mboost-dp1
Hvilket spil ser du mest frem til hvis/når det kommer ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det er sq lidt utroligt at andre firmaer ikke kan snige sig i nærheden af Blizzard spil - og sådan har det sq været nærmest altid. Jeg har ALDRIG været til et LAN eller lign. uden at der er spillet lidt WC, WC2, WC3, D1 eller D2... og selvfølgelig også Starcraft!
Jeg forstår ikke hvordan andre firmaer kan have SÅ svært ved at lancere titler i samme kvalitet.
Og inden jeg bliver flamet, så synes jeg VIRKELIG der er langt imellem gode spil.
Jeg forstår ikke hvordan andre firmaer kan have SÅ svært ved at lancere titler i samme kvalitet.
Og inden jeg bliver flamet, så synes jeg VIRKELIG der er langt imellem gode spil.
#6 de sørger vel for at have de bedste udviklere, både med hensyn til grafik og gameplay - ved selvf godt grafiken i wow ikke er noget iforhold til så mange andre spil, men det er der jo en mening med.
Lidt ligesom hvorfor ingen kan nærme sig google på det marked... fordi de sørger for at have de bedste folk, lytter til den store bruger skare og kom frem på det helt rigtige tidspunkt.
Lidt ligesom hvorfor ingen kan nærme sig google på det marked... fordi de sørger for at have de bedste folk, lytter til den store bruger skare og kom frem på det helt rigtige tidspunkt.
Diablo 3 - uden nogen som helst form for sammenligning!
#2 i min verden er helt klart "Blood Bowl" der udkommer her i starten af 2009 engang - amerikansk fodbold med brutalitet og Warhammer-racer - det kan også kun blive genialt!
#3 må så blive SC2 - det glæder jeg mig godt nok også til!
#4 - Deus Ex 3
Derudover er der ikke så meget...Duke Nukem Forever tror jeg KUN kan skuffe, hvis det nogensinde dukker op!
#2 i min verden er helt klart "Blood Bowl" der udkommer her i starten af 2009 engang - amerikansk fodbold med brutalitet og Warhammer-racer - det kan også kun blive genialt!
#3 må så blive SC2 - det glæder jeg mig godt nok også til!
#4 - Deus Ex 3
Derudover er der ikke så meget...Duke Nukem Forever tror jeg KUN kan skuffe, hvis det nogensinde dukker op!
I wish: remake Final Fantasy 7 - men det skal laves ordentligt.
For real: Final Fantasy XIII (de versioner der nu engang kommer)
Efterfølgende har jeg lovet min bedste ven at spille diablo 3 med ham når det udkommer. Så det er nummer 3.
Ellers tror jeg ikke rigtig der er noget jeg glæder mig til, har ikke holdt så meget øje.
For real: Final Fantasy XIII (de versioner der nu engang kommer)
Efterfølgende har jeg lovet min bedste ven at spille diablo 3 med ham når det udkommer. Så det er nummer 3.
Ellers tror jeg ikke rigtig der er noget jeg glæder mig til, har ikke holdt så meget øje.
Jeg har altid været en fan af Duke Nukem. Det passer mig rigtigt meget at man bare skal 'pull the fucking trigger' uden at tænke.
... kan fandeme ikke tåle spil hvor man skal tænke. Taber konstant. Nej, et godt shoot em up hvor man kan gemme sig bagved GOD-mode! Fuck yea!
Uhhm... baby, I'll wait.... Forever.... Forever... for you... Dukey Boy... uhhhmm... baby
... kan fandeme ikke tåle spil hvor man skal tænke. Taber konstant. Nej, et godt shoot em up hvor man kan gemme sig bagved GOD-mode! Fuck yea!
Uhhm... baby, I'll wait.... Forever.... Forever... for you... Dukey Boy... uhhhmm... baby
Jeg stemte altså Duke Nukem. Hvordan kan man stemme andet?
Tror mange herinde har glemt (eller aldrig prøvet) hvordan det er at spille et så voldeligt, total sindsygt ligegyldig, ingen handling skydespil, og så høre en af de berømte 1liners som: "You're an inspiration for birth control" eller "It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
Dam jeg kan ikke vente til når/hvis de får Duke boy vækket til live igen. Duke Nukem FTW
Tror mange herinde har glemt (eller aldrig prøvet) hvordan det er at spille et så voldeligt, total sindsygt ligegyldig, ingen handling skydespil, og så høre en af de berømte 1liners som: "You're an inspiration for birth control" eller "It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
Dam jeg kan ikke vente til når/hvis de får Duke boy vækket til live igen. Duke Nukem FTW
D3 selvfølgelig.
Faktisk imponerede at se hvormange flere Diablo fans der er herinde, i forhold til Starcraft.. Det er overraskende.
Faktisk imponerede at se hvormange flere Diablo fans der er herinde, i forhold til Starcraft.. Det er overraskende.
#7 Ikke bare det med at de sørger for at have de bedste, der er noget der heder nu skal det bare være færdigt ved Blizzard, de er villig til at kaste alle de penge og tid i et spil kræver eller skrotte det, det er ingen andre udviklere derfor kommer de heller ikke i nærheden, derfor er det også sjovt at se dem pyldre over piratkopiering osv, for hver eneste gang er Blizzard langt over alle andre med deres spil og kvalitet, der er ingen der står tæt på andet end Valve.
Det kan ikke passe det bare er held vi har 2 firmaer der kan lave guld, guld og guld. De er også villige til at ændre alt i deres spil, det er sjovt når man ser et Blizzard spil i Alpha eller Beta stadiet, det ligner faktisk slet ikke det færdige produkt, når man ser det fra andre spil, ja så ligner det stort set det som det gjorde i alpha og beta.
