ser jeg jævnt meget mere frem til Deus Ex!

Det kan dog sagtens være, at jeg ender med at købe begge dele, men jeg ved godt hvad jeg er mest spændt på! :-)
Gravatar #69 - El_Coyote
12. mar. 2010 11:38
EVE Online Tyrranis

Flere pubbies skal griefes!
Gravatar #70 - Billy Blaze
12. mar. 2010 11:54
StarFUCKINGcraft 2... (Pron udgaven af Starcraft 2)

Ingen over, ingen ved siden af...

Gravatar #71 - mazing
12. mar. 2010 13:08
Trentors (67) skrev:
men de andre spil du nævner er "årlige" spil og ingen ser specielt frem til dem.

Jeg tillader mig at quote dig selv:
De mest populærer franchises har flest fans og ergo må der være flest der ser frem til dem.

Kan du bestemme dig? :P
Gravatar #72 - julu
12. mar. 2010 14:22
Rage, men også BF3
Gravatar #73 - reaper.dk
12. mar. 2010 15:56
Nu hvor BFBC2 er udkommet, så er der egentlig ikke så meget jeg ser frem til i 2010.

Har spillet en del wow, men det siger mig ikke så meget mere, så Cataclysm skal være ekstremt godt/nyskabende, hvis det skal fange mig igen, og det tvivler jeg på.

Men jeg valgte andet, da jeg dog ser frem til Monkey Island 2 SE :)
Gravatar #74 - codezero
12. mar. 2010 16:55
Andet = Mafia 2!
Jeg er da også rigtig glad for en Portal 2.
Det eneste spil på listen jeg kunne finde på at prøve er Deus Ex 3.
Gravatar #75 - Avenger-
13. mar. 2010 09:06
Trentors (67) skrev:
men de andre spil du nævner er "årlige" spil og ingen ser specielt frem til dem.

Der tror jeg til gengæld, at du tager fuldstændig fejl. FIFA 10 har solgt 10 millioner eksemplarer (og du sagde FF X solgte 8 ikke?) siden dets lancering, og sådan er det stort set hvert år et nyt FIFA udkommer. Der var en der nævnte "mindless sheep" før, og det er vel netop disse titler, som størstedelen af disse bliver brødfødet med.

Tror der er rigtig mange, der egentlig ikke bryder sig så meget om gaming, der alligevel køber en konsol for at kunne spille FIFA. Det er også derfor vi ser spillet blive udgivet til PS2 endnu, da rigtig mange af deres trofaste fans ikke umiddelbart gider smide penge afsted efter en PS3, hvis de allerede har en PS2 de kan spille FIFA på.

Jeg tror vi ser præcis det samme med de officielle NBA-, NFL- og NHL-spil i Nordamerika, hvor de sportsgrene er lige så store som fodbold er i Europa.

Jeg kan kun give dig ret i, at pollen mangler titler, specielt GT5 (Og Mario og Zelda) burde der nok være tænkt over. Men nu blev pollen sådan her, så lad os hellere komme ud i diskussionen om hvilke spil, der er "bedst", "fedest" osv. end hvilke der hører til på en afstemning :)
Gravatar #76 - Amadeus
13. mar. 2010 13:38
Portal 2 - Yes sir.
Gravatar #77 - Kvau
13. mar. 2010 14:49
Overskrift skrev:
Hvilket spil ser du mest frem til i 2010?

Er det der Cataclysm et spil? for mig at se må det høre under kategorien udvidelse (expansion), men selvfølgelig så skal det da med i sådan en afstemning :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login