mboost-dp1

Hvilket firma har performance kongen i 3D ved udgangen af 2002?

Gå til bund
Gravatar #51 - Onde Pik
7. jan. 2002 11:01
CC light er ikke en hylende fis sundere for dig, det feder måske mindre men tilgengæld øger det din appetit.

Og ja Coca-Cola er sgu noget lignende gudernes nektar, men det er ret dyrt at leve af hvis man er på SU.

Et udemærket alternativ er "Narcola" (Cola classic fra netto), det er nemmerlig billigere end mælk og smager udemærket.
Gravatar #52 - Polyvinylchlorid
7. jan. 2002 11:38
light produkter smager af helvedes til er i så tilfredse ??!
Gravatar #53 - Trentors
7. jan. 2002 11:53
Uhhhh det er sent at blande sig men hva faen.

ATI's nye kort som OndePik nævner bliver fandme ondt. Ideen med at have RAM on die med GPU'en giver en uset performance og det er jo også hele Bitboys koncept. Deres chip (eller rettere diagram) har kun en force nemlig on die videoram..... Øv nu var der nogle andre der fik ideen hva. Dø bitboys!

Iceman DU KAN IKKE SPILLE ALLE SPIL I 1024*768 MED ALLE DETALJER SLÅET TIL PÅ DIT KYRO!!!!

Det er sgu noget pis at sige sådan noget og alligevel er der mange der gør det :-( Men tag f.eks. Max Payne - Det hakker sgu selv på et Geforce 3 Ti200 i 1024*768 med alle detaljer....... så spar os for denne "Jeg kan spille alle spil"-bullshit.
Gravatar #54 - Trentors
7. jan. 2002 12:03
Hov det må i undskylde. Det var ikke min mening at nævne noget om grafikkort i dette forum. Tilbage til Cola diskussionen:

Coca Cola styrer....gad godt at smage det første versioner af drikken hvor tilsætningsstoffet ikke var koffein. Enjoy Cocaine.

Og med hensyn til Ligt vs. Regular så er det en vanesag. Dem der drikker Light hader sukkersødet coke og omvendt. Det ved man først når man har drukket begge dele i længere perioder! Men jeg foretrækker nu selv sukkersødet fordi som OP nævnte så bliver man pissesulten af aspartam!
Gravatar #55 - *Iceman
7. jan. 2002 13:31
<STRONG>Trentors</STRONG> :

Sjovt at du lige skulle nævne Max Payne - En af de flotteste IMO spil til dato. Det er nok det eneste nye spil (som jeg har spillet) der har dræbt kortet i visse scener. Dog er det lidt svært at lave benchmarks i spillet, men jeg har fundet en artikel som giver et mod, som kan gøre det for dig.

http://www.3dcenter.de/artikel/maxpayne_benchmarki...

Jeg har selv sidder og leget lidt med det for at se mine FPS i spillet, men det er lidt svært at sammenligne da jeg kun har det ene gfx kort. Umiddelbart blev jeg ikke overrasket over resultatet. I den benchmark (nr. 3) som foregår indenfor (som det meste af spillet) får jeg det bedste resultat. Andre steder, som fks. slutningen - hvor jeg indrømmer at jeg satte detaljerne ned - kørte kan knap så flydende.

Men hvis du skulle være interesseret så får jeg følgende FPS i de forskellige benchs.

All settings to High, Fogging On, Sounds On, Screen Buffers Triple, Filtering mode Bilinear, Texture Color Depth 32 Bit, AA off, 800*600*32

1: 16,16
2: 18,89
3: 31,76
4: 21.22

ved 1600*1200*32

1: 12,87
2: 17,88
3: 15,31
4: 12,84

Specs på min maskine :

Atlon Classic 900 Mhz
Abit KA7-100 (kører 133 mhz på FSB'en)
640 Mb Pc133 Ram
Hercules 4500 Prophet KyroII 64Mb

Derimod i spillet RTCW kører kortet sublimt i 1024*768 (måske fordi det bygger på en ældre engine). De langsomme fps i Max Payne skyldes nok dens manglende T&L enhed. Det kunne være sjovt hvis jeg kunne få noget respons på mine benchs. i form af resultater fra andre gfx kort.

Mht til Cola diskutionen, så er <STRONG>PEPSI</STRONG> den eneste rigtige cola. Det er bare ikke gået op for de fleste.......
Gravatar #56 - J.R.Ewing
7. jan. 2002 14:10
BLASFEMI!

PS.
Hektor koder HTML! :)
Gravatar #57 - mega2507
11. jan. 2002 09:52
Til alle jer der siger at ATI laver de eneste stabile TV in/out drivere... så sidder jeg dagligt ca. 8 timer og ser TV via mit ASUS v7700 Deluxe og min TVBOX... og der har aldrig været nogen problemer what so ever... så hold nu bare kæft når i ikke har prøvet kvalitet...
Gravatar #58 - Polyvinylchlorid
11. jan. 2002 09:57
kender intet til ati's tv in/out men det er vel det eneste der virker på kortet, så derfor mener ati aberne jo nok at det er super stabilt.
Gravatar #59 - J.R.Ewing
11. jan. 2002 10:17

<STRONG>Til alle jer der siger at ATI laver de eneste stabile TV in/out drivere... så sidder jeg dagligt ca. 8 timer og ser TV via mit ASUS v7700 Deluxe og min TVBOX... og der har aldrig været nogen problemer what so ever... så hold nu bare kæft når i ikke har prøvet kvalitet...</STRONG>

Maybe u should get out more :)
Gravatar #60 - El_Coyote
12. jan. 2002 02:33
lol.. 8 timer dagligt får man da flimmer i knolden af :) - hvis man ser så meget tv skaffer man da et fjernsyn - så kan man da også bruge sin monitor til noget (medmindre man køber et ekstra)
Gravatar #61 - Baxeno
15. jan. 2002 07:07
Man skal jo også lige huske at NVIDIA kommer med et GeForce 4 her om en månedes tid :)
Gravatar #62 - C#
17. jan. 2002 08:05
og ati lidt efter med et kort der igen slår g4 :)
Gravatar #63 - C#
17. jan. 2002 08:06
og ati lidt efter med et kort der igen slår g4 :)
Gravatar #64 - Mysterio
18. jan. 2002 17:09
hmm jeg har købt et geforce2 mx 400 (32 eller 64 ram kan ikke huske)

det kosted ca. 1200 da jeg købte det
det virker
det kan køre alle de spil jeg spiller
det er fra nvidia
der kommer løbende nye drivere
jeg er tilfreds

se det kan godt gøres uden at bebrejde nogen
(ups ikke helt)

MVH
-Kenneth
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login