mboost-dp1

Hvilken spillekonsol står hjemme under dit fjernsyn?

Gå til bund
Gravatar #51 - Ronson ⅍
4. jul. 2003 01:51
#50: Det er vel allerede lavet
Gravatar #52 - Juzz
4. jul. 2003 11:33

Amiga er ikke en konsol - de har forsøgt sig med konsoller, Amiga CDTV og Amiga CD32, de fik dog ikke den store success.

Resten af Amiga'erne er computere!
At der så er nogle, der kun bruger dem til at spille på er en anden sag.
Gravatar #53 - RasP
4. jul. 2003 17:52
Har haft den allerførste Playstation, men har solgt den og indset at computeren er noget bedre at spille på...
Har derfor også lige bestilt en computer mere udover den jeg har, da jeg skal på efterskole efter ferien...så bliver man vel nødt til at have 2 stk... :)
Gravatar #54 - Munchen
4. jul. 2003 19:21
Jeg har en lækker Xbox ;)
Gravatar #55 - booster
5. jul. 2003 10:50
42" plasma-skærm, med ps2, xbox og pc tilsluttet og bajere på køl. sådan gør vi på mediamobsters! :)

(pc'en er dog kun til at se demoer på).

det fede ved at spille på konsol frem for på pc er efter min mening:
- controlleren.
- man sidder ved et tv.
- ... hvilket gør, at man kan sidde behageligt i sin sofa.
- ... og på een eller anden måde virker det mere socialt hvis man er flere om et konsol spil end om et pc spil ;)
Gravatar #56 - applefan
5. jul. 2003 13:31
PS2, Panasonic TV and GTA3 Vice City is all I need...

En computer er ikke rigtig til at spille på, så der vil jeg give booster ret. Jeg spiller kun Quake III Arena på min Mac, men det er også kun fordi jeg ikke kan spille multiplayer over nettet på min PS2.
Gravatar #57 - BeanLuck
5. jul. 2003 17:10
GameCube all the way...

Metroid Prime = UDEN TVIVL bedste konsolspil 2003
Zelda = Burde alle kende - hvis ikke, hvad venter du så på?
Pikmin = Shigeru Miyamoto's 7ende(?) mesterværk

+ at den larmer mindre end de andre, ER mindre, ser pænere ud (i sølv/sort that is) er hurtigere til at loade org. titlerne (ikke de dårligt konverterede) og så self. pga det er NINTENDO!
Gravatar #58 - applefan
5. jul. 2003 20:31
#57 - Ok, PS2 lamer rimlig meget. Men GameCube er faktisk ret grim i forhold til PS2, men det kommer nok også lidt an på alder.

Her er en fed version af GameCube. Jeg tror den er lavet af Panasonic.

Men uden tvivl at japanerne er de bedste til at lave spillekonsoller.
Gravatar #59 - Coma
5. jul. 2003 21:32
GameCube fordi de bedste og mest orginale og fornyende spil kommer til den maskine....
Gravatar #60 - applefan
5. jul. 2003 21:38
Man kan jo ikke bare afspille DVD-film på en GameCube eller XBox. Kun PS2. Jeg kender en der har en GameCube og en DVD-afspiller ved siden af. Jeg troede det var meningen at man også skulle kunne afspille DVD i en Cube.
Gravatar #61 - KozmoNaut
6. jul. 2003 08:23
En Gamecube. Blev forelsket i den lille djævel hos en kammerat, og nu kan jeg ikke undvære den. Zelda: The Windwaker er nok at af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.

På indkøbslisten for den nærmeste fremtid står Metroid Prime, Burnout 2 og det nye Wario-spil...
Gravatar #62 - Lowkey
6. jul. 2003 15:34
Hvorfor kan man nu ikke afspille dvd på en xbox?
Gravatar #63 - Troels-J
14. aug. 2003 12:52
GameCube! ;)
Rigtig Nice Konsol! :D 8D
Gravatar #64 - Kadann
15. aug. 2003 18:15
#62 -

Kræves fjernbetjeningssættet, eller DVD-kit som MS kalder det, ikke for at afspille DVD på X-Box, eller kan man styre den del med controllerne, ligesom på PS2?
Gravatar #65 - Ronson ⅍
16. aug. 2003 06:33
#64: Man skal købe et DVD kit. Eller chip.
Gravatar #66 - Kadann
16. aug. 2003 07:25
#65 -

Hmm.. det er da lidt sært, at man skal ofre de ekstra penge.. men ok, et eller andet skal MS jo tjene penge på, når de ikke tjener penge på konsollen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login