mboost-dp1
Hvilken type grafikkort sidder i din primære maskine?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Holder stadig på at Geforce4 MX 420 er det bedste shiiaat.
jeg kan lige nøjagtigt spille syvkabale!
I BE OLDSCHOOL YES ;) (give pcie plx!)
jeg kan lige nøjagtigt spille syvkabale!
I BE OLDSCHOOL YES ;) (give pcie plx!)
#51 Har du været ude at købe det seperat eller fulgte det med en comp?
GeForce 4mx serien, hvar den værste gang fup i historien af grafik kort, de tog en GeForce 2 GPU clokket den meget lidt og smed mere ram på, og folk der havde det trode viterligt at det var bedre end GeForce 3 Ti500, som jeg købte billigt af en der havde købt netop det kort, hold kæft hvor han ærget sig, men folk vil jo lade sig nare, godt for mig :)
GeForce 4mx serien, hvar den værste gang fup i historien af grafik kort, de tog en GeForce 2 GPU clokket den meget lidt og smed mere ram på, og folk der havde det trode viterligt at det var bedre end GeForce 3 Ti500, som jeg købte billigt af en der havde købt netop det kort, hold kæft hvor han ærget sig, men folk vil jo lade sig nare, godt for mig :)
#19 og #31
Det var det mindste kort jeg lige havde adgang til der passede i bundkortet i serveren.
Var lige ved at smide et 7300 i, da jeg havde overset det 6200 kort.. ;)
Det er primært ment til hvis jeg havde tænkt at hoste et spil eller noget der ikke har en ren dedikeret server.. dog må jeg indrømme det er et lidt tyndt grundlag..:P
Men jeg gad ikke vente en dag ekstra på et mindre grafikkort.
Taget i betragtning af at der ikke er en skærm tilsluttet nogen af mine servere så er det nok lidt overkill..;)
Og så skal jeg nok slet ikke nævne at der fortrinsvis skal køre VMWare server med et par Linux guests og nogle Win2k3 R2 guests.
Og der kan grafikkort ikke udnyttes på nogen måde..
Det var det mindste kort jeg lige havde adgang til der passede i bundkortet i serveren.
Var lige ved at smide et 7300 i, da jeg havde overset det 6200 kort.. ;)
Det er primært ment til hvis jeg havde tænkt at hoste et spil eller noget der ikke har en ren dedikeret server.. dog må jeg indrømme det er et lidt tyndt grundlag..:P
Men jeg gad ikke vente en dag ekstra på et mindre grafikkort.
Taget i betragtning af at der ikke er en skærm tilsluttet nogen af mine servere så er det nok lidt overkill..;)
Og så skal jeg nok slet ikke nævne at der fortrinsvis skal køre VMWare server med et par Linux guests og nogle Win2k3 R2 guests.
Og der kan grafikkort ikke udnyttes på nogen måde..
Det sjove er så, at det først er nu man begynder, at kunne udfylde den båndbredde PCI-E tilbyder (x16 links/lanes - 4GB). Endda er behovet ikke tilstede og AGP's båndbredde er stadig ikke flaskehalsen. Men producenterne er nok af en anden mening, men de er jo også nødt til finde nye salgsargumenter. Synd PCI-E først nu er et reelt salgsargument. Der er jo mange i følge poll'en der har eller har haft PCI-E længe uden at få fordel af det.
Meeeen, når nu jeg opgraderer snart, så er man jo nødt til at følge med. Det kan jo snart ikke betale sig at investere i AGP mere.
Meeeen, når nu jeg opgraderer snart, så er man jo nødt til at følge med. Det kan jo snart ikke betale sig at investere i AGP mere.
AGP 8X radeon 9600XT 128 ddr ram
nice nok gfx :p
men ville gerne bruge et pci-express, bare for at få en potensforlænger :D
nice nok gfx :p
men ville gerne bruge et pci-express, bare for at få en potensforlænger :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.