mboost-dp1
Hvilket af Homers udtryk er sejest?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvad fanden er en "Homers" for en fisk?
For mig at se må ham homerfisken være resicivaudiofil (Øhhh Hektor, hvordan skal det staves????)
For mig at se må ham homerfisken være resicivaudiofil (Øhhh Hektor, hvordan skal det staves????)
mmmmmmm invisible colaaaaa
mmmmmmm something
mmmmmmm organized crime
mmmmmmm Beeeeeer
Det største udtryk for ekstase ever :D
mmmmmmm something
mmmmmmm organized crime
mmmmmmm Beeeeeer
Det største udtryk for ekstase ever :D
Miklos:
Jeg tror ikke vi andre er enige med dig, bare se afstemningen. :-)
SÅ nu må du hellere sige det sejeste udtryk han har <STRONG>D'OH</STRONG>
Jeg tror ikke vi andre er enige med dig, bare se afstemningen. :-)
SÅ nu må du hellere sige det sejeste udtryk han har <STRONG>D'OH</STRONG>
Why you little...
er da helt klart det fedeste udtryk!
jeg får altid den sygeste griner når han fyrer det udtryk af og begynder at ruske i Bart...hehe;)
Caveman over and out.
jeg får altid den sygeste griner når han fyrer det udtryk af og begynder at ruske i Bart...hehe;)
Caveman over and out.
Homer ser for fed ud når han siger "Woohoo" den der måde ...(YIIR) men som andre ahr skrevet er det svært at vælge...
det der "homer is going to kill, kill," senere "homer is going to something somthing" HAHAHAHAHAHAH
FUNNY!
det der "homer is going to kill, kill," senere "homer is going to something somthing" HAHAHAHAHAHAH
FUNNY!
mmmmmmmmm.......Incapasitating
mmmmmmmmm.......64 Slices Of American Cheese etc. (helt klart den fedeste af Homers mmmmmmm's)
mmmmmmmmm...... Forbidden Donut
mmmmmmmmm.......Organized Crime
mmmmmmmmm.......Free Goo
mmmmmmmmm.......Urinal Fresh
mmmmmmmmm.......Something
Ja man kunne blive ved
Dog hælder jeg også mod Yoink idet udtrykket altid, bliver brugt i en sjov sammenhæng.......men mmmmm er for for fed.<STRONG></STRONG>
No TV and no beer make Homer go......
mmmmmmmmm.......64 Slices Of American Cheese etc. (helt klart den fedeste af Homers mmmmmmm's)
mmmmmmmmm...... Forbidden Donut
mmmmmmmmm.......Organized Crime
mmmmmmmmm.......Free Goo
mmmmmmmmm.......Urinal Fresh
mmmmmmmmm.......Something
Ja man kunne blive ved
Dog hælder jeg også mod Yoink idet udtrykket altid, bliver brugt i en sjov sammenhæng.......men mmmmm er for for fed.<STRONG></STRONG>
No TV and no beer make Homer go......
D'oh = Annoyed grunt.
Iflg. Matt Groening og Al jean er D'oh noget som ham der har ligger stemme til Homer (Dan Castellanetta) fandt på da manuskriptet sagde "Annoyed Grunt". Og ifølge ham er det noget han har hugget fra gamle western film, hvor de sagde "Da(mn) oh" (Fordi de ikke ville sige damn).
Men "Mmmm" er da klart det bedste!
Mmmmm Hippo
Iflg. Matt Groening og Al jean er D'oh noget som ham der har ligger stemme til Homer (Dan Castellanetta) fandt på da manuskriptet sagde "Annoyed Grunt". Og ifølge ham er det noget han har hugget fra gamle western film, hvor de sagde "Da(mn) oh" (Fordi de ikke ville sige damn).
Men "Mmmm" er da klart det bedste!
Mmmmm Hippo
Ej hvor skidt, jeg havde helt glemt Homers girlie giggly grin... pis... well, eftersom det ikke var en vote option gør det ikke så meget, men det er ellers helt sikkert en ting der bør nævnes! :D
Fuck man jeg kan slet ikke bestemme!!!!
hvorfor er der ikke en boks hvor der står "alle sammen"
ØHHHMMM D'OH!! ved sku ikke, ej jeg tager Yoink!
elesker når ham kommer listene på tærene, og tager et eller andet!!! :-) alt for sjovt!!
AAHHH for vildt lyst til at se Simpsons nu!!!
HUSK 3+ SENDER NYE AFSNIT NU!!!!
The simpsons forever!!!!!
hvorfor er der ikke en boks hvor der står "alle sammen"
ØHHHMMM D'OH!! ved sku ikke, ej jeg tager Yoink!
elesker når ham kommer listene på tærene, og tager et eller andet!!! :-) alt for sjovt!!
AAHHH for vildt lyst til at se Simpsons nu!!!
HUSK 3+ SENDER NYE AFSNIT NU!!!!
The simpsons forever!!!!!
Hvor er myello?? Som han jo sir når han tar tlf'en...!
Men eller er Do'h, Yoink, mmmmm. det fedeste!!
Men eller er Do'h, Yoink, mmmmm. det fedeste!!
Du tager fejl.
Jeg husker tydeligt et afsnit, hvor en kødbolle falder på gulvet, og Maggie, Santas Little Helper og katten skuler på hinanden, for at se, hvem der først nupper den.
Efterfølges af Homer, der med en gaffel og et YOINK snupper kødbollen for næsen af de andre.
[edit]
Åbenbart episode 4F04, http://www.snpp.com/guides/yoinks.html
[/edit]
Why you little...
Caveman over and out.
Helt klart enig! :D
Why you little... FOREVER! - simpsons rocks... ej - satme svært at vælge... de burde få 20% hver! :)
Til Alle
Prøv at tænk over hvad der står på denne side.
Alle der skriver mener at "mmmm(noget)", "why you little" eller "Woohoo" er det sejeste.
Jeg har en filosofi. Dem der ser Simpsons (meget) og derfor har en af de mindre populærere udtryk som ynglings udtryk er folk der går meget op i ting på www.newz.dk . Så grunden til D'OH vinder er fordi det er det eneste folk kan huske.
Er det ikke en god filosofi???
Prøv at tænk over hvad der står på denne side.
Alle der skriver mener at "mmmm(noget)", "why you little" eller "Woohoo" er det sejeste.
Jeg har en filosofi. Dem der ser Simpsons (meget) og derfor har en af de mindre populærere udtryk som ynglings udtryk er folk der går meget op i ting på www.newz.dk . Så grunden til D'OH vinder er fordi det er det eneste folk kan huske.
Er det ikke en god filosofi???
Shit, hvor er det svært at vælge. De er jo allesammen vildtfede udtryk...hmmm...ok, woohoo vinder...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.