mboost-dp1
Hvilket Blizzard-spil ser du mest frem til?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Diaaaaaablooooo 3 :D men også Starcraft 2, det ligger hvis meget lige. 50/50.
Diablo 3, bliver wow uden at man skal bruge 4 timer i raid uden man kan stoppe og med meget mere loot og federe historie! :D
Glædermig til Diablo 3, forhåbelig bliver det ikke casual-a-fied.
Håber virkelig stadig der er Hardcore mode i D3!
Diablo 3, bliver wow uden at man skal bruge 4 timer i raid uden man kan stoppe og med meget mere loot og federe historie! :D
Glædermig til Diablo 3, forhåbelig bliver det ikke casual-a-fied.
Håber virkelig stadig der er Hardcore mode i D3!
eg havde et svært valg imellem Starcraft 2 og Diablo 3.. men den endte på Starcraft 2.. fordi jeg sagtens ku forestille mig Diablo 3 online ku blive noget lig WoW.. og det gider jeg sku ikke mere,
Diablo 3 herfra, men skal selvfølgelig stadig ha' Starcraft 2 på release datoen :P Det bliver også spændende med det uannoncerede MMO, som de jo siger bliver en helt ny franchise :O
Begynder nok på Star Wars The Old Republic anyway :/
Begynder nok på Star Wars The Old Republic anyway :/
Krischard ApS (8) skrev:#7
Starcraft er ikke fantasy?
Øh nej, det var også det jeg sagde... hvis man ikke bryder sig om fantasy, så er der kun starcraft tilbage
Eller sat op i en matematisk formel for at vise hvad jeg mener:
Blizzard games - Blizzard fantasy games = Starcraft
Kan ikke komme i tanke om andre non-fantasy spil som Blizzard har lavet
Og eftersom at Starcraft ikke var særligt interessant, så har Blizzard ikke lige lavet noget jeg er interesseret i
Adagio (14) skrev:Krischard ApS (8) skrev:#7
Starcraft er ikke fantasy?
Øh nej, det var også det jeg sagde... hvis man ikke bryder sig om fantasy, så er der kun starcraft tilbage
Eller sat op i en matematisk formel for at vise hvad jeg mener:
Blizzard games - Blizzard fantasy games = Starcraft
Kan ikke komme i tanke om andre non-fantasy spil som Blizzard har lavet
Og eftersom at Starcraft ikke var særligt interessant, så har Blizzard ikke lige lavet noget jeg er interesseret i
Han mener, at din påstand om, at StarCraft ikke er fantasy ikke er korrekt (han mener det er fantasy)
Starcraft2.... fordi 1'eren er det bedste RTS spil nogensinde...
Men glæder mig NÆSTEN ligeså meget til Diablo3...
Har slet ik hørt noget om at de sku komme med et ny MMO men lyder da spændende, så længe de formår at lave det markant anderledes end wow - ellers ryger lidt af pointen...
Spiller WoW flere dage om ugen så selvfølgelig glæder jeg mig også til endnu en udvidelse, selvom jeg da synes der er rigeligt tilbage i den nuværende.
Men glæder mig NÆSTEN ligeså meget til Diablo3...
Har slet ik hørt noget om at de sku komme med et ny MMO men lyder da spændende, så længe de formår at lave det markant anderledes end wow - ellers ryger lidt af pointen...
Spiller WoW flere dage om ugen så selvfølgelig glæder jeg mig også til endnu en udvidelse, selvom jeg da synes der er rigeligt tilbage i den nuværende.
Glæder mig mest til Diablo 3 fordi historien i de spil er så fed, men det bliver nok Starcraft II der får mest spilletid for vedkommende.
Cavort (22) skrev:Men hvor er Blade & Soul på den liste der? Det bliver kraftedme et vildt MMO.
Det er da ikke Blizzard?
Tumleren (15) skrev:
Han mener, at din påstand om, at StarCraft ikke er fantasy ikke er korrekt (han mener det er fantasy)
Øh ok... Starcraft? Fantasy? Har meget svært ved at se hvordan Starcraft kan blive betegnet som fantasy
Ok, jeg har kun lige spillet de første to baner af spiller for 10 år siden, kan godt være der kommer nogle fantasy elementer senere, men kan ikke lige se hvad det skulle være
Adagio (28) skrev:Øh ok... Starcraft? Fantasy? Har meget svært ved at se hvordan Starcraft kan blive betegnet som fantasy
Ok, jeg har kun lige spillet de første to baner af spiller for 10 år siden, kan godt være der kommer nogle fantasy elementer senere, men kan ikke lige se hvad det skulle være
Præcis ;)
D3, til enhver tid!
SC2 står også højt på min ønskeliste, men den dag D3 udkommer, tager jeg en uges ferie sammen med (indtil videre) 3 andre kammerater og så skal der nørdes! :D
SC2 står også højt på min ønskeliste, men den dag D3 udkommer, tager jeg en uges ferie sammen med (indtil videre) 3 andre kammerater og så skal der nørdes! :D
Den uannoncerede MMO, ikke fordi det er en MMO, ikke fordi jeg behøver en erstatning til WoW, men fordi det er ngoet NYT fra Blizzard og ikke bare endnu en efterfølger.
Bevares, deres andre har været fede, men vi vil se noget nyt!
Glæder mig meget til Diablo 3, mest fordi jeg godt kunne tænke mig et godt LAN spil. Specielt efter eg blev grumt skuffet ved Hellgate London..
SC2 siger mig ikke så meget. Jeg glæder mig til Single Player delen og endnu mere til de nye custom maps som folk får lavet, men ikke multiplayer delen. Jeg ender nok med at råsnyde mig igennem SP alligevel, bare for historiens skyld =/
Bevares, deres andre har været fede, men vi vil se noget nyt!
Glæder mig meget til Diablo 3, mest fordi jeg godt kunne tænke mig et godt LAN spil. Specielt efter eg blev grumt skuffet ved Hellgate London..
SC2 siger mig ikke så meget. Jeg glæder mig til Single Player delen og endnu mere til de nye custom maps som folk får lavet, men ikke multiplayer delen. Jeg ender nok med at råsnyde mig igennem SP alligevel, bare for historiens skyld =/
Smiley (37) skrev:Den uannoncerede MMO, ikke fordi det er en MMO, ikke fordi jeg behøver en erstatning til WoW, men fordi det er ngoet NYT fra Blizzard og ikke bare endnu en efterfølger.
Det er da ret længe siden blizz har fundet på noget nyt. Tror du ikke bare det bliver world of starcraft eller en lignende tåbelighed?
Hvis ikke jeg tager meget fejl har de eksplicit sagt at der er tale om en ny franchise.
Hvis ikke jeg tager meget fejl har de eksplicit sagt at der er tale om en ny franchise.
Jeg er holdt op med at vente på spil efter Fallout 3 udkom, den skuffelse kommer jeg mig næppe over i indeværende årti.
HVIS det endelig skulle være, ville det nok være Diablo III. WoW må de for min skyld godt kaste i graven, Starcraft har aldrig rigtigt fanget mig på noget højere plan.
HVIS det endelig skulle være, ville det nok være Diablo III. WoW må de for min skyld godt kaste i graven, Starcraft har aldrig rigtigt fanget mig på noget højere plan.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.