Intet er helligt i deres udvikling process, er der noget der ikke er sjovt bliver det ændre fjenet, og de så skal skrotte hele deres game engine, har vi set også ved Starcraft i sin tid der blev skiftet engine mange gange, ved Diablo 3, har de lavet mener det var 2-3 grafiske stile af spillet som de ikke har synes om, og som er blevet skråttet.
De er alså villig til at sige, vil man tjene penge på man ofre mange penge. Derfor har vi Valve og Blizzard og derefter alle samlebånds spil firmaerne.
Det kan ikke passe det bare er held vi har 2 firmaer der kan lave guld, guld og guld. De er også villige til at ændre alt i deres spil, det er sjovt når man ser et Blizzard spil i Alpha eller Beta stadiet, det ligner faktisk slet ikke det færdige produkt, når man ser det fra andre spil, ja så ligner det stort set det som det gjorde i alpha og beta.
Intet er helligt i deres udvikling process, er der noget der ikke er sjovt bliver det ændre fjenet, og de så skal skrotte hele deres game engine, har vi set også ved Starcraft i sin tid der blev skiftet engine mange gange, ved Diablo 3, har de lavet mener det var 2-3 grafiske stile af spillet som de ikke har synes om, og som er blevet skråttet.
De er alså villig til at sige, vil man tjene penge på man ofre mange penge. Derfor har vi Valve og Blizzard og derefter alle samlebånds spil firmaerne.
squad2nd (13) skrev:Jeg har altid været en fan af Duke Nukem. Det passer mig rigtigt meget at man bare skal 'pull the fucking trigger' uden at tænke.
Hmm.. lyder som om du skulle bruge noget tid på Serious Sam. ;-)
Har som mange andre stemt D3...
Undrede mig godt nok lidt over Incubation 2
Jeg spillede selv Incubation til hudløshed da det var hot tilbage omkring år tusinde skiftet, men jeg har da godt nok ikke hørt at de var ved at lave en 2'er, kunne heller ikke rigtigt finde noget info om en 2'er på google..
Er der nogen der ved noget om denne titel?
Undrede mig godt nok lidt over Incubation 2
Jeg spillede selv Incubation til hudløshed da det var hot tilbage omkring år tusinde skiftet, men jeg har da godt nok ikke hørt at de var ved at lave en 2'er, kunne heller ikke rigtigt finde noget info om en 2'er på google..
Er der nogen der ved noget om denne titel?
#29 Klart klart...
ingen tvivl kunne sku være fedt at prøve en opdateret udgave af spillet... fame mange hyggelige timer der smidt i det hul.
Så må man bare håbe at de ikek laver for meget om på gameplayet, og f.eks fjerne den turbaserede del af spillet.
Der laves efter min mening for få turbaserede spil nu om dage...
Det virker næsten som om branchen har bandlyst den slags...
Min lid ligger hos Stardock og Elemental: War of Magic..
ingen tvivl kunne sku være fedt at prøve en opdateret udgave af spillet... fame mange hyggelige timer der smidt i det hul.
Så må man bare håbe at de ikek laver for meget om på gameplayet, og f.eks fjerne den turbaserede del af spillet.
Der laves efter min mening for få turbaserede spil nu om dage...
Det virker næsten som om branchen har bandlyst den slags...
Min lid ligger hos Stardock og Elemental: War of Magic..
#33 Ja ok, Freelancer 2 kunne også være fedt!
Men min yndlings-toer nogensinde, hvis altså de kunne finde på at lave den, ville være til Fantasy General...det holder sgu stadig den dag i dag, og er 12 år gammelt!
Men min yndlings-toer nogensinde, hvis altså de kunne finde på at lave den, ville være til Fantasy General...det holder sgu stadig den dag i dag, og er 12 år gammelt!
Jeg kan ikke just sige jeg ser frem til nogle af de nævnte spil. har aldrig spillet forgængerene til dem, så jeg ved ikke hvad jeg skal synes om dem.
Glæder mig til gengæld til Metroid Dread (eller hvad det nu kommer til at hedde. Indtil videre kører det under projekt-navnet Dread) til DS.
Glæder mig til gengæld til Metroid Dread (eller hvad det nu kommer til at hedde. Indtil videre kører det under projekt-navnet Dread) til DS.
Hvorfor dælen er Bioshock 2 ikke på den liste? Etteren var kun en af de mest populære og anmelderroste spil nogensinde som fik selv den "almindelige" brede presse til at åbne øjene for spil kunne være kunst og besidde en dybde der går længere end "skyd ham/den/det før de skyder dig".
Bioshock 2 helt klart.
Blizzard er IMO overrated. De laver da nogle gode spil men grafikken er altid last-gen og så fantastisk er gameplayet altså heller ikke i et spil som Diablo. Men StarCraft 2 bliver da fedt men jeg har svært ved at se det distancerer sig voldsomt fra f.eks. WarCraft 3.
Bioshock 2 helt klart.
Blizzard er IMO overrated. De laver da nogle gode spil men grafikken er altid last-gen og så fantastisk er gameplayet altså heller ikke i et spil som Diablo. Men StarCraft 2 bliver da fedt men jeg har svært ved at se det distancerer sig voldsomt fra f.eks. WarCraft 3.
Ka du så se at komme igang! :(kasperow (39) skrev:Jeg kan ikke just sige jeg ser frem til nogle af de nævnte spil. har aldrig spillet forgængerene til dem, så jeg ved ikke hvad jeg skal synes om dem.
Aldrig spillet starcraft, diablo eller duke nukem spillene? Damn... Klassikere, alle sammen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.